Steef S

|
Hey Marco!
Ik beschik over eigen vervoer dus jij kan Davy meenemen en dan meeten we op t autostrand. Ik ben er rond n uurtje of 11 - 12.
@ Paul: kom jij ook want dan kan ik jullie herkennen aan de vlag!!!
Ik vaar trouwens met n zwarte RPM.
Cheers!
|
|
|
Steef S

|
Marco en Davy , met welke kite varen jullie?
|
|
|
Marco'72

Logs: 0 | 14 uur
|
@Steef : ik vaar met een wit\roze Bandit Uno 9m.
Ik zal verder afspreken met Davy en wil ook omstreeks 11.00 uur op het stand zijn. Ik ben echter niet eerder in Oostvoorne geweest dus weet niet precies wat je bedoelt met autostrand? Wellicht weet Davy dat. Moet ik ergens bij de strandweg zijn ( ik kijk nu op Google maps)? Ik rij iig naar Oostvoorne en dan zal ik het wel vinden
@Davy: ik heb je een Pb gestuurd
|
|
|
Davy
Geen avatar
|
Jo! Weet het autostrand dus ook niet te zijn.. Iemand een tip wat we aan moeten houden? 'vaar' trouwens met een gele waroo, lig veelal in het water  . De wind neemt volgens windguru in de middag af trouwens.. Tot morgen!
|
|
|
paul56

Logs: 0 | 299 uur
|
Jeroen en ik kunnen pas om 17:00 uit Breda wegrijden  De vlag wappert dus pas laat  Zullen dus pas om ca. 18:15 op het strand zijn. We nemen de Zephyr 17m mee, dus we hebben wat ruimte als de wind inkakt. Route: strand volgen. Bij hotel Marion (aan je linkerhand) buigt de weg haaks links. Deze BLIJVEN volgen. Kom je uiteindelijk op een parkeerplaats. Daar neem je het pad richting het strand. Is wel ca. 15 minuten lopen.... 
|
|
|
Parkie

Logs: 0 | 12 uur
|
.......Bij hotel Marion (aan je linkerhand) buigt de weg haaks links......
Hebben ze het hotel verplaatst naar de overkant van de weg ??
|
|
|
|
Marco'72

|
Ok, bedankt Paul voor je uitleg. We zullen het zo wel gaan vinden. Davy rijdt met mij mee en we willen omstreeks 9.30 uur uit Breda vertrekken. Ik hoop jullie morgen te zien, het zal en lange dag worden
|
|
|
helium

|
Wordt gezellig morgen!!
Ik rijdt vanuit Duiven rond een uurtje of 11 richting kust. Ben er rond een uurtje of 1 waarschijnlijk. Joey en Maurice gaan ook mee.
Brabantse invasie denk jonge
|
|
|
|
kitertjuh

|
brabant is zo te lezen sterk vertegenwoordig morgen!!
|
|
|
|
paul56

|
Jeroen kan een uur eerder weg. Dus we zijn er nu om ca. 17:15.
Hoeveel wind is er ongeveer???
|
|
|
Steef S

|
Damn dat was lekker vandaag..!
|
|
|
helium

|
Damn dat was lekker vandaag..!
Indeed it was!!! @Jeroen, Paul en Gijs: Hebben we nog wat overgelaten voor jullie?
|
|
|
paul56

|
Was SUPER: ik had de 11m met mn grote board en Jeroen de 17m met zn Armada. We hebben echt nog een 1,5 uur lekker geknald.
|
|
|
|
gijs1234

Logs: 0 | 7 uur
|
Wind begon op te raken, de 10m in de tas gelaten, heb een uurtje super gepowered met mijn Speed gevaren.  . Helaas is de opname met de GoPro mislukt  wel ff het juiste knoppie indrukken de volgende keer...
|
|
|
helium

|
Spierpijn..!
Nou...............
|
|
|
Marco'72

|
Heerlijke dag gisteren Leuk ook om Oostvoorne en iedereen even te zien. Hoewel?, Steef en Finch, gisteren ook op (auto)strand Oostvoorne? Gijs, volgende keer zal het beter worden met de GoPro. Dit vergeet je maar een keer, denk ik Deze week ziet het er allemaal maar stilletjes uit  Misschien midden volgende week wat? Hopen maar.
|
|
|
|
Steef S

|
Hey marco! Ik was indd ook op t autostrand, ik heb je zelfs nog gedag tijdens het varen;) ! Met de roze bandit toch?
|
|
|
Marco'72

|
He Stefan, Aha, nu begrijp ik het, was mij niet helemaal duidelijk op het water Was een heerlijk dagje toch?
Volgende week weer? Woensdag NO wind? Kamperland?
|
|
|
Davy
Geen avatar
|
As woensdag beloofd inderdaad veel goeds! Als het zo blijft, ben ik ook weer van de partij. Locatie maakt me niet zoveel uit, kun je staan bij Kamperland?
|
|
|