Wimt
|
katapult, jouw hol vol water schiet en je ontbijt er dan uitgedrukt wordt. En, je wil een andere kite, maar als je jouw cup D bij de tepels pakt, en je armen spreid, heb jij geen kite meer nodig. En, neem eerst les, ELKE keer voordat je gaat kiten. Met jouw geheugenverlies, begin je eerst altijd te kantklossen met de lijnen. En, je vergeet altijd om weer een keer weerom te kiten: je botst eerst tegen de engelse kust aan, voordat je wakker word. Zal een tomtom in je oor duwen, die vast blijft staan op de text: keerom! Dan moet meteen jouw gehoorapparaat eruit, en dat is maar beter ook, want die batterijen ontploffen bij watercontact: kom je weer met een geexplodeerd hoofd aangespoeld. En, laat die flair (lichtkogel) maar thuis, want jij denkt dat het lipstick (jawel, ijdel onder het kiten), en zo'n BLOWjob met die intensiteit wil je niet weer. ZIJ: jij dan met jouw zgn. mannelijke richtingsgevoel. Moet je wel zeewaarts gaan bij het kiten, echt niet landwaarts. Je mag dus best nog achter blondjes aan, maar als
|
|
|
Wimt
|
op de fiets zitten, i.p.v. op het kiteboard, dan heb je de verkeerde richting gekozen. En, als je wat kans wil maken: knip je neusharen dan bij, i.p.v. ze over je kale schedel te kammen, want in dat natte raken ze verstrengelt met je oorharen. En, je buik is nu zo enorm, dat bij een body-drag, jij ALTIJD de koraalriffen beschadigt in de Carariben. En, het surftëken is met 2 vingers, i.p.v. die ene middelvinger: vandaar dat je minder populair bent. En, eet nooit meer snert voor het kiten: gaat echt niet goed samen met die incontinetie van jou. Vandaar dat jij tijdens het kiten ook altijd maar 1 vinger krijgt, en dan bedoel ik niet in je gat van die roze kiter. En, laat de hond voortaan thuis: hem uitlaten aan de lease, is geen goed plan: ik wist niet, dat er 4 liter water uit een teckel was te pompen. Hoe jij die wisseltruuk met die zeehond onderweg voormekaar hebt gekregen, is mij een raadsel, maar hard ging je wel!! En, ik weet dat je gek op kunst bent, en bang bent dat je Picasso wordt gestolen, maar neem
|
|
|
|
Wimt
|
hem niet mee onder je arm: hij is niet watervast (aquarel), en we hebben een goede kluis. Neem ook niet meer de kluis onder de arm, want uit jou kwam meer water , dan uit die teckel. Vraag ook niet telkens de combinatiecijfers aan de kiters, want dan proberen ze het met jouw geboortedatum, en ben jij weer beledigd, als ze een suggestie doen van 12-1-1918. Vervolgens proberen ze het uit je te wurmen, door je aan een 18 meter te koppelen, zonder leash, nou ja, een nekleash dan, en dat bij 9 beaufort. Gelukkig met jouw geheugen, weet je het niet, maar kan ik weer maanden lang naar het ziekenhuis spreekuur. En, dan kun jij wel zeggen, dat je een "mobe" aan het oefenen was met de verpleegster, maar ik weet toevallig ook wat een mobe is, en dat voelt tegenwoordig heel wat lekkerder dan jouw droge mobe. En, wat deed dan die plaatselijke, en nog iets voorbarige, rigor mortis van jouw botje meespelen in dit vrhaal? Zeggen dat jouw botje gespalkt was, dat geloof ik niet:die stond zelfstandig omhoog. Feit is wel, dat
|
|
|
Wimt
|
ik het altijd met jouw spalk moet doen, want daar zit tenminste nog wat stevigheid in. En, je behoeft er echt niet wat yoghurt bij te gieten, daar trap ik toch niet meer in. Laatst had je p.o. aardbeien yoghurt: ik schrok me rot. Neen, geen aambeien yoghurt! Al had dat best gekund, want je prikte er een aantal keren, al of niet expres, flink naast. Je weet dat ik dat niet wil: anaal is iets voor de jeugd. De drollen vallen me nu al spontaan op de plank: is soms glibberen daar. Straks moet ik rioolkite(ont)belasting betalen, tenzij ik natuurlijk zo'n plasticzak met directe aansluiting (hoe heet dat ook al weer) kan aantonen, maar dan steel je ook niet de show op het strand. Toch is zo'n smartfoon wel handig: de typesnelheid is demate traag, dat het mijn denksnelheid kan bijhouden. effe pauze!
|
|
|
Wimt
|
Trouwens, wat at anaal betreft: jij kunt ook geen maat houden. Een stokje, dat gaat nog, maar blijf weg met die knuppel. En al heb je en condoom over die telelens, het voelt er niet safer door als je binnen komt. En, wat doe je met die beelden: naar de pedoclub sturen, om ze op andere gedachten te brengen? Die raken dermate geshokeerd, dat ze meteen weer een kleuter bij de leuter pakken. Straks zie ik door die opnames mijzelf dus in een Speciaal Politiebericht. Nou zal niemand mij op die manier herkennen, neem ik aan, maar je svhaamt je rot, als je je dan toch aanmeld bij het buro. "Bent u die mevrouw met die aambeien?" Ik bedoel maar! En dan had ik me daar ook nog niet opgemaakt: beetje anus-oogschaduw, maar dat is ouderwets, tegenwoordig moet je bleken geloof ik.
|
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
wimt, volgens mijn ben je heel de dag stoned hoeveel verhalen heb jij al wel niet getypt met je smartphone oowja die dealer zou wel blij zijn
|
|
|
|
franco
|
hahahahaa hij is goed. en hoe verzin je dit, ga zo door je heb talent.
|
|
|
Wimt
|
Is er nou niemand die mij nou serieus neemt. Is allemaal echt gebeurd. Ben ik nou de enige die NIET gek is. Is de rest dan WEL gek, en hoe is dat dan te verklaren. Als enige niet-gek, sta ik alleen om dit raadsel op te lossen. Kan wel aan die andere gekken om hulp vragen, maar die verklaren me toch allemaal voor gek. Zou gek en niet gek zijn dan toch democratisch verklaard worden: dus alleen de meerderheid is NIET gek. Daar ben ik het niet mee eens . Maar ja, daar ben iik het niet mee eens. Ik zal dus de dictatuur van de NIET-gekken moeten oprichten, met mijzelf dus als dictator.
Ziehier jullie toekomst. Stem dus niet meer op mij, ik kom er wel als dictator: en een dictator heeft dus geen stemmen nodig: die heb ik toch al in mijn hoofd.
|
|
|
Wimt
|
Wees nou maar niet bang voor die dictatuur, het wordt best gezellig, tenminste, dat vind ik (voor mijzelf). Als je verstandig bent, shrijf je je nu al in voor de beste plaatsjes. Dat helpt 2 dingen:
Ten eerste: je steunt daarmee meteen mijn dictatuur, vind ik. En ten 2de: je bent nu toch voor een voldongen feit, dus kun je maar beter meedoen, en heb je meteen meer zielerust.
Ziedaar, het leven is zo simpel. Je hebt nu echter toch nog 1 keuze: Wilders of ik :-) :-)
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Wees nou maar niet bang voor die dictatuur, het wordt best gezellig, tenminste, dat vind ik (voor mijzelf). Als je verstandig bent, shrijf je je nu al in voor de beste plaatsjes. Dat helpt 2 dingen:
Ten eerste: je steunt daarmee meteen mijn dictatuur, vind ik. En ten 2de: je bent nu toch voor een voldongen feit, dus kun je maar beter meedoen, en heb je meteen meer zielerust.
Ziedaar, het leven is zo simpel. Je hebt nu echter toch nog 1 keuze: Wilders of ik :-) :-)
|
|
|