|
|
TBK
|
Is 't al vol Hans !
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Zo...dit topic kan nu dus definitief gemaakt worden.
@ Hans..verander jij 2011 ff in 2012..of gaan we dit jaar nog
|
|
|
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Beun en ik zullen een uitgebreid verslag geven over onze belevenissen in dit oord. Volgend jaar dan maar Cumbuco. Ook goed, als er maar wind is. Kan je daar ook lekker de hele dag je kite op 12 uur houden vriend.
|
|
|
PieNO
|
Kan je daar ook lekker de hele dag je kite op 12 uur houden vriend. Ik heb nieuwe kites en die blijven veel beter hangen op 12 uur. Heb er nu al zin in.
|
|
|
|
PieNO
|
@ Ries. Die 3e zondag in september kunnen we natuurlijk geen rekening mee houden. Ben net wezen kijken op die scharwouder kermis en ik zag op die hele kermis maar 1 draaimolen staan. En daar wil jij voor thuis blijven?
|
|
|
TBK
|
Als ik het zo lees wordt het geen Ilha, K@T spot ! Alternatieven: Cumbuco(Windtown of 0031),ca €1250 - 9dgn Texel Workum Mirns of alweer El Gauwna !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
TBK
|
€ 848 euries Ries, vegeet ff niet dat je dit keer wel,, vet" voor je bagage moet betalen.(ca. 120-150 euro) En dat maar voor 9 dagen waarvan je er al 2 kwijt bent.
|
|
|
PieNO
|
2 weken in 0031 voor 1200 euri pp. Top accomodatie... 1 week is mij te kort voor deze verre trip incl jetlag. Komt natuurlijk wel avondeten en drinken bij. Klokkies zijn er niet te koop dus dat scheelt weer. http://www.tjingo.nl/brazilie/cumbuco/pousada-0031?view=pricesIk kan voordat er geboekt wordt een regeling treffen met Arke dat kitespullen gratis mee mogen. Een goede vriendin heeft dat al toegezegd. Zij is manager bij ons op het Arke reisburo. Kan Ries met zijn krakende nek ook mee nadat hij zich heeft laten vol lopen op de Scharwouder draaimolen kermis.
|
|
|
Ride
|
Ik ga mee naar Brasil. Mooie prijs Ries. Ik ga wel maar 9 dagen. Ga en wil niet langer zonder mijn meissies. Kan ik ook niet maken thuis en mijn meiden willen gewoon niet mee wat ik wel kan begrijpen. Wat moeten ze daar. Top dat die bagage geregeld kan worden Taco. Scheelt toch weer. Is het toch niet zo duur. Ruim 850 euries voor een topweek. 7 dagen daar is anders als 7 dagen in Egypte. Alleen maar dikke wind. Klokkies hebben ze niet en eten kost geen reet. Kortom, we houden geld over. Wat we volgend jaar ook gaan doen, ik ga niet meer mee naar El Gouna, hoe tof het ook was en hoe goed de wind ook geweest is tijdens onze trip. Heb het daar nu wel gezien en wil ook nog andere dingen en kitespots van de wereld zien. Gokova, Sal, Tarifa en noem ze maar op. Brasil staat op nummer 1 dus als we dat gaan doen, ga ik zeker mee.
|
|
|
PieNO
|
Ik denk als ik mijn vriendin vraag wil ze ook vast mee. Ik denk dat Petra van Frank misschien ook wel oren daar naar heeft. Toch Frank?.. Petra en mijn viendin kennen elkaar intussen en dat klikt goed. Kan me niet voorstellen dat het met die andere vrouwen niet zal klikken. Mocht het geen brasil worden lijkt me Gokova ook wel top. We zien wel.
Ow ja wanneer gaan jullie weer naar Veeeeerman. Wil ik ook wel mee voor 3-4 dagen.
|
|
|
Ride
|
Mijn dochter moet naar school en kan dus alleen in de reguliere vakanties en dat gaan we niet doen. Ik ga dus gewoon alleen. Als jullie 15 dagen gaan, no problemo, ga ik eerder weg. Fehmarn misschien eind oktober, maar dan niet van tevoren boeken. Gewoon een week van tevoren kijken hoe de wind is en dan bijvoorbeeld die week erop donderdagnacht rijden en dan vrijdag, zaterdag en zondag varen. Zondagavond weer terug naar Nederland. Kunnen we 3 dagen knallen. Ik regel dan wel het huis om te slapen. Beter wel dit jaar nog boeken voor bijvoorbeeld Brasil ivm plek in de pousada's. Maar zoals je al zei, we zien wel.
|
|
|
hehuis
|
Brasil heb ik ook wel oren naar. Meissie wil dan ook wel mee Weekie of twee is ideaal.
|
|
|
PeeWee
|
Tsjeesus, als het geen mannen camp wordt dan ga ik niet mee See joes
|
|
|
TBK
|
Tsjeesus, als het geen mannen camp wordt dan ga ik niet mee See joes Gelukkig !
|
|
|
|