norton
|
ga gelijk uit mijn werk door , das vanuit moerdijk .
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
Ik vertek over uurtje richting bdam, vanuit princehagen. Wanneer er iemand vervoer nodig heeft is er een plekje vrij wind is super !
|
|
|
norton
|
Ik vertek over uurtje richting bdam, vanuit princehagen. Wanneer er iemand vervoer nodig heeft is er een plekje vrij wind is super !
en hoe wast op de brouwersdam ?? oostvoorne was iig helemaal niks . 10 knopen ................................. dammnet hell ent dehvil
|
|
|
Marco'72
Logs: 0 | 14 uur
|
Gisteren in de namiddag op B'dam geweest. Was erg goed. Lekkere wind, kalme zee, niet teveel kiters op het water, laag water en niet koud. Heb heel lekker kunnen varen totdat het donker werd. Moest toen nog wel wat haasten om voor het donker van het strand te zijn want met koude handen is het toch wel lastig om de ventieldopjes open te krijgen.
De komende 2 weken ben ik op vakantie. Wellicht zie ik (enkele van) jullie daarna weer.
|
|
|
paul56
Logs: 0 | 299 uur
|
Hai lui,
denken we nog aan kiten..... of vinden jullie het (net als mij te koud). Ben aan het denken om binnenkort te gaan snowkiten. Kent iemand een goede spot in de buurt van Breda???
|
|
|
gijs1234
Logs: 0 | 7 uur
|
Paul, wil mss zaterdag ff naar Oostvoorne gaan, temperatuur is weer rond de 8/9 graden zo zijn de berichten. Water zal wel koud zijn, gewoon niet te lang in blijven liggen Nog mensen die mee gaan?
|
|
|
paul56
|
moet ff kijken of ik het werk af krijg. anders moet ik ook in het weekend werken. Zo niet, dan voel ik er wel voor. ik zal ook ff bij jeroen informeren
|
|
|
|
paul56
|
Hai Gijs, gaat niet lukken, ik moet zowel zaterdag als zondag werken. Jeroen is nog aan het bijkomen van een flinke griep. Dus die heeft er nog geen trek in. Succes morgen!
|
|
|
jbalvers
Logs: 0 | 8 uur
|
hey kiters, tis rustig hier op het forum zo te zien, in iedergeval alvast fijne kerstdagen en een gellukig nieuwjaar, en hoop jullie in het nieuwejaar snel weer op het water te zien. gr Jeroen
|
|
|
|
Marijtje
Geen avatar
|
Hey allemaal, ik wil jullie nog een gelukkig nieuwjaar wensen! dat we elkaar maar weer veel op het water zullen tegenkomen!:) Mijn goede voornemen voor dit jaar is om sprongen te leren maken en veel op het water te zijn !! Tot snel weer Groetjes Marijtje
|
|
|
jbalvers
|
Hey Marijtje, Jij ook een gellukig nieuwjaar. Dat vind ik nou eens een perfect voornemen, die heb ik ook.
Tot snel
groetjes, Jeroen
|
|
|
jbalvers
|
Hey kiters.. Iemand nog van plan om in het weekend te gaan kiten? Het begint bij mij toch wel weer te kriebelen moet ik zeggen.
gr, Jeroen
|
|
|
gijs1234
|
Jeroen,
ik ga zondag weer, ben vorig weekend ook geweest en was heel prima te doen. Heb nu ook een 7m dus moet goed komen. Weet nog niet waar, denk Oostvoorne maar laat het hier nog wel ff weten...
|
|
|
paul56
|
Hai Gijs en Jeroen, Ik wil morgen ook best gaan, maar realiseer me net dat ik nog geen nieuwe lijnenset heb. Heb deze nu net besteld via internet. Dus morgen sla ik (helaas) over.
Tot gauw
|
|
|
|
|
gijs1234
|
Ja was goed hoor, redelijk met men nwe 7 kunnen varen, in de vlagen goed gepowerd en in de dippies net genoeg. It is supergoed te doen kwa temperatuur, dus ik zeg volgend weekend knallen
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
Mocht er morgen iemand vervoer nodig hebben, vertrek rond uurtje of 11 richting brouwersdam of oostvoorne.
Voor vrijdag geldt hetzelfde.
|
|
|
paul56
|
Zoals het er nu uitziet ga ik a.s. zaterdag naar oostvoornse strand. Gaan er nog meer???
|
|
|
gijs1234
|
Pff Paul, uitschieters tot 40 / 45 knopen zaterdag is niet nix.. Ik zet mijn zinnen op zondag, ziet er iets relaxter uit. Laat het hier nog wel ff weten.
|
|
|
|
helium
|
Gaat er nog iemand varen morgen, ik en Theirry vertrekken rond een uurtje of 11 vanuit Tilburg.
Tot snel!
|
|
|