Wat moet ik doen? * help * gaat over IKO card :)

DutchCo2

Geen avatar

Berichten: 10
Augustus 31, 2010, 01:39:49
edit2Rapporteer  
Hallo,

Ik heb afgelopen juni in workum een iko opleiding gevolgd, maar de eerste dag was volgens mij best aardig gelukt, had een hotel geboekt wat best prijzig was en had gepland om de volgende dag dus mijn vervolg opleiding te volgen maar dat ging dus niet door omdat er niet genoeg wind was.

Nou ik vond dat dus niet zo fijn, want had overnacht daar en dus zonder enige resultaat!!! Ik heb volgens de medewerker dus level 2 gehaald maar heb dus ook geen iko card ontvangen!!

Nou wil ik dus ook mijn level 3 halen en dus een IKO card hebben, maar moet ik nu weer van level 1 starten en de volle prijs betalen? Want heb eigenlijk al level 1 en 2 maar dan zonder enige kaart..

Ik heb zelfs daar de volgende dag wat met mijn eigen kite op het water gevlogen en moest daarvoor 5 euro betalen om te kunnen kiten, en had me dus geregistreerd en de medewerker van skyhigh-kitesurfschool had dus ook op het blaadje geschreven level 2.

Maar dus het is een beetje vaag allemaal en heb geen zin om weer tig maal over te stappen met de trein om daar in workum te komen......

Iemand een idee wat ik nu kan doen om niet weer zo veel geld kwijt te raken maar toch met een iko card te kunnen kiten?

Ik woon in amsterdam Smiley

Alvast heel erg bedankt, cheers !!
arie225

Geen avatar

Berichten: 47
Antwoord #1 Augustus 31, 2010, 02:29:49
edit2Rapporteer  
van amsterdam naar workum??
als ik jou was zou ik lekker naar schellinkhout o i d gaan, en daar eens kijken voor les..
ik denk dat het geen probleem moet zijn om enkel een level 3 te halen..

wel moeilijk tegenwoordig met al die levels e.d. , vroegah (2002 back in the days) hadden we les over hoe veiligheid e.d. werktte, en gingen we gewoon zelf klooien, kites met zo goed als geen depower e.d.

tot ik ooit eens in 2005 in spanje aangesproken werd met: hee, wij willen iko school worden, en dus moeten we zoveel registraties hebben, wil je een passie?

en toen kreeg ik er 1 (level 3 met een N erbij??)
Jarno

Geen avatar

Berichten: 2272
Antwoord #2 Augustus 31, 2010, 10:15:11
edit2Rapporteer  
Heel dat IKO gebeuren is sowieso (helaas) heel erg ondoorzichtig en wordt te pas en vooral te onpas gehanteerd. Daardoor is het mijns inziens redelijk niets zeggend.

Wat arie zegt daar ben ik het mee eens, ga eens bij een kiteschool in de buurt kijken, leg het verhaal uit en vraag of je een derde les kan krijgen en daarbij ook een IKO level 3 pasje.

KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #3 Augustus 31, 2010, 10:30:01
edit2Rapporteer  
Gewoon even de kiteschool opbellen. Die kunnen je er alles over vertellen...
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #4 Augustus 31, 2010, 11:46:20
edit2Rapporteer  
ga naar ikoschool  www.kitesurfles.net mail die lui, zeg dat morres je stuurt, komt het goed.
Flow-Rush

Berichten: 25
Antwoord #5 Augustus 31, 2010, 13:05:57
edit2Rapporteer  
het level van je IKO pas hangt puur samen met je vaardigheden, als jij bij een willekeurige kite-school (die IKO hanteerd) kunt laten zien dat je het een-en-ander kunt, zullen ze je zonder twijfel een level 3 kaartje kunnen geven!
DutchCo2

Geen avatar

Berichten: 10
Antwoord #6 Augustus 31, 2010, 13:16:16
edit2Rapporteer  
Ben net wakker, en zie alleen maar positieve reacties Grin Dank voor alle snelle reacties en zal dan even snel kijken wanneer ik kan, want moet ook studeren en werken ...

Maar heel erg bedankt allemaal Grin

Verzet

Berichten: 75
Antwoord #7 Augustus 31, 2010, 13:24:47
edit2Rapporteer  
Ik dacht dat skyhigh geen geld meer zou vragen voor het kitesurfen op Workum. Lees hier nu toch iets anders...
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.