Help!

snerkjo

Geen avatar

Berichten: 8
Juli 30, 2010, 16:38:52
edit2Rapporteer  
wie o wie wilt me helpen?

m'n 3 daagse cursus heb ik afgerond. Ik heb enkele meters kunnen maken... ben vandaag druk bezig geweest om alle gear bij elkaar te scharrelen, en wil dus morgen als het ff kan het water op  Grin

zandvoort een optie? ik ben wel een beginner, met een nieuwe kite waar ik nog geen vaar-uren mee heb gemaakt...

als iemand me wilt assisteren zal helemaal  ThumpsUp zijn..

groet jan

[edit] Jan, welkom op kitehigh. Ik moet alleen consistent zijn in het niet toestaan van capslock titels ander word het een zooitje.
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #1 Juli 30, 2010, 16:47:54
edit2Rapporteer  
Morgen staat er voor de beginners naar verwachting een pittig windje.
Misschien zou je eens ergens op het binnenwater aan de bak moeten gaan.
Da's vooral voor een beginner iets overzichterlijker ( geen branding / golven toestanden enz. )
met zuidwest kun je dan op:
Schellinkhout ( noord holland) Mirns. Stavoren, Hindeloopen, Workum ( allen Friesland ) terecht.
Schellinkhout, Mirns en Workum worden wsch superdruk.
Tip: Op alle bovengenoemde locaties kun je echt een heel eind uit de kant lopen ( tot 500m.) zoek deze ruimte dan ook op. je hebt minder last van anderen en je kunt je volledig concentreren op je eerste zelfstandige pogingen.
Have fun  ThumpsUp

ps Wat heb je gekocht?
snerkjo

Geen avatar

Berichten: 8
Antwoord #2 Juli 30, 2010, 17:00:06
edit2Rapporteer  
dank idefixe!

ik heb bij een shop in zandvoort een badit3 van 11m gekocht, en een brunotti onyx board 130/40.

de shop medewerker zei dat ik het daar prima kon proberen, en als ik dan nog vragen had, kon ik gemakkelijk even bij hun langs gaan.. vandaar de voorkeur aan zandvoort.

het zal morgen overal wel druk zijn.. schellinkhout is idd ook een optie..
snerkjo

Geen avatar

Berichten: 8
Antwoord #3 Juli 30, 2010, 17:05:14
edit2Rapporteer  
idefixe, nog een klein vraagje...

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je bij bepaalde spots een soort van entree bewijs moet kopen, of lid worden of zoiets. kan je me vertellen welke spots dat zijn?

thanks  ThumpsUp
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #4 Juli 30, 2010, 17:06:07
edit2Rapporteer  
 schater
TimLimbo

Berichten: 241
Antwoord #5 Juli 30, 2010, 17:56:44
edit2Rapporteer  
Je mag bij mij een entree kaartje kopen voor Oosvoorne, jaarkaart kost 1 broodje kroket met mayo
D.D

Berichten: 1561
Antwoord #6 Juli 30, 2010, 17:58:53
edit2Rapporteer  
Bij noordwijk en katwijk moet dat geloof ik...
Spiffy

Geen avatar

Berichten: 36
Antwoord #7 Juli 30, 2010, 18:04:49
edit2Rapporteer  
schater
idefixe, nog een klein vraagje...

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je bij bepaalde spots een soort van entree bewijs moet kopen, of lid worden of zoiets. kan je me vertellen welke spots dat zijn?

thanks  ThumpsUp
Nu heb ik als beginner .....De afgelopen Twee Weken Meer reviews en kite studie verricht dan Da vincie ooit had kunnen uitvinden...... Maar dat heb ik nog neeeeeeergens gelezen........

Gr, Spiffy
snerkjo

Geen avatar

Berichten: 8
Antwoord #8 Juli 30, 2010, 18:19:42
edit2Rapporteer  
hey Tim, das niet duur! wel onbeperkt mag ik hopen?
thank DD, ik zal het op die spots iig even vragen!

spiffy, ik kon het dus ook niet meer vinden. mijn kite onderzoek duurt ook al een maand of 2... heb ook idioot veel gelezen, maar ben even kwijt waar ik wat heb gelezen...

morgen ga ik na lange voorbereiding aan de slag, is er nog iemand die naar schellinkhout of zandvoort gaat. en me even wilt assisteren met het één en ander?
Spiffy

Geen avatar

Berichten: 36
Antwoord #9 Juli 30, 2010, 18:43:32
edit2Rapporteer  
Haha,,,,,, Ik ben morgen ook op Zandvoort..... het enige is.... Ben ook een beginner..... Op het water althans....... Kiten Doe ik al Pl,Minus 15 jaar.... Ik heb vorig jaar voor het laatst les gehad en pik het morgen weer op........ Krijg morgen Nog wat les op zandvoort.... van degene waar ik mijn kite van ga kopen...

martimor

Berichten: 1934
Antwoord #10 Juli 30, 2010, 19:01:37
edit2Rapporteer  
workum moet je je registreren, en een hesje dragen.
kost niets (als je de goede school  kiest om een papiertje te tekenen en hesje te lenen (huren??)
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #11 Juli 30, 2010, 23:44:30
edit2Rapporteer  
 
schater
idefixe, nog een klein vraagje...

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je bij bepaalde spots een soort van entree bewijs moet kopen, of lid worden of zoiets. kan je me vertellen welke spots dat zijn?

thanks  ThumpsUp
Nu heb ik als beginner .....De afgelopen Twee Weken Meer reviews en kite studie verricht dan Da vincie ooit had kunnen uitvinden...... Maar dat heb ik nog neeeeeeergens gelezen........

Gr, Spiffy

ik hoop dat je zo net wijs bent als mijn overleden vriend leonardo...dan zal het verder wel goed komen.... schater
Jarno

Geen avatar

Berichten: 2272
Antwoord #12 Juli 31, 2010, 10:56:12
edit2Rapporteer  
Wat hij zegt is wel waar, soms zijn er surfclubs waar je lid van moet zijn voordat je ergens mag kunnen varen.. monster geloof ik is zo een spot..
snerkjo

Geen avatar

Berichten: 8
Antwoord #13 Juli 31, 2010, 16:14:10
edit2Rapporteer  
Het aantal leden bij Airtime Katwijk is de laatste jaren explosief gegroeid. Het kitesurfen is enorm populair geworden en nog steeds is de sport groeiende. Airtime Katwijk is één van de eerste en volgens onofficiële berichten de grootste kitesurfvereniging in Nederland.

Om de veiligheid op onze locatie te kunnen waarborgen hebben wij maatregelen moeten nemen. Onder andere is het niet meer mogelijk om daglid te worden. Beginnende kitesurfers of dagtoeristen kunnen terecht op een aantal alternatieve locaties zoals Noordwijk-noord en Langervelderslag.

Wij hopen dat er begrip is voor het feit dat bij ons de veiligheid de hoogste prioriteit heeft. Op deze manier hopen wij nog lang van de start- en landingsvergunning te kunnen genieten.


aldus airtime.. (blijkt dus een spot te zijn waar van je lid moet zijn)

het was echter gewoon een vraag. Niet dat ik in het water met mn kite aan het klooien ben, en dat er iemand staat te schreeuwen langs de kant.. Ik ben liever die dingen even voor..
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.