Teruggegeven / gevonden kites, boards etc voortaan in een eigen subforum.

Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
Augustus 25, 2010, 22:39:39
edit2Rapporteer  
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?board=36.0
Waarom? Gewoon omdat het kan!

Nee, op deze manier word de normale "verloren-lijst" nog korter en krijgen we ook een leuk subforum met alles succesverhalen waarbij het wel gelukt is om de rechtmatige eigenaar met zijn verloren gear te herenigen.

Heb jij je verloren gear alweer terug of heeft degene zich gemeld van hetgeen jij gevonden hebt en je topic staat nog in Gevonden / Vermist / Gestolen laat het dan even weten.
LamiKaze

Logs: 0 | 11 uur
Antwoord #1 Augustus 25, 2010, 23:36:23
edit2Rapporteer  
Hee Evan,

Dás een zeer goed idee kan men alles snel overzichtelijk in dit topic bekijken. Is beter als in diverse topics.
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #2 Augustus 26, 2010, 20:28:26
edit2Rapporteer  
OK wie geeft m'n Mako terug?
Nature

Antwoord #3 Augustus 27, 2010, 11:54:29
edit2Rapporteer  
Rijkswaterstaat?
Eagle-Jan

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #4 Augustus 31, 2010, 01:25:31
edit2Rapporteer  
nou bij deze, de bar die gevonden was op het autoplaya is weer terug bij zijn baasje (kiter1) uit 030
Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #5 Augustus 31, 2010, 20:07:57
edit2Rapporteer  
Graag ook vermelden om wel topic het gaat via een link (die van jou was nog wel te vinden Eagle) want oudere topics opzoeken aan de hand van een of andere cryptische omschrijvingen gaat wat lang duren soms.
FlySalsero

Geen avatar

Antwoord #6 September 09, 2010, 13:50:30
edit2Rapporteer  

Verloren North Dragon 1.36m
« Gepost op: September 07, 2010, 00:14:36 »    
Help!!! Maandag 6 september s'avonds om 20.00 uur verloren te schellinkhout, North Dragon 1.36m met een witte bovenkant en een groene onderkant bij een Zuid- Oostelijke, aflandige, wind. Dus zal de plank ergens bij hoorn weer aan de kant opdagen. 
Mocht je deze vinden wil je me dan bellen op 06-51969842

Alvast bedankt, Roald

Ik hoop dat ik het zo dan goed doe.

Het Board is inmiddels gevonden en terugbezorgt door een zeer vriendelijke meneer v/d gemeente die hem vond ter hoogte v Hoorn. Deze meneer, die overigens geen kiter is,  heeft  de moeite genomen en via google bovenstaande advertentie gevonden op Kitehigh en vervolgens contact opgenomen.
Mooi om te zien dat deze mensen er ook gewoon nog zijn! Gewoon mekaar helpen.
Jelle

Antwoord #7 September 09, 2010, 17:32:24
edit2Rapporteer  
Wauw da's tof!

Nog een successstory van jaren terug:
M'n Styleboardje dreef weg in de sterke stroming bij Vlieland. Hele kust langsgefietst, niets.
's Nachts lag ik wakker met pijn in m'n hart omdat m'n lieve boardje ergens helemaal alleen op de grote zee was zonder z'n baasje.
2 dagen later hoor ik van de kitende kok bij 't Badhuys dat er een boardje gevonden was. Een wandelaar had hem kilometers westelijker gevonden en helemaal meegesjouwd. Afgegeven bij het Badhuys.
Vaste-telefoonnummer stond er wel op maar ik was niet thuis.
Ik heb hem later nog gebeld en hij wilde van geen beloning weten.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.