Ozone catalyst bar vergeten/verloren op brouwersdam

vincent_1234

Geen avatar

Berichten: 1
Augustus 19, 2010, 21:09:10
edit2Rapporteer  
Ozone catalyst bar vergeten/verloren op brouwersdam.
Bak bier voor de eerlijke vinder!!

greetz Vincent
yvesvg

Geen avatar

Berichten: 181
Antwoord #1 Augustus 21, 2010, 23:53:00
edit2Rapporteer  
Ik heb deze nog gezien afgelopen maandag op b'dam,
heb even met iemand gepraat die ze hier op het forum ging posten...
matti

Geen avatar

Berichten: 100
Antwoord #2 Augustus 22, 2010, 23:43:19
edit2Rapporteer  
hoi ik ben de vader van Vincent, kan je even wat duidelijker zijn of me even verwittigen?
ik ben de  bar vergeten/ verloren  die maandag aan de bdam, ik voelde me niet zo lekker en heb snel ingepakt, waarbij ik of de bar verloren ben of vergeten
De bar is een ozone catalyst 2010 bar.
Zoals gezegd, een krat heerlijk Belgish bier voor de eerlijke vinder!!
thx
matti

Geen avatar

Berichten: 100
Antwoord #3 Augustus 23, 2010, 15:25:21
edit2Rapporteer  
YvesVg bedankt,
we hebben nu meer info over de  kiters die mijn bar hebben overgenomen met de vermelding dat ze  deze op het forum zouden posten.

Het betreft een kiter met een wit mystic pak, vermoedelijk met een naish varend..ze hebben de bar die  door Yvesvg gevonden was , aangenomen en gingen deze op het forum posten, ik ben zeer frequent( bijna altijd) aan de Bdam en sta daar gewoonlijk met men zilveren camper met geprofileerde witte aanhangwagen ( deze combinatie met zijn baasje  met belgische nummerplaat is redelijk gekend bij de locals ,;Smiley)  )

Dus mochtten deze kiters me ook kennen, zou ik willen verzoeken de bar of bij mij, of bij Juventa of bij Natural high ( vraag naar Jörgen) te willen afgeven, de beloning blijft!
yvesvg  bedankt en kom zeker even kennismaken op de Bdam
0032 476 328 694
Thx
Frank
yvesvg

Geen avatar

Berichten: 181
Antwoord #4 Augustus 23, 2010, 15:43:02
edit2Rapporteer  
Misschien nog even vermelden dat ik de bar rond +- 19.30u heb afgeven aan de man met het witte mysticpak. Toen waren er ongeveer nog een 5tal surfers op het water bij Juventa. Misschien zijn er andere die deze persoon dan even kunnen verwijzen naar dit topic.

greets
matti

Geen avatar

Berichten: 100
Antwoord #5 September 07, 2010, 19:43:20
edit2Rapporteer  
spijtig genoeg nog niets....toch raar , bar was gevonden, aan iemand doorgegeven op het strand en deze laat niets van zich horen...de man in het witte mystic pak ongeveer 1.90 groot...en waarschijnlijk met Naish kite ( dit laatste is niet zeker) wil je AUB de bar terug bezorgen? ik wil men kites in de verkoop gooien en nu zit ik met een behoorlijk verlies.
Thx
Beloning blijft
jesse.

Berichten: 946
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #6 September 07, 2010, 20:01:17
edit2Rapporteer  
Egt smerig dat iemand zegt dat hij hem op het fora zou posten.
+ Hij is dus nederlands, dus op een nederland forum.
+ Hij heeft het gezegd en komt zijn woorden niet na.
+ Omdat hij het heeft gezegd, weet hij dat forums zijn.. dus sowieso ookal zeg je het niet, moet je het even posten!

Kan ik egt niet tegen..

Suc6 Frank! Je gaat mij voorlopig niet zien, waarneer ben jij trouwens op de Dam? Weekende of als er gewoon wind is?
En nog een vraagje, offtopic... Wat was de site/email adress van Richard?
matti

Geen avatar

Berichten: 100
Antwoord #7 September 27, 2010, 22:07:18
edit2Rapporteer  
mag slotje op of verwijderd worden...niets gevonden nog terug gekregen ...
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #8 September 28, 2010, 16:48:04
edit2Rapporteer  
Gewoon laten staan, je weet maar nooit......
matti

Geen avatar

Berichten: 100
Antwoord #9 September 28, 2010, 19:37:31
edit2Rapporteer  
ok , wou jullie gewoon plaats besparen, kites zijn verkocht met maar één bar.... Sad
Frank
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.