Beginner: Brouwersdam Windkracht 2

Reflex

Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #25 April 25, 2010, 22:53:07
edit2Rapporteer  
Eagle, Brouwersdam heeft niet veel stroming en is ook prima om te beginnen al is het wat sneller diep ja. De drukte daar is juist veel minder dan op het Autostrand waar het doorgaans geen doorkomen meer aan is. Dat komt omdat Brouwersdam groot is.
Gewoon John

Logs: 0 | 30 uur
Antwoord #26 April 25, 2010, 22:56:56
edit2Rapporteer  

Eens Reflex,
en nu da Sluf definitief dicht is zal het er nog drukker gaan worden, denk ik zo. Brouwersdam is een prima beginnersspot, helemaal als het hooooog tij is, dan is het een lekker poeltje bij de kous.
Eagle-Jan

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #27 April 25, 2010, 23:13:01
edit2Rapporteer  
met noord/ nno wind dan is de stroming bij uitgaande tij not so amusing...
maar goed, elke keer dat ik op de b.dam ben geweest, vond ik het relatief veel drukker dan op de playa, temeer omdat je niet zo ver hoeft te lopen.. en ok ik ben nog nooit met de zomer periode op de playa geweest, en buiten dat poeltje bij weste wind wordt het naar mijn mening voor een beginner best wel klotserig.
bezemsteel12

Logs: 0 | 69 uur
Antwoord #28 April 26, 2010, 07:08:40
edit2Rapporteer  

Bezemsteel,

had nou maar wel gelest. Dan was de Helix mss niet gecrasht en geklapt (geintje hoor), maar hoe staat het ermee.

Al een reactie van Eurofun?

eehm mijn kite doet het nog Wink
die andere was van me broer!
enne hij was nie gecrasht hij klapte alleen uit elkaar Sad
deze week zouden we er wat van horen, hopen dat ze m gemaakt hebben of een andere oplossing, want hoort niet te kunnen. en vrijdag al naar duitsland Joepie
hopen dat de kite dan klaar is!

gr
Eagle-Jan

Antwoord #29 April 26, 2010, 21:26:17
edit2Rapporteer  
@ bezemsteel:  die kite van je broer... dat was idd heel vaag.
bezemsteel12

Logs: 0 | 69 uur
Antwoord #30 April 26, 2010, 22:11:02
edit2Rapporteer  
@ eagle

ja idd!

heb die van mijn ook weg gebracht was 30 euro kwijt, en de persoon van wie ik hem heb gekocht wilde ook de helft ervan betalen, dus dat is wel mooi!
was je eigenlijk nog lang doorgegaan toen die dag? wind kakte volgens mij aardig in, of niet?
Eagle-Jan

Antwoord #31 April 27, 2010, 00:49:53
edit2Rapporteer  

@ eagle

ja idd!

heb die van mijn ook weg gebracht was 30 euro kwijt, en de persoon van wie ik hem heb gekocht wilde ook de helft ervan betalen, dus dat is wel mooi!
was je eigenlijk nog lang doorgegaan toen die dag? wind kakte volgens mij aardig in, of niet?

toffe gast...heel netjes.
volgens mij was dat mijn laatste echte sundowner voorlopig... Cry
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.