Kiteboard fluid grind 2010 verloren Wijk aan Zee

ermensj

Geen avatar

Augustus 23, 2010, 14:55:20
edit2Rapporteer  
Hallo,

Zondag 22 aug. om een uur of twaalf mijn kiteboard verloren in Wijk aan Zee. Het gaat om een Fluid Grind 2010 (met witte straps). Een maandje oud, dus behoorlijk balen. En natuurlijk vergeten naam en telefoonnummer op board te zetten. Mocht je 'm gezien hebben of weten waar die is, laat alsjeblieft een post achter.

gr,

Jan
lolbroek3

Logs: 0 | 312 uur
Antwoord #1 Augustus 23, 2010, 15:18:36
edit2Rapporteer  
balen man ThumpDown het is een mooi boardje, heb hem zelf ook Smiley  ik hoop voor je dat hij snel gevonden wordt  Wink
kiteschool aloha
Gast
Antwoord #2 Augustus 24, 2010, 00:26:29
edit2Rapporteer  
Aloha,

Wij denken te weten wie je board heeft gevonden... alleen hebben wij geen adres of tel nr. van deze aardige kiters. Spreek ze regelmatig @ the bunker.

Komt iig zeker goed

Stuur een PB en ik laat het je weten als ik ze gesproken heb...

MVG Kiteschool aloha

of mail naar info@kiteschoolaloha.nl

ermensj

Geen avatar

Antwoord #3 Augustus 24, 2010, 23:25:02
edit2Rapporteer  
 Joepie dankzij de eerlijke vinder heb ik mijn kiteboardje weer terug ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp. Ga eerst even mijn telefoonnummer op het board zetten Grin
Nature

Antwoord #4 Augustus 26, 2010, 15:30:54
edit2Rapporteer  
Hehe niet echt handig om zulk mooi speelgoed te laten varen he Smiley

ermensj

Geen avatar

Antwoord #5 Augustus 26, 2010, 15:35:24
edit2Rapporteer  
voorlopig toch maar even Muiderberg en Schellinkhout Grin

Gr, Jan
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.