nog even over lesgeven.......

Idefixe

Augustus 22, 2010, 12:16:56
edit2Rapporteer  
Gisteren was het weer raak @ Mirns.
Een "Duitse kiteschool" ???? ( iemand die prive les geeft op grote schaal)
1 "instructeur" ondersteund door z'n vrouw / vriendin.  Welgeteld 14 cursisten op 1 "instructeur" .
Na een korte uitleg op de kant alle cursisten "lekker"zelfstandig" het water op. Cursisten niet herkenbaar aan een lycra of wat dan ook, die als ongeleide projectielen verspreid over de spot over het water / half door de lucht knalden. Brrrr..........

Dutchy

Logs: 0 | 9 uur
Antwoord #1 Augustus 22, 2010, 12:21:44
edit2Rapporteer  
hier moet toch wat aan te doen zijn ???? mocht er iets gebeuren met zo,n cursist dan komt er weer negatieve media aandacht en voor je het weet zijn we verbonden aan ontelbare regeltjes........of gekker sluiten van spots..Ik moet zeggen was gister na een lange tyd weer eens op autoplaya oostvoorne en de school van harry birdsinging hadden wel allemaal lycraatjes aan dus heel herkenbaar..
Flyingtrunkie

Antwoord #2 Augustus 22, 2010, 14:13:36
edit2Rapporteer  
Juist, dat soort dingen moeten aangepakt worden!
Alleen lesgeven 1-op-1, max. 2-op-1, en alleen gecertificeerd om dit te doen!
Op Schel. worden trouwens door de wel bekende gele lycra school ook nieuwe instructeurs gewoon van het water af geplukt al dan niet zelf nog beginner. Geel shirtje aan en lesgeven met die hap! Hoe bedoel je commercie? Huh
Flyingtrunkie

Antwoord #3 Augustus 22, 2010, 14:16:34
edit2Rapporteer  
En wat zijn de gevolgen als het in zo'n geval fout gaat?
Ocean-Limbo

Antwoord #4 Augustus 22, 2010, 15:18:56
edit2Rapporteer  
lees mijn bijdrage over kitesurfbrevet ........
Jarno

Geen avatar

Antwoord #5 Augustus 22, 2010, 19:28:52
edit2Rapporteer  
Alleen lesgeven 1-op-1, max. 2-op-1,

Onzin.

2 op 1 of 3 op 1 is prima en werkt beter dan 1 op 1.

Dit vanwege de simpele redenen dat

1
de cursisten die niet aan de vlieger hangen kunnen uitrusten (anders zijn ze na 3 uur kapot),
2
de cursisten die niet aan de vlieger hangen kunnen leren van de cursist die er wel aan hangt
3
de cursisten die niet aan de vlieger hangen kunnen helpen bij het aandoen/vasthouden van het boardje (als daar aan toegekomen is)

Verder, Idefixe, volgende keer eens 09008844 bellen en vragen of ze er iets aan kunnen komen doen?

p.s. de topics hierover beginnen een beetje één grote wildgroei te worden..
HDFrank

Antwoord #6 Augustus 23, 2010, 08:41:20
edit2Rapporteer  
Wie slaat er € 1400,- voor 4 uur werk af.   loser
Is kort door de bocht, dat weet ik.
Maar dit stel heeft dan wel hun komende winter vakantie al in de pocket... Joepie

Het is te walgelijk voor woorden... Cry
Ik kan nergens vinden, "Wie" dit volgens een wet of een wetsartikel kan verbieden.

Het enige dat kan, is als ze gepakt worden op "geen belasting afdragen".
Of als ze personeel in dienst hebben waar ze geen sociale lasten over betalen.
Of als ze geen KVK nummer hebben.

Ga dat maar eens controleren. 

Kijk een vriend aanwijzingen geven is wel iets anders dan een groep van meer dan 5 mensen instrueren die nog helemaal niets kunnen.
(instrueren: want ik noem het zeker geen lesgeven) ListenToMe

Misschien voor de NKV of voor het watersport verbond een 'schone taak'

grtz Frank
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.