helium
|
Wij willen morgen ook gaan alleen vraag ik me ook af of de Dam hoog genoeg wordt. Anders misschien ZM?
|
|
|
paul56
Logs: 0 | 299 uur
|
Wij willen morgen ook gaan alleen vraag ik me ook af of de Dam hoog genoeg wordt. Anders misschien ZM?
ZM kan ook! Hebben we zeker vlak water. Kan ik ook nog ff bij Eurofun langs gaan om naar een droogpak te kijken..
|
|
|
paul56
|
@Gijs, Davy en Thierry: hebben jullie een voorkeur voor een spot met NW wind?
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Ik ga niet naar de Zandmotor, ik vind het te ver 2 Weken geleden liep de dam wel helemaa onder, maar toen was het 250 boven NAP bijna.
|
|
|
|
paul56
|
Jammer Faxie. Gijs, Thierry, Rob en broer en ik zijn morgen rond 12-en op de ZM.
|
|
|
helium
|
Heb drr zin in!
|
|
|
|
Faxie
|
Het poeltje liep vol op de Dam, dus van 1 tot 3 ofzo lekker vlak water gehad Wind was aan de high end voor m'n 8m, en soms heel vlagerig maar op zich wel mooi. Heb lekker sprongetjes geoefend, en m'n eerste min of meer fatsoenlijke backroll gedaan Ik was te laat met insturen bij de landing, dus zakte wat weg. De pogingen daarna gingen iets minder....was iets te enthousiast denk ik, en ging goed op m'n bek. Dus daarna maar weer gefocussed op de sprongen zelf. Arial transition gaat ook al een beetje, hoewel nog niet met een klein sprongetje. Moet ze nog leren doseren. Morgen waarschijnlijk naar Krabbendijke of X-Beach
|
|
|
paul56
|
Een mooie wond voor de Ozone 6. Wel erg vlagerig en extreem choppy! Waardoor ik niet erg ontspannen kon varen. Na een tijd de golven geprobeerd. Maar ik was te chicken om er echt vóór te gaan en dan is het wachten totdat je gespoeld gaat worden image ....
Op het strand bleek ik een scheur van ca. 3 cm in mn zeildoek te hebben: imageimage.
Het was trouwens aardig druk op deze zonnige dag. Naast Gijs waren Rob en Ronald er ook.
Daarna een droogpak gekocht, stond al voor de winter (wat niet een echte winter werd) op mijn lijstje. Kon er aan het (bijna) eind van het seizoen een aardig bedrag af krijgen
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Mooi pakkie, wel k** van die scheur. Maarre die kerstboom mag wel eens weg hoor! Brouwersdam was top!
|
|
|
|
paul56
|
Het poeltje liep vol op de Dam, dus van 1 tot 3 ofzo lekker vlak water gehad Zo te zien heb jij meer geluk gehad!
|
|
|
Faxie
|
Ik heb een adresje in Zierikzee die goed kites kan repareren. De mijne is vandaag meerdere keren gecrashed zonder problemen verder De foto's doen het trouwens niet allemaal. Wat was je kwijt voor de droogpak trouwens? Ik ga misschien dit seizoen toch ook eentje halen
|
|
|
|
Faxie
|
Bah vandaag was niks hoor. Ben naar Vrouwenpolder geweest. Net te weinig wind om deftig te kunnen varen met de 11 en de stroming ging de verkeerde kant op. Het weer was verder heel goed, leek wel zomer
|
|
|
Faxie
|
Zit er aan te denken om donderdag te kiten als de voorspellingen aanhouden.
Misschien wel Oostvoorne, omdat de wind in het Noorden een stuk beter is. Vandaag had ik achteraf gezien beter naar Brouwersdam kunnen gaan, dan was het net goed geweest....
|
|
|
gijs1234
|
Mooi pakkie Paul . Hadden toch beter naar Brouwersdam kunnen gaan... Volgende x eerste ingeving volgen
|
|
|
Faxie
|
Zo, donderdag vrij Even kijken wat de bestemming wordt Iemand anders nog tijd en zin?
|
|
|
paul56
|
Hadden toch beter naar Brouwersdam kunnen gaan... Volgende x eerste ingeving volgen dat dacht ik later ook
|
|
|
paul56
|
Zo, donderdag vrij Iemand anders nog tijd en zin? Zeker ZIN, echter geen tijd
|
|
|
|
Faxie
|
De voorspellingen worden steeds beter trouwens. Nu is vrijdag zelfs nog een goede dag
|
|
|
Faxie
|
Ik ga naar de Playa morgen, wil vlak water hebben. Dan maar een keer lopen. Probeer er voor 10 uur te zijn.
|
|
|