RFAC
|
hoelaat gaan we vandaag staat een goed windje!
|
|
|
Gixxer
Logs: 0 | 114 uur
|
Check. Zie ik je om 17:15 ? of kun je eerder? Hoop wel voor je dat je de kleine vliegert hebt meegenomen.
|
|
|
RFAC
|
Ja ik zal mn best doen, kan iets later of eerder worden ivm een happening. tuurlijk de 8m standaard mee ik laat het je weten!
|
|
|
robbertvandermeer
|
Sla vandaag even over, morgenochtend voor het werk ben ik aanwezig. Tussen 9 en 10 ben ik precent!
|
|
|
|
Gixxer
|
Thx we moeten wel ff de buien meiden want zodra er hier in Hillywood een bui over komt gaan de bomen op de parking bijna plat...... dat zat op het water vast nog een tikkie erger zijn
|
|
|
RFAC
|
we gaan het zien, anders ben ik van het water af zie je zo rond 1700? Greetz
|
|
|
|
RFAC
|
okee zie ik je dan
|
|
|
Gixxer
|
Was een prima sessie vanavond wel soms een beetje teveel power maar goed. Genoeg om RFAC te laten vliegen
|
|
|
|
RFAC
|
heftig
|
|
|
lolbroek3
Logs: 0 | 312 uur
|
Nog mensen die vanavond gaan? Ik moet om 15uur in Nijkerk zijn voor een stage gesprek, en rijd daarna door naar horst
|
|
|
Gixxer
|
Kan helaas niet Gisteren was echt een top sessie en heb al weer zin in de volgende harde wind sessie Succes vanmiddag bij je stagegesprek en op Horst.
|
|
|
lolbroek3
|
Was weer lekker vandaag lekker gepowerd aan de 12 gehangen Had ook mn cam in de kite gehangen, maar helaas vaar ik net buiten beeld
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
@ lolbroek, wat voor cam ?, GoPro HD ? Heb hetzelfde probleem namenlijk met mijn GoPro, moet ik nog een keer wat op gaan maken maar voorlopig geen tijd, dus als je wat erop verzint, post ff een foto hier
|
|
|
|
lolbroek3
|
Zo plaats ik mijn cam in de kite en op mn board. Board Gewoon een beetje knutselen met wat oude dingen die ik nog had liggen. Kite Heb voor 3euro een camera tasje gekocht bij de xenos, daar een gat in geknipt. Vervolgens met 2 stukken klittenband het geheel op een strut plakken.
|
|
|
RFAC
|
goed bezig kevin ziet er leuk uit, wat is de beeld kwaliteit? al een filmpje online staan?
|
|
|
Gixxer
|
This discussion is worthless without pics Movies Ziet er prima uit Kevin benieuwd naar de vids
|
|
|
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
kwaliteit is idd wel ok, vind alleen dat het heel veel beweegt, dat heb ik met m'n GoPro niet zo erg
|
|
|