Breda - oostvoorne

Sebbi

Geen avatar

Berichten: 28
Augustus 12, 2010, 10:51:11
edit2Rapporteer  
Beste kiters,

Ik zou graag willen weten wie van jullie uit of langs de omgeving Breda komt zodat ik zo af en toe mee kan rijden. Uiteraard betaal ik mee met de benzine.

Ik hoor het graag,

Email ff naar siegenthaler_s@hotmail.com

Thanks
El Banditos

Berichten: 955
Antwoord #1 Augustus 12, 2010, 19:56:36
edit2Rapporteer  
zo te zien niet heel veel mensen, misschien is het een idee om met je gear richting rotterdam CS te komen. Vanaf daar zullen er vast mensen zijn die je willen oppikken
Willy77

Berichten: 67
Antwoord #2 Augustus 12, 2010, 19:59:01
edit2Rapporteer  
Er is altijd hoop Sebbi.... Ik kom uit Breda en rijdt ook nog eens voor niks(mijn baas betaald)

Vanwege mijn werk ben ik helaas niet altijd in de gelegenheid om naar Oostvoorne te rijden, maar als ik ga, kun je natuurlijk meerijden...

Gr Willem ThumpsUp
Janske

Berichten: 13
Antwoord #3 Augustus 13, 2010, 13:26:49
edit2Rapporteer  
Hey Willem en Sebbi,

Plaats voor nog 1 lady?? 27 jarige meid uit Tilburg heeft de cursus gevolgd en is klaar voor de volgende start: de waterstart!! Heb zin om samen met andere mensen te gaan kiten. Windguru geeft aan dat het zondag mooi weer is in Vrouwenpolder 4 bft.. Ergens anders mag ook haha... Gaan er nog meer mensen die het niet erg vinden als er een beginner aanhaakt??

Groetjes Janske
Sebbi

Geen avatar

Berichten: 28
Antwoord #4 September 24, 2010, 19:18:54
edit2Rapporteer  
Hej Janske! Alweer tijdje geleden dat je gepost hebt zie ik maar heb je bericht nooit gezien... Laat maar weten als je nog 'n keer mee wilt, stuur dan ff een persoonlijk berichtje, dat is het makkelijkst. Er zijn uit Breda meerdere die richting oostvoorne gaan om te kiten dus dat moet dan wel lukken.

Greetz
paul56

Berichten: 684
Logs: 0 | 299 uur
Antwoord #5 September 24, 2010, 20:32:02
edit2Rapporteer  
Hai allemaal, probeer eens het topic "kiters omgeving breda". Daar worden al afspraken gemaakt.
1 topic is wel zo handig
Willy77

Berichten: 67
Antwoord #6 September 24, 2010, 20:43:35
edit2Rapporteer  
He Janske,

Ook ik heb je bericht de vorige keer helemaal gemist. Je bent van harte welkom als we gaan. Er gaan meerdere mensen uit breda kiten in oostvoorne. Sebastiaan rijdt meestal met mij mee en heb dan nog 1 plek over om niet iedereen over elkaar te hoeven leggen....

Stuur sebbie of mij een pb......

We gaan morgen trouwens ook!

gr willem
tom1989tommy

Berichten: 24
Antwoord #7 September 24, 2010, 21:02:36
edit2Rapporteer  
Hoi Willem/Sebbi

Ik ben dan wel geen vrouwelijke kiter maar zou wel graag morgen met 1 van jullie mee willen rijden. Is het mogelijk dat jullie me ophalen van een treinstation ? (Barendrecht/spijkernisse/rotterdam/o.i.d.)
Zou geweldig zijn, ik heb namelijk geen auto en wil morgen graag kiten!

Let me know,

Grtz
helium

Berichten: 676
Antwoord #8 September 24, 2010, 21:20:11
edit2Rapporteer  
Hoi Willem/Sebbi

Ik ben dan wel geen vrouwelijke kiter maar zou wel graag morgen met 1 van jullie mee willen rijden. Is het mogelijk dat jullie me ophalen van een treinstation ? (Barendrecht/spijkernisse/rotterdam/o.i.d.)
Zou geweldig zijn, ik heb namelijk geen auto en wil morgen graag kiten!

Let me know,

Grtz
Hey Tommy,

Ik ben van plan ook te gaan morgen.
We kunnen afspreken onderweg, vertrek vanuit Tilburg.
Zit te denken rond een uur of 9 te vertrekken.

Hoor wel of je mee wilt rijden, stuur me f een pb.........

Greetz Rob
Davy

Geen avatar

Berichten: 72
Antwoord #9 September 27, 2010, 08:59:32
edit2Rapporteer  
Yo!

Hier nog iemand uit Breda!
Goed om te zien dat er volop mogelijkheden zijn voor Bredaenaren!
Ga dus erg graag mee de volgende keer!

@ Janske: ben zelf ook een über beginner en ben paar weken geleden voor het eerst naar Oostvoorne geweest (o.a. met Sebbi). Ben zelf ook nog een echte waterstarter dus no problemo! We spreken vlug 'ns af, heb ook regelmatig een auto beschikbaar.

@Sebbi: was het nog gezellig vrijdag Wink?

Groetjes,
Davy
paul56

Berichten: 684
Logs: 0 | 299 uur
Antwoord #10 September 27, 2010, 19:56:20
edit2Rapporteer  
Op "kiters omgeving Breda" vind je nog andere afspraken.
Ik heb net een Brabant vlag aangeschaft. Dus op t Oostvoornse strand kan je ons herkennen Smiley
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.