PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Ik ook niet. Moet wel een mannentrip worden. Heb je eigenlijk wel gelijk in. Anders gaan we 2x. 1x met de vrouwtjes en 1x met de mannetjes.
|
|
|
|
kees69
|
Kitekings................watch out !!!!!!!
Piranha's teisteren strandgangers Brazilië JOSE DE FREITAS - Piranha's zetten hun tanden in steeds meer strandgangers in het noordoosten van Brazilië. In het vorige weekeinde moesten ruim 100 badgasten in het ziekenhuis worden behandeld. De vleesetende vissen hadden de mensen gebeten in hun hielen en tenen. Het probleem doet zich vooral voor in de staat Piaui. De autoriteiten overwegen maatregelen te nemen tegen de overpopulatie aan piranha's. „Omdat ze geen vijanden hebben, zijn piranha's mensen gaan aanvallen op het strand”, zei Romildo Mafra, een lokale functionaris, zondag.
Piaui ligt naast Ceara = Combuco
Ach ja, is toch net iets spannender als Flipper
|
|
|
dani-el
|
een zoetwatervis op zee! Het zal mij benieuwen ;-)
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo ik als allersnelste kiteking heb daar totaal geen last van ik laat die rode pestlijertjes ver achter mij JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAA en als ze deze kreet horen dan kiezen ze vanzelf het hazepad en als ze haring richard zien dan komen ze al helemaal niet want deze vreet ze rauw
|
|
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Dat ziet er ook goed uit. Zal aankomende week even gaan kijken en ook op zoek gaan naar wat trips.
|
|
|
TBK
|
Je komt denk ik altijd wel zo rond de €800 á 900 euro uit voor 9dgn John ! Ziet er inderdaad wel goed uit daar, ik denk dat Laurens en ook wel geweest is. Misschien heeft ie wat meer info !
|
|
|
Ride
|
Die prijs vind ik wel oké Frank. Als er maar iedere dag wind is. We horen het wel van Peter. Boeken maar.
|
|
|
PieNO
|
Tibau du sol moet je volgens mij niet zijn. Alles rechts van Forteleza is minder kwa wind. Je moet limks van Forteleza zijn. Hoe meer naar links hoe mee wind. Jericocoara heeft de meeste wind.
|
|
|
kees69
|
Heren Kitekings, ben daar paar jaar geleden geweest. Pipa is hartstikke leuk, veel relaxer als Ponta Negra (Nata;) houdt er echter rekening mee dat je wel op vervoer bent aangewezen als je naar Tibau wilt of (nog verder) Barra do Cunhau. Zijn allebei spots bij een rivier die uitmond in de zee. Vond Barra beter, maar wel veel lastiger te komen. Is niet zoals in El Gouna dat je even in een busje stapt Zijn wel hotels in Tibau, maar trap daar niet in, is geen ruk te beleven, dus wordt het elke avond taxi naar Pipa, alwaar het zeer gezellig is :-)
|
|
|
Ride
|
Hé Kees. Thanks voor de info man. Gaan we dat maar niet doen. Gewoon verder kijken dus. Hoe is het, vaar je nog een beetje
|
|
|
@LaurenS
|
Ola,lees het nu pas.....Gewoon naar Cumbuco gaan.Boek een all incl bij 0031 of windtown o.i.d .Staat garant voor een topvakantie.In Cumbuco heb je alles bij de hand.Goed vervoer,lekkere eettentjes,gezellige bars,vele pousada's.Vanuit Cumbuco worden er zat downwinders georganiseerd naar Taiba,Paracuru etc etc. Boeken in de periode aug-sept-okt,zat wind en nog niet te druk. Kan je boeken via deze link http://www.flybrazil.nl/windtown-beach-resort-en-spa-cumbuco-brazilie?osadcampaign=zoover
|
|
|
|
PieNO
|
Ik heb het al zo vaak gezegd John. Boeken die handel als het aan mijn ligt. Enne we hebben allemaal een meevaller op 1 jan 2012. Het spaarloon komt vrij. Jiiiiihaaaaaaaa
|
|
|
TBK
|
Ik kan geen prijsberekening zien ! 1000,- euro ?
|
|
|
@LaurenS
|
Goed kijken Frank, 9 dagen kost bij de meesten tussen de 900 en 1400 euro, afhankelijk van de luxe die je behoeft. Het gaat dus vaak om vlucht, pousada en ontbijt. Relatief goedkoper is 16 dagen. Zou ik persoonlijk voor gaan , maar dat vindt het thuisfront wellicht niet oké
|
|
|
|
PieNO
|
afhankelijk wanneer 'we' precies gaan mag je mij op de lijst zetten Ik ga mee als het mag. Neem aan dat we gaan in sept/okt of nov. @ John. Wil wel eens weten wie er allemaal mee willen. Post eens een lijstje van geintresseerden.
|
|
|
Langbeest
|
Doooooeeeeeennnnnnn, het is geweldig hier. Vanuit een warm Brasil de mazzel
|
|
|
|
TBK
|
Prijsvoorbeeldje, de bagagekosten daarin nog niet meegenomen en alle andere versnapering. Wordt wel prijzig denk ik voor 9 dagen ! Ca. €1200 per persoon. Uw geduld wordt beloond.... Reis Details Soort reis : Windtown Beach Resort & Spa Vertrek datum : 18.10.2011 Terugreis datum : 25.10.2011 Duur : 9 Dagen 1.Kamer/auto type : 2-Persoonskamer Verzorging : Op basis van logies en ontbijt Vlucht details Route : Amsterdam-Fortaleza Vertrek : 18.10.2011 11:00 Aankomst : 20:10 Airline : Arke Fly Route : Fortaleza-Amsterdam Vertrek : 25.10.2011 20:10 Aankomst : 14:10 Airline : Arke Fly Prijs DetailsKamer/Auto 1: Volw. € 1.150,00 x 3 € 3.450,00 Class Supplement € 120,00 Brandstoftoeslag € 30,00 Calamiteitenfonds € 2,50 Totaal € 3.602,50
|
|
|