paul56
Logs: 0 | 299 uur
|
De noordkant is een officiële kitespot, met douches en toiletten. Volgens de info echter niet geschikt voor O-wind. Pas vanaf NNO - WZW. Maar zou een keer te proberen zijn.
|
|
|
Marijtje
Geen avatar
|
zo te horen hebben jullie te vermaakt ik was in enkhuizen, eerst lang wachten op de wind (gelukkig in de zon ) Daarna nog ff gevaren @Jeroen, wat balen van je kite zeg!! is hij te maken? @Paul heel veel plezier in Marokko, je gaat komend weekend toch al? @ de rest: hopelijk zie ik jullie dit weekend met goede wind!!
|
|
|
Marco'72
Logs: 0 | 14 uur
|
Leuk om jullie afgelopen zondag even te zien, Helaas niet veel wind maar bij vlagen toch lekker kunnen kiten en dat samen met het lekkere zonnetje! De plek vond ik overigens best ok, parkeren bij water, strandje. Niet te druk want zie die kites op Vrouwenpolder! Ik stond op een gegeven moment alleen op het water in het na-zonnetje en dat heeft toch ook wel wat. OK, er was toen nauwelijks nog wat wind over maar kon me toch nog downwind 'sleuren'. Iig een goede dag in het sinussen gehad. Voor een oosten wind vond ik de spot goed te doen. Jammer wel dat ik in de file terecht kwam toen ik naar huis reed Hopen dat het komend weekend iets harder gaat waaien, zaterdag misschien?
|
|
|
Steef S
|
Ik wil ook weer.....Ik merk dat ik weer een paar lekkere dagen heb gemist.. Nog even en me kite is weer gerepareerd:) Jeeej!!!!!
|
|
|
jbalvers
Logs: 0 | 8 uur
|
hopelijk genoeg wind komend weekend voor mijn 7,5. geen idee of de 12 te repareren is en wat de verzekering gaat vergoeden. maar heb al weer wat kites op het oog indien de 12 niet te repareren is
|
|
|
gijs1234
Logs: 0 | 7 uur
|
Morgen nog mensen naar Oostvoorne? Ik ben er vroeg rond 9 uur.
EDIT WORDT Kamperland
|
|
|
helium
|
Morgen nog mensen naar Oostvoorne? Ik ben er vroeg rond 9 uur.
Morgen is NO , dat maakt de playa aflandig Whatabout Vrouwenpolder/Kamperland (zit nu meer N in dan zondag dus stukken beter dan!) @Jeroen, morgen mooi weertje voor je 7,5
|
|
|
gijs1234
|
Volgens mij is op Oostvoorne Sideshore met NO, maar kan het mis hebben.. ik beslis vanavond definitief..
|
|
|
Marco'72
|
Hmmm, lekkerrrr. Het lijkt wat te gaan waaien komende zaterdag (NO wind), hopelijk iets harder dan afgelopen zondag zodat ik iets meer kan oefenen dan enkel sinussen . Bij deze windrichting lijkt me Kamperland of Vrouwenpolder goede spots. Ik ben ook wel benieuwd naar Vrouwenpolder want daar ben ik nog niet eerder geweest. Bij Oostvoorne (ben ik overigens ook nog nooit geweest) heb ik wel het idee dat de wind meer over land komt aanzetten dan bij bij de twee eerder genoemde spots wat de kwaliteit niet ten goede zal komen en daarbij zal de wind vermoedelijk wat aflandig staan. Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar Kamperland (wat wel handig dat je met je auto zo dicht bij het strand kan komen) of Vrouwenpolder. Vrouwenpolder ziet er qua ligging (een noord-strand) ook erg geschikt uit voor een Noordoosten wind. Wat is het nadeel van deze plek, iets met parkeren? Ik hou het forum wel even in de gaten om te kijken waar jullie heengaan. Wellicht kunnen we op het strand iets afspreken. Ik denk er nog over om vanavond even kijken te gaan kijken op B'dam. Staat een N-W wind tussen 17.00 en 19.00 uur. Nu is het al om 19.00 donker dus dan moet de wind ook echt komen om 17.00 uur. Wellicht gok ik het erop. Ik wil dit seizoen gewoon erg graag zoveel mogelijk uren op het water maken zodat ik dit jaar misschien nog een klein sprongetje kan maken. Mocht vanavond iemand zin en tijd hebben om voor 2 uurtjes naar B'dam te gaan, pb me dan even, dan kun je meerijden als je wilt. Gr Marco
|
|
|
gijs1234
|
Marco, Mij is Kamperland heel goed bevallen, parkeren zo goed als op het strand en lekker rustig... Waarschijnlijk een van de laatste sessies voor mij dit jaar dus ik ik ga dan maar voor wat wind zekerheid. Vrouwenpolder zag mij er wat te druk uit vorige week .. Ik ben er rond 10 uur. Heb geen vlag, maar we vinden elkaar wel ..
|
|
|
jbalvers
|
hey luitjes. paul gaat morgen niet dus mischien iemand waarmee ik mee kan rijden? gr Jeroen
|
|
|
paul56
|
ben de spullen aan het pakken voor mijn trip naar Dakhla/Marokko. Windverwachting komende week ziet er daar niet goed uit.... Maar ik kan er gaan golfsurfen, zandsurfen, quad rijden in de woestijn...... Ik ga me niet vervelen! Heb maar wel nog ff een licht wind board aangeschaft: FlyRadical L (139x43).... Mannen en vrouw, veel plezier morgen @Luna: veel plezier over 1 week in Tarifa! P.S. Ik neem de brabantvlag mee naar Dakhla
|
|
|
paul56
|
By the way: ik heb net gemerkt dat Kamperland (Roompot Beach resort) onder spots staat als "X-beach"
|
|
|
helium
|
hey luitjes. paul gaat morgen niet dus mischien iemand waarmee ik mee kan rijden? gr Jeroen
Hey Jeroen, Als je nog een lif zoekt, ik vertrek morgenochtend ook richting zee dus....... Gr Rob
|
|
|
jbalvers
|
hey rob thierry gaat heel mischien, maar die zou mij nog een berichtje geven. zoniet zou het heel relaxed zijn als ik met jou mee zou kunnen rijden..
|
|
|
helium
|
Mijn bus kan 3 pers vervoeren dus evt kan Theirry ook meerijden. Of ik rijdt vanuit Breda met jullie mee? zonde om alleen in de auto te zitten.
|
|
|
jbalvers
|
nou in thierry's auto lukt het niet met meer dan 2 man dus mischien handiger dat we met jou meegaan dan. Van thierry heb ik alleen nog niks gehoord die zat te twijfelen of hij wel ging aangezien hij alleen een 12 m kite heeft.
waar was je van plan om te gaan surfen?
|
|
|
helium
|
Zat te denken aan Ouddorp, Vrouwenpolder of Kamperland. B`dam kan misschien ook net met NO. Laat me anders nog iets weten via pb wat je doet
@Paul: geniet er van!!
Cheers
|
|
|
paul56
|
@helium: thanks! Ik ga met mijn camera mooie actiefilmpjes (hopelijk ) maken. krijgen jullie later te zien
|
|
|
Marco'72
|
Toch niet meer naar B'dam geweest, heb mijn zinnen op morgen gezet. Ziet er echt goed uit!
Ik denk sterk aan X-Beach mede omdat ik denk dat het daar rustiger zal zijn als bij Vrouwenpolder en m.i. een prima spot.
Gijs1234: jij bent morgen ook bij X-Beach \ Kamperland? Wat voor kite had je ook al weer?
Weten de anderen al waar ze heen gaan? @Paul: veel plezier in Marokko
Zo nu snel gaan slapen en morgen op tijd op. Ik check het forum nog even voordat ik vertrek
|
|
|
gijs1234
|
Marco,
ik ga zo weg naar X-beach. Ik heb een Zwarte Flysurfer Pulse2 met Axe reclame. Kan niet missen. Jij hebt die mooie roze toch?
|
|
|
Marco'72
|
Mooi, de voorspellingen zijn onveranderd. Wind rond de 21 knp, dat klinkt lekkerrrr. Ben overigens wel benieuwd of het echt koud zal gaan worden?
Ik vertrek nu naar X-Beach, zal daar tussen 9.00 - 9.30 uur zijn. Wellicht zie ik een aantal van jullie daar.
Ik vaar een wit\roze Bandit Uno; 9 m, mocht je me willen herkennen.
Het zou TOP kunnen worden vandaag, jipie!!!!
Gr Marco
|
|
|
|
helium
|
Het was gezellig vandaag!
|
|
|