kite oppompen bij warme landen

Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #25 Juli 02, 2009, 15:53:18
edit2Rapporteer  
Welnee man, je kunt nog ff een babbeltje maken, rustig trapeze aandoen, wat drinken. Relax. Moet je ook doen in warme landen, veel te warm om te stressen  Grin Cool

Gewoon langere periodes op het zand zoveel mogelijk vermijden -> 15min of langer hou ik zelf altijd aan. En ik heb zwarte kites, helpt ook niet echt mee warmte te voorkomen. Nog nooit problemen gehad! Wink
Verzet

Antwoord #26 Juli 02, 2009, 20:55:49
edit2Rapporteer  
Welnee man, je kunt nog ff een babbeltje maken, rustig trapeze aandoen, wat drinken. Relax. Moet je ook doen in warme landen, veel te warm om te stressen  Grin Cool

Gewoon langere periodes op het zand zoveel mogelijk vermijden -> 15min of langer hou ik zelf altijd aan. En ik heb zwarte kites, helpt ook niet echt mee warmte te voorkomen. Nog nooit problemen gehad! Wink

Maar je pompt hem dan voor het kiten wel gewoon keihard op?
Of doe je er wat minder lucht in?
taunis2

Antwoord #27 Juli 02, 2009, 21:29:39
edit2Rapporteer  
Of je kite op met stikstof. loser

Doen ze ook bij autobanden.

Probleem opgelost!!!!!!!!!! ThumpsUp

Alleen hoe krijg je stiksof in je LE????????????? Undecided
Reflex

Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #28 Juli 02, 2009, 23:24:50
edit2Rapporteer  
Alleen hoe krijg je stiksof in je LE????????????? Undecided

Kite opblazen?  Wink
Lex

Antwoord #29 Juli 03, 2009, 21:29:09
edit2Rapporteer  
Gewoon wat minder lucht erin dan je normaal doet, gewoon chilll Wink . Kites van nu kunnen wel wat hebben. Mijnes heeft ook veel op het zand gelegen in egypte, gewoon af en toe controleren en wat zachter op pompen in het begin, kite word dan vanzelf hard.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.