Leuk nieuw filmpje.

Dennisairtime

Berichten: 328
Mei 14, 2010, 14:37:37
edit2Rapporteer  
 Joepie


http://www.youtube.com/watch?v=S4eBo1UqMws



Ben aan het experimenteren met After Effects. Erg lastig.
Wie kan mij vertellen hoe ik van die Aaron Hadlow Matrix achtige filmpjes kan creeën. Ik heb zelf ergens bij 4.00 ook een klein beetje dit effect gekregen.
martijn

Berichten: 2347
Antwoord #1 Mei 14, 2010, 14:44:40
edit2Rapporteer  
Dan zou ik beginnen bij het weglaten van een boardleash
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #2 Mei 14, 2010, 15:00:55
edit2Rapporteer  
als je teveel effecten er in knalt wordt het een beetje vermoeiend om naar te kijken.
Het editten is er voor de kwaliteit van je filmpje en niet andersom
Marko

Berichten: 1650
Antwoord #3 Mei 14, 2010, 15:07:29
edit2Rapporteer  
Jah waarom nog een boardleash.. Maar vaak zijn die filmpjes van dichtaf gemaakt waardoor je meer met de persoon kan doen die aan het varen is toch??
Dennisairtime

Berichten: 328
Antwoord #4 Mei 14, 2010, 15:10:34
edit2Rapporteer  
Boardleash is omdat ik het die dag zat was om na een crash te bodydraggen naar mijn board in dat akkelig zoute water daar.
Dennisairtime

Berichten: 328
Antwoord #5 Mei 14, 2010, 15:12:54
edit2Rapporteer  
Jah waarom nog een boardleash.. Maar vaak zijn die filmpjes van dichtaf gemaakt waardoor je meer met de persoon kan doen die aan het varen is toch??


Het klopt ja als er van dichtbij gefilmd wordt je meer kan en de kwaliteit ook zeker veel beter is. Maar dan nog vraag ik mij af hoe ze dat doen.

http://www.videocopilot.net/tutorials/  Op deze site kan ik ook geen tutorial vinden die mij dit uit kan leggen.
Verzet

Berichten: 75
Antwoord #6 Mei 14, 2010, 21:11:41
edit2Rapporteer  
Boardleash is omdat ik het die dag zat was om na een crash te bodydraggen naar mijn board in dat akkelig zoute water daar.
Moet je eens in Egypte gaan kiten. Is de meeste zoute open zee op de wereld, ik geloof 4% zout.
haast - te - recht

Berichten: 254
Antwoord #7 Mei 14, 2010, 22:26:25
edit2Rapporteer  
leuk man,  jij heb het goed naar je zin gehad .
persoonlijk om een vergelijking te maken vind ik de effects erg druk en vermoeid dat een beetje.

maar top verder(kitehigh_kitesmiley)

gr Jo
LamiKaze

Berichten: 897
Logs: 0 | 11 uur
Antwoord #8 Mei 15, 2010, 10:58:13
edit2Rapporteer  
Nize movie, wel iets teveel effecten maar goed je gaf al aan dat je ermee aan het experimenten was.

Ben zelf net terug van Side, nopes plek voor kitesurfen veel parasailing dus kiten kun je daar vergeten. Izmir is the place to be werd me daar verteld.

Moooi mannnn.... show us more....
gnijzink

Berichten: 341
Antwoord #9 Mei 15, 2010, 13:23:34
edit2Rapporteer  
Inderdaad leuk filmpie!
Wel veel te veel effecten gebruikt.
Less is vaak more......
Begrijp dat je bezig bent om after effect te snappen.
Effecten snap je nu wel.
Draai hier niet in door Grin
Dennisairtime

Berichten: 328
Antwoord #10 Mei 15, 2010, 15:01:17
edit2Rapporteer  
Boardleash is omdat ik het die dag zat was om na een crash te bodydraggen naar mijn board in dat akkelig zoute water daar.
Moet je eens in Egypte gaan kiten. Is de meeste zoute open zee op de wereld, ik geloof 4% zout.

Ik ben ook al eens in Egypte geweest maar daar is het echt erg met het zout ja. Als je na een sessie varen weer opgedroogd aan de kant staat en je kijkt naar je armen dan zie gewoon een laagje zout over je heen.

Geef mij maar gewoon zoet water. Moet wel zeggen dat kiten in de korte broek toch ook wel weer lekker is.
dagmar

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #11 Mei 15, 2010, 15:33:11
edit2Rapporteer  
@ Dennisairtime:

leuk filmpje man! Mooi gedaan.
Binnenkort ga ik zelf naar egypte dus ga het merken met het zout daarzo.
Filmpjes moet ik nog mee beginnen maar ga ik daar doen. Waar kan ik vinden hoe ik dit een beetje aan moet pakken met editten enzo???
johan wittoeck
Gast
Antwoord #12 Mei 15, 2010, 16:00:38
edit2Rapporteer  
leuk filmpje!
boardleash geeft een veilig gevoel!!
met een surfboard mag het en met twin tip nie!
ieder zijn keus!!
Arnold

Berichten: 220
Antwoord #13 Mei 15, 2010, 19:08:14
edit2Rapporteer  
dat  "matrix effect"  is time freeze, de tutorial staat er wel degelijk bij. wel  in iets andere vorm maar dan snap je wel het idee.
http://www.videocopilot.net/tutorials/time_freeze/
johan wittoeck
Gast
Antwoord #14 Mei 15, 2010, 19:40:47
edit2Rapporteer  
@ arnold : tof die time freeze
Dennisairtime

Berichten: 328
Antwoord #15 Mei 15, 2010, 21:50:02
edit2Rapporteer  
@ Dennisairtime:

leuk filmpje man! Mooi gedaan.
Binnenkort ga ik zelf naar egypte dus ga het merken met het zout daarzo.
Filmpjes moet ik nog mee beginnen maar ga ik daar doen. Waar kan ik vinden hoe ik dit een beetje aan moet pakken met editten enzo???

Je zou kunnen beginnen met Pinnacle Studio. Dit is wel een makkelijk programma om mee te beginnen. Deze gebruik ik ook nog veel. Maar als je echt wat verder wil kom je bij Adobe Premiere en Affter Effects.

Veel plezier in Egypte. Kiten is echt mooi daar en je moet zeker een keer gaan duiken daar echt gaaf.
Het eten is wel super smerig daar. Gelukkig hebben ze ook mc donalds.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #16 Mei 16, 2010, 12:13:29
edit2Rapporteer  
Citaat
Je zou kunnen beginnen met Pinnacle Studio. Dit is wel een makkelijk programma om mee te beginnen. Deze gebruik ik ook nog veel


Ben niet zo kapot van pinacle, bij mij liep het progamma regematig vast. ThumpDown
Gebruik zelf corel video studio 12  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp
Eenvoudig en in het Nederlands  ThumpsUp

Hier zijn wat voorbeelden

http://www.vimeo.com/videos/search:haring%20hai


Mooi filmpie Dennis, ziet er retestrak uit ThumpsUp ThumpsUp. Iets te veel effecten maar dat komt wel goed  ThumpsUp ThumpsUp

Even een ander vraagje over de spot pirlanta. Welk hotel zat je en hoe ver is dat van de spot af ???
Had je de hele week wind en in welke periode zat je er???

Dennisairtime

Berichten: 328
Antwoord #17 Mei 16, 2010, 20:14:31
edit2Rapporteer  
Citaat
Je zou kunnen beginnen met Pinnacle Studio. Dit is wel een makkelijk programma om mee te beginnen. Deze gebruik ik ook nog veel


Ben niet zo kapot van pinacle, bij mij liep het progamma regematig vast. ThumpDown
Gebruik zelf corel video studio 12  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp
Eenvoudig en in het Nederlands  ThumpsUp

Hier zijn wat voorbeelden

https://www.vimeo.com/videos/search:haring%20hai


Mooi filmpie Dennis, ziet er retestrak uit ThumpsUp ThumpsUp. Iets te veel effecten maar dat komt wel goed  ThumpsUp ThumpsUp

Even een ander vraagje over de spot pirlanta. Welk hotel zat je en hoe ver is dat van de spot af ???
Had je de hele week wind en in welke periode zat je er???




Pinnacle is ook in het Nederlands te krijgen.

Maar even over Pirlanta.
Ik zat in Hotel Piril dit ligt in Cesme. Dit ligt wel een eindje rijden van de spot af. Maar dit is het enige hotel waarbij je kan boeken van uit Nederland. Heel mooi rustig hotel met een spa met thermaal baden. Er komen weinig Nederlanders en er komen veelal lokale rijke Turken. Eten is ook erg lekker.
Ik zat hier samen met mijn vriendin all inclusive. Ook Cesme is een leuk stadje.

Als je puur voor het kiten gaat en geen rekening met je vriendin hoeft te houden. Zit er vlak bij Pirlanta Kitesurfbeach het Babaylon hotel. Ik weet niet of dit wat is maar ligt het dichts bij het kitestrand. En lig ook erg afgelegen.

Ik had het geluk dat ik 2 Nederlanders leerde kennen bij Pirlanta. Hun hadden een auto en daarmee zijn we ook nog naar Alacati geweest. Dit is een veel betere spot alleen hier mag je bijna nergens kiten. Aan de overkant van het windsurf gedeelte (hier kun je echt alleen komen met eigen auto) ligt een perfecte spot waar alleen de locale gasten komen. Prima spot en meer ruimte als bij Pirlanta. Want daar kan het af en toe best druk zijn.

filmpje Alacati :

http://www.youtube.com/watch?v=_xI2IOcJ7g0


http://www.youtube.com/watch?v=CTbw0j95w3k&feature=related

Dennisairtime

Berichten: 328
Antwoord #18 Mei 16, 2010, 20:20:02
edit2Rapporteer  
ooh ja ik was daar in de bouwvakkantie 2 weken en het waaide daar van de 14 dagen zeker 5 dagen om lekker met de 10 meter te knallen en 4 dagen met de 8 meter
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.