Slingshot T3 bar voor T2

Willy77

Berichten: 67
Augustus 08, 2010, 21:30:39
edit2Rapporteer  
Ik ben in het bezit van een T2 van Slingshot 9m2 met ook de T2 bar. Echter heb ik geprobeerd om de bar aan te passen naar een T3 bar echter werkt dit niet perfect. Nu ben ik op zoek naar een T3 bar. Heeft iemand enig idee waar je deze nog zou kunnen krijgen?

Ik hoop echt dat iemand een tip kan geven waar ik terecht kan, want ik wil gewoon een veilige bar voor mijn T2 en T1. Kites zijn nog veel te goed om ze weg te doen vanwege het niet kunnen krijgen van een veilige bar, die ooit wel geproduceerd is.

Zelfs in de US is dat ding continue "out of stock". ThumpsUp

Alvast bedankt
MartjeBee

Geen avatar

Berichten: 82
Antwoord #1 Augustus 09, 2010, 16:26:03
edit2Rapporteer  
Ik neem aan dat je 2:1 houdt? Dus alleen je leashlijn door de bar wilt hebben?

Wat gaat er niet goed met de ombouw?

Ooit eens gelezen dat er een conversiesetje zou zijn/komen.
Misschien dat je met enkele onderdelen dan klaar bent.
Willy77

Berichten: 67
Antwoord #2 Augustus 09, 2010, 22:00:44
edit2Rapporteer  
Bedankt voor het meedenken. Er is helaas geen conversiekitje zoals al heel lang beloofd wordt en geef ze eens ongelijk van slingshot......

Probleem is echter dat de nieuwe bar van de T3 nergens los verkrijgbaar is, anders had ik die allang gekocht. Vorig jaar wel bij Roy Zoon, importeurs van slingshot geweest, waar zeer goed werd meegedacht en we dachten na wat geboor en wat extra onderdelen het voor elkaar te hebben.

Door vochtigheid en waarschijnlijk uitzetten van de nieuwe lijn komt deze niet meer door de stopperball heen.  Indien er geen nieuwe bar te verkrijgen is zal ik nog een poging doen om het gat te vergroten in de stopperball. Koste me gisteren bij de eerste poging een van mijn frontlijnen.........

Ik hoop echt dat ik voor elkaar krijg, want ik ben erg tevreden over zowel mijn T1 als T2, maar voor een veilige sessie heb ik uiteraard wel behoefte aan een 100% werkend safety system.

Mocht je ergens een T3 bar tegenkomen, he ik hou me aanbevolen.....

Het meest frustrerende is dat het vorig jaaar toen we het dachten te hebben gefixt ook echt lek te werken. Na bijna jaar revalidatie(door squash ongeluk) eindelijk het water op en dan sta je te koten met die safety.

Ik hoop echt snel een oplossing te vinden en weer lekker het water op te kunnen.

Bijna vergeten, ja inderdaad 2:1. Indien ik hem 1:1 zou varen, zou je dan een andere Bar kunnen gebruiken?


MartjeBee

Geen avatar

Berichten: 82
Antwoord #3 Augustus 10, 2010, 00:07:30
edit2Rapporteer  
Bij de T3 gaat die extra lijn toch niet door de stoppperball?

Ik weet niet of de T2 wel 1:1 kan. Als 1:1 kan, kan je een andere bar pakken.
Er bestaan meer 1:2 barren dan slingshot.Bijv. cabriinha
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.