Dan hier maar even verder

Eagle-Jan

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #25 September 05, 2010, 21:57:56
edit2Rapporteer  
wat een commotie over nikslosers en hanglullen...

waarom moeilijk doen en geef wimt ruimte om ons te vermaken met zijn typerende slap gelul...

wim, voordat je langs de spychiater gaat...heb je al auditie gedaan bij het camarretten festival...desnoods als text schrijver, denk soms dat jij je roeping heb gemist  schater
Wimt

Antwoord #26 September 05, 2010, 22:19:50
edit2Rapporteer  
camaretten, wat is dat?

Al ben ik waarschijnlijk ouder dan jij, ik ben nu nog steeds niet over de kook. Begin wel wat dementisch te trillen, maar dat was het dan.

Ik moet wel toegeven: dit is wel droogoefenen inderdaad.
Ook vind ik het inderdaad leuk, om zo'n forum te dreseren. Is een soort verkoop: vroeger was ik een top-verzekering-verkoper: mensen dresseren om zich te interesseren om iets "vaags" te kopen. Overigens: dat het dermate woekerpolissen waren, wist ik toen ook niet. Hoge kosten: zeker, maar beter toc wat sparen, dan het nu alleen maar over de balk gooien. Wat ook in mijn toemalige Twente gebeurde: 2de, 4de hypotheken, allemaal voor consumptie. Dan maar beter "iets" vastzetten in een polis voor de toekomst.
Wimt

Antwoord #27 September 05, 2010, 22:30:28
edit2Rapporteer  
Wat dat dresseren betreft: met mijn eigenwijze uitvindingen en ideeen was ik op dit forum een jaar of 4 gelêden, een gehaat persoon. Na veel dresseren was dat helemaal omgeturnt: gewoon cosequent doorzetten, niet opgeven. Veel lawaai dus op het forum.
Misschien komt die tijd weer (denk het niet)
Eagle-Jan

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #28 September 05, 2010, 22:45:32
edit2Rapporteer  
camarretten festifal is een cabaret festival ouwe woekeraar , ga door  met herrie schoppen ThumpsUp, geen leven in de brouwerij levert dood bier op gatver
Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #29 September 05, 2010, 22:49:28
edit2Rapporteer  
Als jij weer met geknoopte barretjes en twijfelachtige safety's aan komt zetten heb je zo weer een paar gasten op tilt hoor Tongue met al dat safety geneuzel van de laatste tijd.
Wimt

Antwoord #30 September 05, 2010, 22:51:29
edit2Rapporteer  
Tering Eagle: ga jij maar naar dat festival, beter was het niet te verwoorden.

Heb jje er een internet-adres van? (googlen gaat niet zo super met mijn smartfoon)
Wimt

Antwoord #31 September 05, 2010, 22:57:59
edit2Rapporteer  
Evan, ook jij pakt me de woorden uit de mond. Die veiligheidsmanie komt voort uit de doelloosheid van deze tijd. Men wil voor geen enkel doel zijn leven geven, alleen maar doelloos genieten. Met zoveel mogelijk comfort en veiligheid. JEK!!

We kunnen dus nog wat leren van die fanatieke zelfmoordterroristen.

Zet er voor de VEILIGHEID maar een smiley bij :    :-)
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #32 September 06, 2010, 07:36:24
edit2Rapporteer  
Eindelijk een paar intelligente mensen.

Ik zeg: Wimt als nieuwe lijststrekker van de PVV
LamiKaze

Logs: 0 | 11 uur
Antwoord #33 September 06, 2010, 08:18:41
edit2Rapporteer  
"Men" wat een sjap discussie
Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #34 September 06, 2010, 16:20:24
edit2Rapporteer  
Daar is de lounge toch juist voor Tongue
Wimt

Antwoord #35 September 06, 2010, 19:46:33
edit2Rapporteer  
Er is nu een cursus, speciaal voor internet-lezers.
Je moet dan lezen, met behulp van een A4 blaadje. Leg ik uit.
Eerst ligt het blaadje helemaal op de text. Je ziet dus nu GEEN text. Nu komt het.
De verassing komt, bij het naar beneden schuiven van het blad. Je was er al nieuwsgierig naar, maar nu kun je al 1 regel text lezen. Heb je dat gedaan, en de text begrepen, dan mag je het blad, alleen dan, een regel laten zakken. Dat gaat zo verder, tot alle text is behandelt.

Nu komt een belangrijk iets, waarvoor de text nml. is bedoeld. Je kunt alle regels wel hebben gelezen, en ook nog begrepen, maar nu is de samenhang tussen deze regels ook nog van belang.
Niet alles in 1 keer: gewoon eerst per alinea, en als je daarna ook nog de samenhang tussen de alinea's hebt begrepen (zo niet: dan overnieuw), heb je een hele boekbladzijde gelezen, EN begrepen.

Je zou denken: dit is niet genoeg voor een diploma: toch wel, en als beloning krijg je je eerste boek. Boeken kun je overigens ook kopen in boekenwinkels (lenen
Wimt

Antwoord #36 September 06, 2010, 19:51:04
edit2Rapporteer  
kan ook).

Hoofdstukken doorwerken en begrijpen, zelfs een boek begrijpen, zijn volgende diploma's, maar voor veel mensen niet weggelegd.

Dit soort begrip, draagt overigens wel bij aan de wereldvrede. Mensen worden zo nml. slimmer, een beproefd concept overigens.
(ook goed toepasbaar op fora)
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.