helium
|
Ik zal denk ik ook wel naar de Playa gaan, maar zal er pas rond 12en zijn dan.
Tot hoe laat wilden jullie nou blijven?
Wij blijven waarschijnlijk de hele dag......... Tot morgen!
|
|
|
Marijtje
Geen avatar
|
Mooie kite gijs. Wat s nu je totale windbereik? V 10kn tm 40kn ?je kan bijna altijd Morgen ben ik om 9 op de P v de playa. @paul & jeroen, kunnen we samen naar t water lopen Tot morgen, zin in!
|
|
|
|
Marco'72
Logs: 0 | 14 uur
|
@Thiery: bedankt voor aanbod maar ik rij morgen zelf, heb helaas om 15.00 uur afspraak in Middelburg en rij vanaf strand gelijk door. Kan ik toch nog lekker tot een uurtje of een op het water blijven Ik zal er zo omstreeks 8.00 - 8.30 uur zijn Het ziet er lekker uit Tot morgen
|
|
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Meh, 'k had de 11 moeten pakken en niet de 8...
Weer lekker betrouwbaar die windfinder....
|
|
|
|
helium
|
Ben gesloopt!
|
|
|
Marco'72
|
Een lekker kite ochtendje en leuk om iedereen weer even te zien Beetje jammer van de geknapte bridle maar ben op zich blij dat dit op Oostvoorne gebeurde want in dieper water was het vervelender geweest. Wel irritant dat de kite toch weer de lucht in ging nadat safty getrokken was Zou op zich toch niet mogen gebeuren. Maar goed leverde gelukkig weinig problemen op en heb vandaag lekker gevaren en voor het eerst mijn board tijdens een sprong kunnen pakken Hopelijk weer tot snel
|
|
|
Marco'72
|
Hmm, 35-44 knp op de dam, Ik blijf maar thuis vanavond Welllicht morgenochtend naar de dam
|
|
|
|
paul56
Logs: 0 | 299 uur
|
deze week en weekend geen kiten voor mij druk met werk en a.s vrijdag trouwt mijn dochter, dus feest weekend: helden van amstel en logés
|
|
|
helium
|
Morgen de laatste avondsessie dit jaar. Rond 5 uur op oostvoorne..
Hoezo Gijs? Goede afspraken gemaakt met vriendin of...................? Waar ga je morgen kiten Marco? Ik werk tot een uurtje of 2 in A`dam
|
|
|
|
Faxie
|
Vandaag in Borssele waaide het op een gegeven moment wel erg hard.... met een gedepowerde 8 kon ik amper blijven staan.... Dus de boel maar gepakt, kite neergelegd, zand er op, board er op, zand op het board, en m'n lijnen oprollen... Zie ik opeens m'n kite wegvliegen!! Over de duinen, paar mensen erachteraan, en wonder boven wonder niks te zien aan de kite.... Paar minuten later ging de kite van een ander d'r ook vandoor, die bleef in de bomen hangen.... Alleen tijdens het rennen naar m'n kite gooide ik m'n bar op de grond, en die heb ik later niet meer terug kunnen vinden Dus dat gaat waarschijnlijk een nieuwe bar worden.... Moet dan nog even kijken of ik voor een F-One ga, of een North Quad aangezien die wel goed schijnen te zijn.
|
|
|
helium
|
Klote man! (gewoon onder het zand gewaaid of wat) Het was vandaag ook wel erg hard en vlagerig
|
|
|
Marco'72
|
@faxie: fijn dat de kite nog intact id en jammer van de bar. Misschien even ergens en oproep plaatsen of iemand iets gevonden heeft. @Rob: Op dinsdag ben ik altijd later klaar met werk dus na mijn werk gaat niet lukken. Ik ga morgenochtend vroeg naar de dam. Woensdagavond zou waarschijnlijk wel lukken maar zag zojuist dat de wind wegzakt hopen dat het weer wat aantrekt @Gijs: een paar avondsessies zou toch nog wel moeten lukken dit seizoen ik heb nog hoop Hoewel het helaas snel minder wordt @Paul: alvast gefeliciteerd met het huwelijk van je dochter. Tot laterrr
|
|
|
Faxie
|
Ik heb al oproepen geplaats hier en op hanglos. Maar de bar had ik op het natte zand laten liggen, dus hij kan niet ondergewaaid zijn. Ik ben bang dat iemand 'm meegenomen heeft, maar we wachten gewoon even af. Als ik een nieuwe bar moet halen zal het trouwens toch weer een F-One bar zijn, want anders zit ik met een reserve lijnenset waar ik niks mee kan. Ben verder wel redelijk tevreden over de bar dus zoveel maakt het allemaal niet uit. Even de aanbiedingen in de gaten houden
|
|
|
Faxie
|
Kreeg een mailtje vandaag, m'n bar is terecht Zaterdag ophalen, en dan zondag ergens het water op gaan (mits de voorspelling goed blijft)
|
|
|
helium
|
Wat is Zantvoort toch een topspot met WZW en hoog tij Vanmiddag even tussen m`n werk door gekite. Vergelijkbaar met Wijk aan zee: hoge bakken met mooie vlakke stukken ertussen en langs de kant een lang stuk vlak HEERLIJK!!!!! Nog weggeweest Marco en/of anderen?
|
|
|
gijs1234
|
Ben gisteren nog even op Playa geweest. De 6m uitgeprobeerd begonnen met 20 / 25 knopen toen net voor die grote hoosbui gestopt, stoten van over de 40 knopen gemeten. Was heftig. Diverse kites zien wegvliegen zonder kiter
|
|
|
Marco'72
|
@Rob: lekkerr, ben ook wel benieuwd naar zandvoort. Ben gisterochtend op de Dam geweest en het waaide lekker (25-30knp) . Ik ben nu op wederom op weg naar de dam maar sta helaas al 50 min stil voor de brug bij Hellegatsplein Echt balen want het weer ziet er prachtig uit en ik zie de windmolens nog hard draaien maar de wind zal langzaam afnemen Ik hoop dat ik nog op tijd ben Er zijn gisteren wel wat foto's gemaakt dus ik heb mijn eerste kitefoto Bij deze Hopelijk weet tot snel
|
|
|
gijs1234
|
Marco mooie foto! Heb gelukkig vandaag mijn nwe depowerlijn binnen. Morgen ff vervangen.
Wie wat waar van het weekend??
|
|
|