losers

Jarno

Geen avatar

Augustus 10, 2010, 22:36:09
edit2Rapporteer  
hoe moeilijk is t om een beetje op je spullen te letten
Jarno

Geen avatar

Antwoord #1 Augustus 10, 2010, 22:38:28
edit2Rapporteer  
lalala kite in t water, niet kunnen releanchen, board afgedreven
leer je kite herstarten, leer bodydraggen, ga niet met te weinig wind of slecht materiaal kiten.

en ohja, ik vind t ook k.ut dat we gezien de drukte alleen nog maar steeds meer in de negatieve zin op elkaar letten (waar kan ik mijn kite parkeren zodat ik lekker kan varen..)
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #2 Augustus 10, 2010, 22:42:38
edit2Rapporteer  
Ik ken ook ervaren kiters die hun boardje zijn verloren. Herstartproblemen na een forse crash zijn ook met veel 2010 kites nog steeds schering en inslag.

Voor de rest met je eens, het wordt er niet bepaald gezelliger op aan de waterkant met al die drukte Tongue
robbepop

Logs: 0 | 996 uur
Antwoord #3 Augustus 10, 2010, 22:51:14
edit2Rapporteer  
ach nog eventjes volhouden, in het najaar dunt het al lekker uit en s'winters kite er bijna niemand. heerlijk hoor. Maar dit jaar slaat volgens mij wel alles, hoe ik dit jaar al niet iemand anders kite bij mij binnen heb gehad. en hiervoor nog nooit, en soms waan ik me gewoon als hollowman heb echt het idee dat mensen gewoon dwars door je heen kijken alsof ze je nooit hebben zien aankomen.
Ed.

Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #4 Augustus 10, 2010, 22:55:59
edit2Rapporteer  
kan niet wachten op de winter
hijo del viento

Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #5 Augustus 10, 2010, 23:01:33
edit2Rapporteer  
Vandaag was het nog redelijk goed te doen dacht ik zo op de playa...
Morres

Antwoord #6 Augustus 10, 2010, 23:16:32
edit2Rapporteer  
ik ga strandjutter worden, full-time
Erik@Spijk

Logs: 0 | 459 uur
Antwoord #7 Augustus 11, 2010, 07:48:50
edit2Rapporteer  
Van mij mag het 10 graden kouder worden, lekker rustig.
[Pepper]

Antwoord #8 Augustus 11, 2010, 10:41:28
edit2Rapporteer  
Wel een beetje verdacht dat alle "verloren" posts van de laatste dagen allemaal eerste berichten zijn van deze gebruikers.......
gnijzink

Antwoord #9 Augustus 11, 2010, 11:01:35
edit2Rapporteer  
Kunnen hier wel een bedrijfje mee starten!!!!
Gewoon Stefan

Logs: 0 | 19 uur
Antwoord #10 Augustus 11, 2010, 11:17:09
edit2Rapporteer  
hijo del viento was jou board gisteren ook niet naar de kant gebracht!
Maar dat is wel iets anders dan verloren. Gisteren ook, een jongen best ver van de kust, ja ik heb nog niet leren body-draggen, een paar andere prutsers, ja dat oplaten hebben we niet geleerd met de les, geloofde me oren niet. Kijk tegenwoordig (mijn ogen) uit op het strand.   
guido

Antwoord #11 Augustus 11, 2010, 13:37:22
edit2Rapporteer  
Diegene van het Best ouija board, heb ik geadviseerd hier te posten, vandaar zijn eerste post. Hij is van ongeveer 11:00 tot 13:00 bezig geweest om z'n board te zoeken. Het is dus niet zo dat hij iemand een boardje afhandig probeert te maken.
Je kan daarbij wel gaan vitten op mensen, maar zelf ben je ook ooit een keer begonnen en ben je vast ook wel eens in een benauwde positie gekomen.
Het is gewoon vervelend voor mensen als ze hun board verliezen, ook al is het hun eigen schuld of niet.
Ocean-Limbo

Antwoord #12 Augustus 11, 2010, 14:05:03
edit2Rapporteer  
vorig jaar september ben ik mijn Spleene Rip+ kwijt geraakt op V-polder ..... Cry

Met zeer herkenbare stickers en mobiel nummer .......

Nog altijd niet terecht ......... Angry
Jarno

Geen avatar

Antwoord #13 Augustus 11, 2010, 19:09:48
edit2Rapporteer  
Het is dus niet zo dat hij iemand een boardje afhandig probeert te maken.
Je kan daarbij wel gaan vitten op mensen, maar zelf ben je ook ooit een keer begonnen en ben je vast ook wel eens in een benauwde positie gekomen.
het afhandig maken van een boardje impliceert niemand hier natuurlijk.

En inderdaad, ik heb vorig jaar op de bdam een half uur moeten bodydraggen met mn board onder mij en mn rechter kleine teen gebroken, maar ik had al mn spullen nog wel.

Maw, wat ik wel wil zeggen is dat een ieder die een beetje kan kiten en verstand heeft zijn materiaal doorgaans in normale omstandigheden niet kwijt raakt.

De laatse weken hebben er zich geen bizarre omstandigheden voorgedaan en tezamen met het feit, ook aangehaald door Brackenwood, dat het bijna allemaal 'first posts' zijn, concludeer ik dat er gewoon ontzettend veel nieuwe, onervaren en wellicht daardoor onverstandige kiters bij zijn gekomen die aldoende hun materiaal kwijt raken..

Ik ben het niet vaak eens met Morres ( ;-) ) maar deze keer wel!
RobertV

Antwoord #14 Augustus 12, 2010, 15:50:31
edit2Rapporteer  
Mja ik heb een rolllease gekocht om dit tegen te gaan. En ja gevaarlijk maar zo lang ik niet spring en nog beginner ben heb ik liever een board wat niet weg drijft zoals schijnbaar best vaak gebeurt.
[Pepper]

Antwoord #15 Augustus 12, 2010, 16:00:28
edit2Rapporteer  
@Dops: roll-leash blijft link, ook als je nog niet springt!! Als je door een stuurfout wordt gelanceerd komt het board keurig naar je hoofd geslingerd, met alle gevolgen van dien......

Waar staat dat linkje ook al weer met die bloody foto's van boardhappers???

edit: gevonden!
Waarschuwing: eerst even je kopje thee en koekje wegwerken alvorens op de link te klikken!!!

http://www.kiteboardleash.com/index.php?page=testimonials

edit2: Zie nu voor het eerst dat die site eigenlijk gewoon een reclamespotje is voor de Go-Jo van OR. Betrouwbaarheid van de artikelen en foto's neemt daardoor wel af. Maar toch......
RobertV

Antwoord #16 Augustus 12, 2010, 16:30:42
edit2Rapporteer  
Tjah ben me er van bewust, maar 600 euro  wil ik het er wel op wagen. Afgelopen zaterdag kreeg ik me kite ook niet herstart omdat die te zacht was geworden :S , toen was ik op playa dus had ik me leash niet aan omdat je overal kan staan en wel bij je board kan komen, maar had zeker zwaar gefustreerd geweest als me board weg had gedreven.
Jarno

Geen avatar

Antwoord #17 Augustus 12, 2010, 20:40:04
edit2Rapporteer  
Tjah ben me er van bewust, maar 600 euro  wil ik het er wel op wagen. Afgelopen zaterdag kreeg ik me kite ook niet herstart omdat die te zacht was geworden :S , toen was ik op playa dus had ik me leash niet aan omdat je overal kan staan en wel bij je board kan komen, maar had zeker zwaar gefustreerd geweest als me board weg had gedreven.

dat zeg ik

lalala kite in t water, niet kunnen releanchen, board afgedreven
leer je kite herstarten, leer bodydraggen, ga niet met te weinig wind of slecht materiaal kiten.

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.