leuke kitespot?

sjorsie

Berichten: 326
Augustus 07, 2010, 17:30:26
edit2Rapporteer  
hoi
vraagje wie heeft er nog een goede tip voor een goede kitespot in het buitenland..maar waar me vriendin ook op een leuk en gezellig strand kan liggen?bijv.in el gouna geweest ..super plek om te kiten ,maar die stranden daar zijn echt gewoon saai. fuerteventura hetzelfde verhaal..!ja en ik weet dat ik ze thuis moet laten maar dat gaat dit x ff niet!
Jarno

Geen avatar

Berichten: 2272
Antwoord #1 Augustus 07, 2010, 17:55:57
edit2Rapporteer  
probleem daarmee vind ik altijd dat als jij wilt kiten je wind nodig hebt en als zij op het strand wil liggen ze eigenlijk geen wind wil hebben...

anyway, misschien gran canaria? Ik ben er 1 keer geweest en de stranden waren (geloof ik) wel prima en ik heb er goed kunnen kiten... (wel een auto huren om rond te touren naar spots..)
PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #2 Augustus 08, 2010, 12:17:48
edit2Rapporteer  
Cabarete..Ben er net 3 weken geweest goeie wind en op het strand is het ook leuk. lees mijn verhaaltje op Hanglos maar effe bij de kitespots/bozobeach. Desgewenst kan ik je wat foto's mailen van het strand.

Silk

Geen avatar

Berichten: 49
Antwoord #3 Augustus 09, 2010, 12:32:59
edit2Rapporteer  
hoi
vraagje wie heeft er nog een goede tip voor een goede kitespot in het buitenland..maar waar me vriendin ook op een leuk en gezellig strand kan liggen?bijv.in el gouna geweest ..super plek om te kiten ,maar die stranden daar zijn echt gewoon saai. fuerteventura hetzelfde verhaal..!ja en ik weet dat ik ze thuis moet laten maar dat gaat dit x ff niet!

El Gouna en dan Mangroovy beach, ligbedden op het strand pal waar jij kan kiten, beter kan toch niet?

En als je echt leuke strandsfeer en goede kitecondities wil hebben ... één plek ... Brasil
sjorsie

Berichten: 326
Antwoord #4 Augustus 09, 2010, 18:07:25
edit2Rapporteer  
hoi
vraagje wie heeft er nog een goede tip voor een goede kitespot in het buitenland..maar waar me vriendin ook op een leuk en gezellig strand kan liggen?bijv.in el gouna geweest ..super plek om te kiten ,maar die stranden daar zijn echt gewoon saai. fuerteventura hetzelfde verhaal..!ja en ik weet dat ik ze thuis moet laten maar dat gaat dit x ff niet!

El Gouna en dan Mangroovy beach, ligbedden op het strand pal waar jij kan kiten, beter kan toch niet?

En als je echt leuke strandsfeer en goede kitecondities wil hebben ... één plek ... Brasil


oke, en in welk hotel heb jij gezeten in brasil?in het plaatsje cumbuco neem ik aan?
Silk

Geen avatar

Berichten: 49
Antwoord #5 Augustus 12, 2010, 14:19:08
edit2Rapporteer  
In Cumbuco moet je maar even googlen, genoeg informatie te vinden.

Ik vond Eco Paradise erg fijn. Goed bed, zwembad pal naast het strand, stoelen en ligbedden voor de hotelgasten op het strand. Ideaal met je vriendin, ook als ze niet kite maar wel graag luiert naats het zwembad en in de zon ligt! En het is net buiten het dorpje, 3 min lopen tot aan de bars en restaurantjes.

Maar er zijn genoeg andere leuke pousadas. Sunset Beach bv.
kijk ook dit topic
sjorsie

Berichten: 326
Antwoord #6 Augustus 12, 2010, 22:27:50
edit2Rapporteer  
ik ga waarschijnlijk in windtown vanaf 21 sep en dan 16dagen..kan je daar s avonds wel gewoon naar het centrum lopen of is dat niet slim?i v m veiligheid?
Silk

Geen avatar

Berichten: 49
Antwoord #7 Augustus 13, 2010, 11:37:31
edit2Rapporteer  
ik ga waarschijnlijk in windtown vanaf 21 sep en dan 16dagen..kan je daar s avonds wel gewoon naar het centrum lopen of is dat niet slim?i v m veiligheid?

Cumbuco is veilig, dus geen probleem om gewoon rond te lopen ... en gezond verstand gebruiken uiteraard. Maar dat moet je hier ook doen.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.