paul56
Logs: 0 | 299 uur
|
Man, wat was dit lekker. Een ultieme licht weer sessie: vlak water, mooi zonnetje, slechts 1 andere kiter (Gijs). Voldoende wind om met mijn gear HEERLIJK te cruisen, (proberen te) springen, (proberen om) toe-side varen. En dan lukt ook al 60%. Ben trots op mezelf Fantastisch ook om de ZM te zien veranderen van laag water naar hoog. Om 18:00 slechts een smalle speedstrip en een uur later een brede vlak water poel. P.s. er staan al 2 strandtenten. benieuwd hoelang dit nog open blijft voor kiters.
|
|
|
Danny-aua
Geen avatar
|
Man, wat was dit lekker. Een ultieme licht weer sessie: vlak water, mooi zonnetje, slechts 1 andere kiter (Gijs). Voldoende wind om met mijn gear HEERLIJK te cruisen, (proberen te) springen, (proberen om) toe-side varen. En dan lukt ook al 60%. Ben trots op mezelf Fantastisch ook om de ZM te zien veranderen van laag water naar hoog. Om 18:00 slechts een smalle speedstrip en een uur later een brede vlak water poel. P.s. er staan al 2 strandtenten. benieuwd hoelang dit nog open blijft voor kiters. wil morgen een avondsessie doen daar
|
|
|
Marco'72
Logs: 0 | 14 uur
|
Dat ziet er lekker uit voor zaterdag, kan het haast niet geloven Maar dat zijn mooie voorspellingen! Paul: kllinkt als een mooi avondje , ben ook benieuwd naar ZM Zaterdag ook vd partij? @Rob: heb nog geen vast plan maar wilde morgen naar de Dam gaan @Jefro, Faxie, Gijs, Thierry, Davy, Marijtje, anderen? Ik sta open suggesties
|
|
|
paul56
|
ik kan helaas zaterdag niet. Verjaardag vieren in de familie. Zondag ziet er nog niet goed uit Iedereen die morgen gaat. HAVE FUN
|
|
|
Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
Dat ziet er lekker uit voor zaterdag, kan het haast niet geloven Maar dat zijn mooie voorspellingen! Paul: kllinkt als een mooi avondje , ben ook benieuwd naar ZM Zaterdag ook vd partij? @Rob: heb nog geen vast plan maar wilde morgen naar de Dam gaan @Jefro, Faxie, Gijs, Thierry, Davy, Marijtje, anderen? Ik sta open suggesties Mij lijkt de Dam ook wel geschikt! Zal er rond 12/1u zijn!
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Ik ga denk ik ook naar de Dam. Maar Natural High heeft 's avonds dan het seizoensopeningsfeest, dat uitverkocht is, en dan ben ik een beetje bang dat het wellicht erg druk zal zijn. Als dat zo is, dan rijd ik door naar Ouddorp denk ik.
|
|
|
|
helium
|
Wij gaan ook morgen, twijfelen tussen de Dam of ZM Zal beide wel druk zijn morgen, whatabout Vrouwenpolder/Kamperland?
wetsuit of drysuit ?
Mijn nieuw plankje testen:
|
|
|
gijs1234
|
wetsuit of drysuit ?
Rob heb gister met wetsuit gekite, was heel prima te doen hoor. Mooooii boardje!! Wil ik wel een xtje probren! Have fun morgen, ik heb andere plannen
|
|
|
Faxie
|
Vrouwenpolder vind ik ook wel goed. Alleen ben bang dat het met die aanlandige wind nogal druk aan de kustlijn kan zijn....
|
|
|
paul56
|
Mijn nieuw plankje testen:
@Helium: Flyradical S !! Heb ik OOK. SUPER board Ik zou nog voor de drysuit gaan. Alhoewel, wetsuit gisterenavond was prima!
|
|
|
paul56
|
. Mooooii boardje!! Wil ik wel een xtje probren! [/quote] @gijs: die heb je toch al: je AXE
|
|
|
helium
|
Ben erg benieuwd! Heb jij ook de 2011 versie?
|
|
|
helium
|
Is dat hetzelfde board? Brunotti toch?
|
|
|
gijs1234
|
Is dat hetzelfde board? Brunotti toch?
Nope custom Flyradical M, maar wil de S 2011/2012 wel = proberen
|
|
|
|
Faxie
|
Ik ga naar de Dam. Ben er rond 12en Hoe herken ik jullie ook alweer? Alleen Marco kan ik me nog van gezicht herinneren hehe
|
|
|
|
Faxie
|
Te laat denk ik Ik ga zo vertrekken, ben iets later. Gezien de wind zal het wel de witte Bandit 3 11 worden.
|
|
|
Faxie
|
Zo ik ben helemaal kapot Kwam 1 uur aan, wind leek net tegen max 18 knopen aan te zitten, dus ik pakte de 11 maar, omdat ik geen zin had in sinussen. Oppompen en varen, ging de wind af en toe eens goed aantrekken, vlagen tot 25 knopen. Was toch overpowered, en aankanten was lastig vanwege klotegolfjes. Sowieso was hoogtelopen lastig omdat de stroming naar het zuiden ging maar dat terzijde. Toch maar de 8 gepakt, zit net een paar minuten op het water, gaat de wind weer liggen. Wel een mooi zonnetje d'r bij dus zo'n ramp vond ik het niet. Toch maar sinussen dus. In de verte zag ik weer bewolking aankomen na een half uurjte ofzo, en d'r kwam uiteindelijk een klein buitje over, en vanaf toen was de wind wel goed aan. Lekker gevaren, geen gekke dingen gedaan verder. Een backroll geprobeerd, maar m'n voet schoot uit de strap, dus dat hield ik maar voor gezien. Net voor 6 uur merkte ik dat ik m'n concentratie verloor en m'n motoriek achteruit ging.... begon gekke dingen te doen.... het was toch wel aardig koud met die wind. Ik was ook helemaal op verder, dus ben maar van het water afgegaan. Omkleden was erg fris pff. Mag wel ietsjes warmer worden hoor! Rond 5 uur zag ik ook nog een traumaheli landen op de Dam.... geen idee waarvoor.... Jeffro ook nog even tegengekomen en geproken
|
|
|
Faxie
|
Hm voor volgende week ziet alleen woensdag er een beetje goed uit...
Mocht het zo blijven dan ga ik voor Vrouwenpolder denk ik.
|
|
|
Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
Afgelopen zaterdag was een dikke sessie...heb lekker kunnen "varen"...blijkt dat ik nog wel in de poephouding sta dus daar moet ik maar 'ns gauw aan gaan werken . Deze week ziet de donderdag er goed uit....kijken of ik die avond tijd heb! Zijn er nog andere gegadigden?
|
|
|
Bularoo
|
Woensdag vrouwenpolder, donderdag vrouwenpolder. vrijdag dan maar werken. zaterdag vrouwenpolder/dam/zandmotor Zondag down to the spot.. kom maar op met die wind
|
|
|
Faxie
|
Donderdag kan ik niet Hopelijk schuift de wind nog een beetje op
|
|
|