Meet and greet La Ballena kiters 2010

(Super) Mario

Berichten: 123
Antwoord #50 September 11, 2010, 08:48:33
edit2Rapporteer  
 Undecided  Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided


Ziet er niet goed uit. Hoop dat de wind nog gaat toenemen en iets meer naar het westen draait. Zo niet stel ik voor om te cancellen. Wat vinden jullie ervan?  Huh
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #51 September 11, 2010, 09:26:44
edit2Rapporteer  
Ik zou het cancellen. Wel balen, maar gevaren zal er niet echt gaan worden. Wind is niet heel sterk en ook een beetje de verkeerde richting.  ThumpDown ThumpDown ThumpDown
Kunnen we beter een dag pakken met veeeeeeeeeeeel wind.
S@nd3r

Berichten: 92
Antwoord #52 September 11, 2010, 09:36:06
edit2Rapporteer  
GELDIG 110600/111200 UTC

WIND: ZUID TOT ZUIDWEST 5-10 KN. LANGS DE KUST EN BOVEN HET
IJSSELMEER 11-16 KN, GELEIDELIJK ENKELE KNOPEN TOENEMEND. AAN HET EINDE VAN DE PERIODE IN HET NW-LIJK KUSTGEBIED 18-22 KN.

Er is nog hoop dat het gaat waaien
masterdude

Berichten: 11
Antwoord #53 September 11, 2010, 10:02:34
edit2Rapporteer  
Op dit moment is de wind is wat ze de hele week al opgeven, dus wat mij betreft OK.
Mag meer zijn, maar ja wat doe je er aan.
(Super) Mario

Berichten: 123
Antwoord #54 September 11, 2010, 10:05:11
edit2Rapporteer  
Op dit moment is de wind is wat ze de hele week al opgeven, dus wat mij betreft OK.
Mag meer zijn, maar ja wat doe je er aan.

Ja maar is het genoeg om te kiten? De voorspelling is nl dat de wind ook gaat inkakken!
(Super) Mario

Berichten: 123
Antwoord #55 September 11, 2010, 10:21:22
edit2Rapporteer  
MEET & GREET UITGESTELD

De wind is nu al minimaal en de voorspelling is dat hij na 12 uur gaat afnemen! Ook is de wind richting te zuidelijk voor wijk.

Voor diegene die van ver moeten komen is het dan zonde om de reis te maken.

Om te kiten wordt het nl niks. Wel zonde want het is mooi weer. Had een mooie combi voor onze dag geweest als de wind wat meer was geweest.

We gaan het gewoon een ander weekend nog eens proberen.


Ik hoop dat ik iedereen nog op tijd heb bereikt. Probeer elkaar aub te informeren.
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #56 September 11, 2010, 10:23:31
edit2Rapporteer  
Het is inderdaad niet veel een grensgeval  Undecided
Heb Peter effe een sms gestuurd die is altijd vroeg.
Misschien is ie al op Wijk kan ie effe trug mailen hoe het daar is.  
Heb al bericht trug hij gaat nu in het zonnetje zitten wachten op de wind  Undecided
(Super) Mario

Berichten: 123
Antwoord #57 September 11, 2010, 10:26:13
edit2Rapporteer  
Het is inderdaad niet veel een grensgeval  Undecided
Heb Peter effe een sms gestuurd die is altijd vroeg.
Misschien is ie al op Wijk kan ie effe trug mailen hoe het daar is.  
Heb al bericht trug hij gaat nu in het zonnetje zitten wachten op de wind  Undecided

oke laat maar weten hoe het daar is als je iets hoort.
(Super) Mario

Berichten: 123
Antwoord #58 September 11, 2010, 10:28:09
edit2Rapporteer  
Het is inderdaad niet veel een grensgeval  Undecided
Heb Peter effe een sms gestuurd die is altijd vroeg.
Misschien is ie al op Wijk kan ie effe trug mailen hoe het daar is.  
Heb al bericht trug hij gaat nu in het zonnetje zitten wachten op de wind  Undecided

@Teigertje > heb jij het nummer van Frank (Zwafra) Hij zou samen met Erwin (de bakker) naar Wijk gaan. Ik weet dus niet of ze er al zijn. misschien dat zij ook info kunnen geven.
Kevin van Gorp

Berichten: 51
Antwoord #59 September 11, 2010, 10:37:52
edit2Rapporteer  
Hmm ik zit al in de wagen nu ik dit lees. Ik ga wel ff kijken
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #60 September 11, 2010, 10:44:00
edit2Rapporteer  
Citaat
@Teigertje > heb jij het nummer van Frank (Zwafra) Hij zou samen met Erwin (de bakker) naar Wijk gaan. Ik weet dus niet of ze er al zijn. misschien dat zij ook info kunnen geven.

Ik heb bijna alle nrs van de NH kitekings maar die van Zwafra dus niet.

Peter (Laurens) zit op het strand hij heeft net een sms gestuurd de wind begint te draaien en aan te trekken  Huh

Maar ik heb er weinig geloof in voor vandaag. Ik pas
(Super) Mario

Berichten: 123
Antwoord #61 September 11, 2010, 10:45:45
edit2Rapporteer  
Hmm ik zit al in de wagen nu ik dit lees. Ik ga wel ff kijken

Laat het maar even weten als het wat is. Alvast bedankt.
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #62 September 11, 2010, 11:28:53
edit2Rapporteer  
Hallo ben lekker vroeg begonnen 6 uur
misschien vanmiddag nog effe
misschien schell roept u maar n
Kevin van Gorp

Berichten: 51
Antwoord #63 September 11, 2010, 11:59:53
edit2Rapporteer  
Er staan er genoeg op het water ik kan alleen nietzien hoe zwaar die mannen zijn ik meet 13 tot 16 knopen. Ik ga het proberen. Iig
(Super) Mario

Berichten: 123
Antwoord #64 September 11, 2010, 12:10:18
edit2Rapporteer  
Er staan er genoeg op het water ik kan alleen nietzien hoe zwaar die mannen zijn ik meet 13 tot 16 knopen. Ik ga het proberen. Iig

Oke succes. Denk dat het voor mij te weinig is!
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #65 September 11, 2010, 12:11:15
edit2Rapporteer  
Nog een sms van Peter, ze staan met 12 op het water met een vlakke zee.
Als ik op de wabcam kijk zijn er zat kiters op het strand maar kan niemand zien op het water. Webcam kijkt naar links en ik denk dat er dan rechts gekite wordt  Huh
masterdude

Berichten: 11
Antwoord #66 September 11, 2010, 12:33:29
edit2Rapporteer  
Ik zie er voor deze keer ook vanaf.  ThumpDown
De volgende keer beter.
Misschien zijn de weergoden de wind dan niet vergeten  Smiley
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #67 September 11, 2010, 12:47:42
edit2Rapporteer  
Het begint hier nu aardig door te waaien. 
Ga straks wel een potje voetbal kijken bij me zoon. Smiley
S@nd3r

Berichten: 92
Antwoord #68 September 11, 2010, 17:16:29
edit2Rapporteer  
Lekker gevaren met de 13, flink gepowerd op een gegeven moment, maar was wel goed te doen.

Jammer dat de meeting niet doorging, volgende keer beter
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #69 September 11, 2010, 17:27:30
edit2Rapporteer  
Zonde hoor, heb lekker gevaren met de 8 en 9 m² ... Topdaggie op een vlak zeetje met zonnnnnn  ThumpsUp
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #70 September 11, 2010, 17:40:40
edit2Rapporteer  
Heerlijk geklimd met de moiden op 16 meter hoooogte in outdoorcentrum Alkmaar en straks naar De Tempel voor Herman Broooooooood   ThumpsUp Cool Joepie YeSS Joepie YeSS Joepie

Gelukkig is het niet doorgegaan maar voor de volgende keer hou ik me aanbevolen natuurlijk  ListenToMe Joepie YeSS
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #71 September 11, 2010, 19:16:32
edit2Rapporteer  
Jammer ...dat de Meet And Greet niet doorging ... Undecided Grin
het was echt weer perfect weer ervoor .......... Zon Zee en Wind + 20 graden heb vanaf 12.00 uur met Erwin ( de Bakker) echt goed kunnen varen op Wijk ..Het was goed aanpoten met mijn 12 mtr het ging steeds harder waaien uit Z/ZW tot een uutje of 16.00 toen werd het minder ..Er waren minstens 100 kites op het water een mooi gezicht maar omdat de wind sideshore was en iedereen de zee opvoer was het goed te doen ... Grin
Kevin van Gorp

Berichten: 51
Antwoord #72 September 11, 2010, 19:37:06
edit2Rapporteer  
Jullie hebben echt wat gemist. Het was echt geweldig en zwaar toen de win aantrok had Sander zijn kite full gedepowerd. Ik ging full gepowerd zo over mijn bar heen en floep kite in een strik. Toen moest ik terug zwemmen vanaf de kop van de pier ongeveer. Ik kan je vertellen das niet leuk. Das al gauw een uur zwemmen met kite en plank gelukkig was Sander mijn kitende reddings brigade. Die kwam bij ieder rakje ff polshoogte nemen. Thanx Sander. Ik moet nog veel leren denk haha
(Super) Mario

Berichten: 123
Antwoord #73 September 11, 2010, 19:57:02
edit2Rapporteer  
Jammer ...dat de Meet And Greet niet doorging ... Undecided Grin
het was echt weer perfect weer ervoor .......... Zon Zee en Wind + 20 graden heb vanaf 12.00 uur met Erwin ( de Bakker) echt goed kunnen varen op Wijk ..Het was goed aanpoten met mijn 12 mtr het ging steeds harder waaien uit Z/ZW tot een uutje of 16.00 toen werd het minder ..Er waren minstens 100 kites op het water een mooi gezicht maar omdat de wind sideshore was en iedereen de zee opvoer was het goed te doen ... Grin

Het was zeker jammer. Maar deze wind was niet voorspeld. En om mensen van ver te laten komen is ook weer zonde. Nu maar hopen dat er nog zo'n dag komt. Ben zelf nog even naar Schelinkhout gereden met mijn zwager. Hij heeft even lekker kunnen oefenen zonder golven. Gaat steeds beter met hem. Wie weet vaart hij bij de eerst volgende meet &greet  ook een rakje mee. Ik houd jullie op de hoogte.
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #74 September 11, 2010, 20:21:31
edit2Rapporteer  
Oke ,Wie zien het wel weer ..er zullen nog we meer mooie dagen komen
Voor jou toch ook de eerste keer op Schellinkhout Mario? Hoe vond je de spot.. Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.