Is het daar in het zuiden op Prasonisi zo druk in augustus. Ik las juist bij Happysport dat het daar rustig is? Weet iemand een rustigere en super windzekere spot in augustus? Afstand en kosten zijn minder belangrijk. En wil er dan ook nog iemand mee? Thomas
fuerteventura, vorige jaar in oktober geweest, het is overal hoogseizoen nu. Wel heel windzeker. In de grotere "dorpjes" veel Engelse en Duitsers. Dus eenbeetje daar buiten blijven. Ik ben toen hier geweest, extreem relaxte kerel:
We zoeken nog één iemand om eind september mee te gaan naar Egypte. Check even het topic van de NH Kitekings naar El Gouna eind september als je zin hebt.
Ik zal het thuis eens effe in de groep gooien. Ik ga nl in juni/juli ook al 3,5 week naar Cabarete. Maar met hoeveel man zijn jullie nu? En wat zijn de leeftijden. Ben nl zelf 45.
« Laatste verandering: Mei 25, 2010, 10:19:42 door Taco »
Tank joe voor de info. Ik ga vanaaf direct effe thuis vragen. Misschien willen 2 maten van mijn ook wel mee. Ook die zal ik effe vragen. Maar zoals ik al schreef ik ga in juni/juli ook al 3,5 week naar Cabarete. Dus ben benieuwd wat het vrouwtje er van vind. Leeftijden van ons dan 39, 40 en 45
Tja, Richard was me dus alweer voor, maar alles is al gezegd. Gewoon meegaan. En zoals Richard al zei............thuisblijven is duurder. Er zijn nog 4 stoelen in the plane, dus precies genoeg.