Epic kites zoekt teamriders/promotie riders.

epickites

Geen avatar

Berichten: 35
Mei 13, 2010, 00:45:58
edit2Rapporteer  
Gezien alle andere merken ook druk op zoek zijn doe ik ook maar mee met de we zoeken teamriders vraag.

Epic kites is op zoek naar riders in Nederland en Belgie. Als je interesse hebt stuur dan een mailtje naar jeroen (@) epickites (.com) en vertel wie je bent en waarom jij geschikt bent voor epic kites, wat je kunt en waar je vaart. Fotos waarin je skyhigh gaat worden altijd gewaardeerd.

Epic kites heeft 2 verschillende kites waarmee je zou kunnen varen beide hun eigen stijl. Om daar niet teveel reclame over te maken kijk maar op www.epickites.com.

Wat het belangrijkste is. toffe persoonlijkheid, vaak op de spots. Heel goed zijn is uiteraard mooi meegenomen maar zeker niet het belangrijkste. Leeftijd vind ik niet geheel belangrijk als je maar enthousiast en positief bent.

Het voordeel voor jou is dat jij je kites voor inkoopsprijs kan krijgen, heerlijke kites kan vaart. En ik heb wat kleine tripjes in gedachten maar ben aan het uitpluizen of dat haalbaar is.

Om je een idee te geven van epic kites de volgende filmpjes (die ook wel her en der langs gekomen zijn)


http://www.youtube.com/watch?v=nuB-i7_FzbI



http://www.youtube.com/watch?v=FhMMscC90Mk



http://www.youtube.com/watch?v=L5jgU7Ac_mg


Ik probeer dit seizoen langs de spots te gaan maar zal vooral in het noorden actief zijn gezien dat mijn homespots zijn.
Benjooh

Berichten: 572
Antwoord #1 Mei 13, 2010, 11:51:01
edit2Rapporteer  
De Screamer is iig een erg fijne kite! Heerlijke hangtime en lift, lekker simpel barretje, ligt heerlijk in de hand + fijne bardruk Smiley Daarnaast ook erg bombproof, lijkt qua constructie veel mijn OR Rise (Zelfde fabriek hoorde ik)  ThumpsUp
klaas

Geen avatar

Berichten: 37
Antwoord #2 Mei 13, 2010, 15:40:35
edit2Rapporteer  
Ziet er goed uit!! Mooie kite, lijkt mij leuk keertje te testen!
Rofl

Berichten: 111
Antwoord #3 Mei 13, 2010, 16:56:49
edit2Rapporteer  
Heb dit jaar vrijwel alleen nogmaar met Epic gevaren, en ik moet zeggen dat het echt hele fijne kites zijn ThumpsUp
klaas

Geen avatar

Berichten: 37
Antwoord #4 Mei 13, 2010, 17:43:03
edit2Rapporteer  
Kan er niet een test verslag van gemaakt worden? (of is die er al)
Heb een aantal engels gelezen...
Is de Screamer lekker voor uitgehaakte tricks?
makkelijk te controleren uitgehaakt?
en in vlagerige condities is hij dan stabiel of onstabiel?

zo dan:P
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #5 Mei 13, 2010, 18:28:42
edit2Rapporteer  
!? Wie zal het zeggen!? Vast iemand!? Die veel leestekens!? Gebruikt!?
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #6 Mei 13, 2010, 19:12:45
edit2Rapporteer  
Het is in NL nog niet zo populair klaas. Ik heb wel een review gepost op KH en HL maar ik ben dan ook bevooroordeeld. Wel kan ik je zeggen dat al de mensen die mijn Screamers tot nu toe getest hebben heel enthousiast en positief over de kites zijn. Zit je dus te twijfelen dan moet je ze zeker eens gaan testen.

En om even antwoord te geven:
Is de Screamer lekker voor uitgehaakte tricks?
Uitgehaakt? Wie doet nog uitgehaakt als je ingehaakt meters hoge oldschool tricks kan doen?  Wink Maar je moet wat depoweren tegen backstall maar daarna zijn ze prima voor uitgehaakte tricks.
makkelijk te controleren uitgehaakt?
Zoals eerder gezegd, na wat afstelling is het goed te controleren.
en in vlagerige condities is hij dan stabiel of onstabiel?
Prima te varen in vlagerige condities tot op een zekere hoogte maar dat is met elke kite.
klaas

Geen avatar

Berichten: 37
Antwoord #7 Mei 13, 2010, 19:27:24
edit2Rapporteer  
oke vandaar;)
maar ik las in een paar engelse reviews dat ze op het strand op 12 uur nog wel een onstabiel kunnen zijn en je ze daarom wat lager moet houden.... klopt dat?

en wat ik bedoelde met uitgehaakt te controleren: ik vaar liever uitgehaakt met een Vegas dan met mijn Rebel;)
Hoe zit dat bij Epic?
epickites

Geen avatar

Berichten: 35
Antwoord #8 Mei 13, 2010, 19:34:59
edit2Rapporteer  
Dimitri vaart heel veel unhooked met zn screamers dus zeker kan je met de Screamers unhooked bezig.  Ga je alleen iets meer voor de wakestyle is de Renegade beter aan te raden. Die heeft wat meer voorwaartse pop.

De Screamer heeft wat meer een C Feeling (zeggen ze) ik heb zelf wat te weinig ervaring met C kites om dat goed te beoordelen.  Is Hard en hoog en hangtime je motto zit je hier zeker goed. Het is geen kite voor beginners je moet absoluut wat harder je best doen om er uit te halen wat er inzit.

De Renegade is zeer goed te vergelijken met de Delta kites. Alleen is het geen Delta. Het is echt een Allrounder met zn pieken in wakestyle en waveriden.

Ik hoop binnenkort weer eens fatsoenlijke wind voor Mirns te hebben zodat ik daar met wat kites heen kan gaan om te laten testen.
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #9 Mei 13, 2010, 19:39:02
edit2Rapporteer  
Klaas, ik kan de kite gewoon op 12 uur zetten zonder enig probleem. Je hoeft er zelfs niet naar te kijken, hij blijft gewoon staan. Maar is dat belangrijk?
epickites

Geen avatar

Berichten: 35
Antwoord #10 Mei 13, 2010, 19:45:33
edit2Rapporteer  
Kites worden over het algemeen juist geroemd om hun stabiliteit. De Renegade is super stabiel, de Screamer eigenlijk ook maar wel minder als de renegade.

Unhooked met de screamer gaat prima gezien dimitri et zelf veel doet, MAAR ik denk dat de kite af en toe teveel pull heeft. Relatief gezien hebben de kites enorm veel power.
Belgarath

Geen avatar

Berichten: 145
Logs: 0 | 15 uur
Antwoord #11 Mei 13, 2010, 20:12:42
edit2Rapporteer  
 Ik ben een Belg tegengekomen in Egypte die de screamer 14 en de limited meehad.

Ik heb eventjes met de 14 gevaren, op 12u kan je de screamer rustig laten hangen, super stabiel!

Relaunch was ook makkelijk, ook met weinig wind.Ok, een evo of bandit gaat makkelijker, maar toch appel en eitje.

Lift en hangtime was super.
Maar de 14 was niet de snelste 14 die ik ben tegengekomen.

De 10 limited wou ik ook wel eens varen, maar geen kans gekregen om ermee te varen toen het 23 knopen was, die gozer kwam maar niet van het water af!!!!   Grin
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #12 Mei 13, 2010, 20:59:19
edit2Rapporteer  
Belgarath waar vaar je meestal? Ik kom uit Zeeuws-Vlaanderen dus we kunnen elkaar vast wel eens treffen. Overigens snap ik hellemaal waarom Koen niet van het water afkwam Wink
epickites

Geen avatar

Berichten: 35
Antwoord #13 Mei 13, 2010, 21:28:53
edit2Rapporteer  
Hey Belgarath

Dat was Koen, die is inmiddels teamlid geworden.

De setting waar je toen mee gevaren hebt waren verre weg van ideaal, denk dat je de nieuwe settings lekkerder vind en snelheid van de 14 is idd redelijk niet heel bijzonder maar zeker niet langzaam.
Belgarath

Geen avatar

Berichten: 145
Logs: 0 | 15 uur
Antwoord #14 Mei 13, 2010, 22:10:21
edit2Rapporteer  

@ Reflexx, ik vaar veel op de Brouwersdam,Oost-Voorne en Vrouwenpolder.

Ook in België, De Haan, daar heeft mijn oma een appartement.

Ik zal   Koen of Reflexx eens een mailtje droppen binnenkort.



Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #15 Mei 14, 2010, 09:35:09
edit2Rapporteer  
Ik wil die screamer LTD wel eens testen  Grin
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #16 Mei 14, 2010, 13:19:03
edit2Rapporteer  
@ Tom komt goed  ThumpsUp (of niet jij sloper!  Grin)

@ Belgarath, daar vaar ik ook dus we spreken wel eens af. Stuur mij maar een PM dan.
epickites

Geen avatar

Berichten: 35
Antwoord #17 Mei 14, 2010, 13:43:00
edit2Rapporteer  
@ Tom, dacht je echt dat ik nog niet nadacht over jou als teamrider/promotie rider (whatever suits you the best)

Enige probleem aan het geheel.... je bent zoooo gek op je slingshotjes.
Maar ik was zeker van plan je de hele ratteplan gronding te laten testen om je misschien over te kunnen halen. Maar Slingshot zit je wel in et hard dus makkelijk zal et voor geen enkel merk zijn. Neemt niet weg dat ik et wil gaan proberen Grin

(nieuwe lmtd 10m 2011 helemaal, maar das nog geheim Grin )
Swiftenaar

Berichten: 189
Antwoord #18 Mei 14, 2010, 13:52:16
edit2Rapporteer  
Tom, dat word een epic fail als je die gaat testen:P fijne kites, doen qua hoogte zeker niet af van fuels, hangtime is wel dikke 4x beter! alleen het voelt heul anders!
kobrin

Berichten: 944
Logs: 0 | 240 uur
Antwoord #19 Mei 14, 2010, 15:04:48
edit2Rapporteer  
Helaba, gaat het hier opeens over mijn fratsen in Egypte?? Grin

Belgarath, dan ben jij Axel?

Je moch wel niet alle wind meenemen toen je vertrok, ik heb nog 2 dagen met de 14 gevaren en toen was het uit met de pret!

Ik ga proberen de renegades eens vast te krijgen en dan kom ik eens naar Oost- voorne, ben daar nog nooit wezen kiten  Joepie

En dan breng ik echt bier mee... Grin
Flupke

Berichten: 68
Antwoord #20 Mei 16, 2010, 13:03:40
edit2Rapporteer  
Hoe zit dat nu eigenlijk met die leveringen enzo van epic want verleden jaar...
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #21 Mei 16, 2010, 13:19:12
edit2Rapporteer  
Flupke, ik denk dat je verkeerd bent. Epic levert gewoon alles binnen 7 dagen als het vanuit de fabriek komt. Als het vanuit de importeur kan komen kan dit binnen 2 dagen. Jij bent in de war met een ander merk vrees ik: Eclipse.
Flupke

Berichten: 68
Antwoord #22 Mei 16, 2010, 15:16:18
edit2Rapporteer  
Reflex, idd was verleden jaar dat ik Eclipse wou kopen maar levertijd was veel te lang.... Douane problemen ofzo...
Maar 1 week klinkt al wat beter :-)





Bram Wilbrink

Berichten: 823
Antwoord #23 Mei 16, 2010, 15:58:04
edit2Rapporteer  
twee dagen nog beter.. (_;
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #24 Mei 16, 2010, 16:35:10
edit2Rapporteer  
Flupke Eclipse is geen Epic. Het zijn 2 heel verschillende bedrijven Wink
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.