xenon laluz vermist maar op marktplaats aangeboden

foneimpact2

Geen avatar

Juli 28, 2010, 12:58:44
edit2Rapporteer  
Hey op marktplaats staat een mooi boardje voor zeer weinig geld te koop, het gaat om een xenon laluz (2010 volgens mij). Dit boardje is echter door de rechtmatige eigenaar verloren in frankrijk, hij heeft hier ook een oproep voor gedaan op flysurf.com . Ik wilde het boardje eerst kopen, maar toen ik zag dat iemand anders hem verloren had, heb ik ervan afgezien. Ik zou het zelf ontzettend lullig vinden als mijn boardje door iemand anders gevonden wordt, en vervolgens op internet verkocht wordt. Ik wil iedereen, die nu googlet naar aanleiding van die advertentie dan ook oproepen het boardje niet te kopen en de verkopers aan te raden contact te zoeken met de rechtmatige eigenaar. Jullie zouden dit zelf ook waarderen!
Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #1 Juli 28, 2010, 13:07:06
edit2Rapporteer  
Heb jij de eigenaar al getipt dat zijn board op het Nederlandse marktplaats aangeboden word? Denk dat hij je wel dankbaar is dan.

In ieder geval bedankt voor het melden.
matta

Antwoord #2 Juli 28, 2010, 14:40:05
edit2Rapporteer  
Heb je het nummer van de verkoper? Dan moet je hem/haar even vragen waar het boardje te koop staat (met adres), en dan even zeggen dat het board verloren is en de eigenaar het board terug wil!
Jarno

Geen avatar

Antwoord #3 Juli 28, 2010, 14:49:10
edit2Rapporteer  
zonder zekeringstouw :-)

is er een manier waarop we kunnen voorkomen dat het board verkocht wordt voordat de rechtmatig eigenaar hier iets mee heeft kunnen doen?

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.