veiligheid in 2010 (sorry wimt, ff iets anders)

Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #25 September 09, 2010, 19:49:26
edit2Rapporteer  
Dat gevoel van onveiligheid is dan weer een beste bodem voor vriend Wilders.
Jammer dat ze in Den Haag drukker zijn met het bestrijden van Wilders zelf dan met de oorzaken van zijn "succes"

voorbeeld:
Nadat jongeren in Lelystad in een parkje op een doorgaande fietsroute werden lastig gevallen en aangifte deden op het politiebureau kregen ze te horen dat het erg dom van hun was om daar 's avonds te fietsen............

Lelystad staat Landelijk op nr 11 vwb "probleem Marokaanse jongeren" en er wordt binnenkort weer een flink aantal euries in ze geïnvesteerd.
 Voor kleine aanpassingen van een oever voor kitesurfende / sportieve / naar school gaande jeugd is geen geld.
HHmmpppffff  Cry   Angry
bezemsteel12

Berichten: 884
Logs: 0 | 69 uur
Antwoord #26 September 09, 2010, 20:08:47
edit2Rapporteer  
tsja veel mensen uit de 2e kamer weten niet wat vol = vol betekend
leeany

Berichten: 844
Antwoord #27 September 09, 2010, 21:24:16
edit2Rapporteer  
Moeten we er echt zo'n discussie van gaan maken ja?
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #28 September 10, 2010, 00:12:46
edit2Rapporteer  
tsja veel mensen uit de 2e kamer weten niet wat vol = vol betekend

Tsja, veel mensen uit de 2e kamer wonen in Bloemendaal, Wassenaar enz. en hebben daarom een uitsteken referentiekader voor wat er zich daadwerkelijk in Nederland afspeelt....  Lips Sealed

Jaartje Schilderswijk zou "wonderen" doen kwa denkbeeld.  Cool



Shannon

Berichten: 61
Antwoord #29 September 10, 2010, 23:06:03
edit2Rapporteer  
tsja veel mensen uit de 2e kamer weten niet wat vol = vol betekend


Niets geen last van immigranten hiero. Ook niet van de oude generatie gastarbeiders, die spreken vloeiend Nederlands en zijn helemaal ingeburgerd. Als zij daarnaast hun eigen cultuur willen aanhouden moeten ze dat gerust doen.

Het probleem ligt bij de jonge jongens hier in de buurt van mijn leeftijd die gewoon in Nederland zijn geboren en getogen. Die hebben geen enkel respect. Een strenger immigratiebeleid lost hier niets aan op en heeft volgens mij weinig met dit probleem van gevoel van onveiligheid te maken. Het probleem ligt bij de steeds milder wordende straffen. Ik ken de jongens hier in de buurt redelijk goed en ze lachen zich kapot om de milde straffen voor hun daden.

http://www.at5.nl/artikelen/47755/ondernemers-j-v-galenstraat-willen-snel-cameratoezicht
dit is trouwens de straat achter mij. hoop dat die camera's er snel komen!
Wjs

Berichten: 121
Antwoord #30 September 10, 2010, 23:59:41
edit2Rapporteer  
Morres zoiets zou je nooit mee maken in Groningen.  schater

Grunn is gewoon de netste schater/leukste /mooiste provincie van Nederland  Wink
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #31 September 11, 2010, 02:03:46
edit2Rapporteer  
Waar heb jij uitgehangen Morres? Tongue
Niet bij jou
What gives? Grun' stoch veel meuier
bikiniisuit
Gast
Antwoord #32 September 11, 2010, 11:49:09
edit2Rapporteer  
tsja veel mensen uit de 2e kamer weten niet wat vol = vol betekend

Niets geen last van immigranten hiero. Ook niet van de oude generatie gastarbeiders, die spreken vloeiend Nederlands en zijn helemaal ingeburgerd. Als zij daarnaast hun eigen cultuur willen aanhouden moeten ze dat gerust doen.

Het probleem ligt bij de jonge jongens hier in de buurt van mijn leeftijd die gewoon in Nederland zijn geboren en getogen. Die hebben geen enkel respect. Een strenger immigratiebeleid lost hier niets aan op en heeft volgens mij weinig met dit probleem van gevoel van onveiligheid te maken. Het probleem ligt bij de steeds milder wordende straffen. Ik ken de jongens hier in de buurt redelijk goed en ze lachen zich kapot om de milde straffen voor hun daden.


Je slaat de spijker helemaal op zn kop Shann, had t niet beter kunnen zeggen.  @Morres,  ben maar 1x  in hoge N geweest, tis r idd mooi, echter dat bericht over die jonge moeder en die koffer met babies ….je moet echt echt s n keer naar Rotjeknor gaan

Je kunt –zeker als je zelf niet veel meemaakt en je info haalt uit de ophitserige media –  moeilijk een oordeel vormen.  Ik zoek veiligheid in mijn gezond verstand = common sense, niet bij politie, politici (ZEKER geen mozart), ik neem eigen verantwoordelijkheid.  Ik wil niet dood gevonden worden in t midden vh land, ik kies voor de hoofdstad.

heb lekker Ban vd Ring gekeken, de schouw, hobbits, frodo, gandalf, oooh t land vd elfen: nwe zeeland, mijn favoriet legolas ... mooi die lange haren
 Wink
bezemsteel12

Berichten: 884
Logs: 0 | 69 uur
Antwoord #33 September 11, 2010, 21:08:16
edit2Rapporteer  
@ shannon

vind niet dat mensen met in nederland turks oid moeten gaan praten, voor het zelfde hbben ze het over jouw, dan wil je wel weten wat ze zeggen.  dus aanpassen aan ons!!


verder hoor ook bij de jeugd Wink ben 17 jaar. zit in hoogvliet op school.

klasgenoten van mijn zijn ook neger of  nepneger. ze hebben totaal geen respect voor andere, en al doen ze wat en de leraar vraagt wie het was dan zijn ze kleuters die elkaar de schuld geven.  al doe je wat heb dan ook de ballen om te zeggen dat jij het was.

leeany

Berichten: 844
Antwoord #34 September 12, 2010, 03:43:56
edit2Rapporteer  
Al hebben ze het over jou, dan weet je niet dat ze het over jou hebben.
Verder.. wat heb je te melden?
bezemsteel12

Berichten: 884
Logs: 0 | 69 uur
Antwoord #35 September 12, 2010, 14:19:28
edit2Rapporteer  
dat het mietjes zijn, al zijn ze in een groep hebben ze een grote bek, maar al kom je ze in hun 1tje tegen dan zijn ze bang
leeany

Berichten: 844
Antwoord #36 September 12, 2010, 15:27:51
edit2Rapporteer  
Ook nog iets wat relevant is te vertellen, of moest je het even kwijt?
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #37 September 12, 2010, 16:27:59
edit2Rapporteer  
Ook nog iets wat relevant is te vertellen, of moest je het even kwijt?

Bezemsteel geeft hier een weergave van zijn eigen emoties / ervaringen uit zijn leefomgeving. Ik maak uit zijn woorden op dat hij die leefomgeving niet als "optimaal" ervaart.
Of dat nu juist is of niet, het feit blijft dat hij dit zo ervaart.
Nederlandse politici missen al jarenlang de aansluiting bij de dagelijkse dingen van Jan met de pet. Woon je in een rustige omgeving dan heb je van veel zaken weinig tot geen last. Het wordt een ander verhaal als je je in je dagelijkse leven "beperkt" / onveilig voelt.
Doe wat met de oorzaak van het "onveilige gevoel" en ga niet de persoon die zich onveilig voelt veroordelen.
Had de doorsnee politicus dit gedaan dan hadden we nu geen Wilders toestanden gehad.
leeany

Berichten: 844
Antwoord #38 September 12, 2010, 16:44:41
edit2Rapporteer  

Bezemsteel geeft hier een weergave van zijn eigen emoties / ervaringen uit zijn leefomgeving. Ik maak uit zijn woorden op dat hij die leefomgeving niet als "optimaal" ervaart.
Of dat nu juist is of niet, het feit blijft dat hij dit zo ervaart.
Het ging er mij meer om dat hij een hele groep generaliseert (Negers/Nepnegers e.d.) alsof ze per definitie "slecht" zouden zijn.
Als je deze ervaring hebt, heb je een slecht beeld van de werkelijkheid en doe je er zelf weinig aan om deze ervaring objectief te verhelderen en een objectieve blik op dit alles te krijgen.

Om maar zelf er van uit te gaan dat hij bepaalde personen uit zijn klas bedoeld die in een groep veel durven, en individueel "bang" zouden zijn.
Logisch, denk dat iedereen dat gevoel heeft, dat hij in een groep zich sterker voelt als individueel. Ongeacht ras of wat dan ook.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #39 September 12, 2010, 19:54:13
edit2Rapporteer  
Ja Ron Rodeo, we, Bikini en ik, we zijn jarenlang getrouwd geweest. Ik begreep het verhaal dus direct. We hebben niet veel woorden meer nodig. Nu zijn we niet meer getrouwd, omdat we TEVEEL woorden kregen. Toch vindt ze me nog lief, ondanks het feit dat ze me nu ook nooit begrijpt.
Ze zal dan ook wel niet begrijpen, wat ik in die kinderwagen deed.

Dit is zo'n beetje een samenvatting van dit verhaal, denk.
Leuk dat je me in de titel noemde: hebben we toch nog een beetje contact!
Wil je graag weer eens ontmoeten, maar dan zonder bikini, als vanouds.

Heb verder overigens oprecht medelijden met je, en vond je daadkrachtig optreden. Ik kan je echter niet meer lijfelijk beschermen, want jij hebt besloten dat mijn lijf, niet meer in jouw live, bij jouw lijf in de buurt mag komen, op straffe van stalking. That's live!
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #40 September 12, 2010, 20:46:35
edit2Rapporteer  
Sorry dus, ik zal je niet meer stalken, ook niet via een kinderwagen. Met dat hotel had ik niks te maken. Tja, die fiets had jouw geur. Ik hoop toch dat je dat soort adoratie waardeert, en dat je dus nog lief vind.
bikiniisuit
Gast
Antwoord #41 September 12, 2010, 22:28:30
edit2Rapporteer  
@Leeany, je bent in de minderheid. Toen ik n jaartje ouder was dan bezemsteel ben ik gaan back packen in Israel. Die indruk is bepalend geweest in mn leven. In Israel heeft ‘manipulatie’’  dodelijke betekenis voor mij gekregen. Als mensen bang zijn gaan politici manipuleren, mensen verliezen hun gezond verstand, worden radicaal, ..…dit is al 60 jaar zo in israel, geweld wordt met geweld bestreden …waar zijn toch al die nuchtere Hollanders, mannen met ballen, die in zichzelf geloven ipv politiek of politie, Wimt jij….. ???????

@Wimt, herkansing:  El Rudo heeft zo n ding voor op je kite board zodat ie automatisch terugkomt. Hij wil m niet verkopen. DE TEASER. Als ik nu met n blonde baby bij m aanbel vannacht, doen we dat trucje (heis vries, die snappe dat nie)
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #42 September 13, 2010, 00:06:26
edit2Rapporteer  
tsja veel mensen uit de 2e kamer weten niet wat vol = vol betekend

Niets geen last van immigranten hiero. Ook niet van de oude generatie gastarbeiders, die spreken vloeiend Nederlands en zijn helemaal ingeburgerd. Als zij daarnaast hun eigen cultuur willen aanhouden moeten ze dat gerust doen.

Het probleem ligt bij de jonge jongens hier in de buurt van mijn leeftijd die gewoon in Nederland zijn geboren en getogen. Die hebben geen enkel respect. Een strenger immigratiebeleid lost hier niets aan op en heeft volgens mij weinig met dit probleem van gevoel van onveiligheid te maken. Het probleem ligt bij de steeds milder wordende straffen. Ik ken de jongens hier in de buurt redelijk goed en ze lachen zich kapot om de milde straffen voor hun daden.


  @Morres,  ben maar 1x  in hoge N geweest, tis r idd mooi, echter dat bericht over die jonge moeder en die koffer met babies ….je moet echt echt s n keer naar Rotjeknor gaan

hahahahahaha, ja, want daar gebeurd niks :+
bezemsteel12

Berichten: 884
Logs: 0 | 69 uur
Antwoord #43 September 13, 2010, 17:06:14
edit2Rapporteer  
tsja in me dorp hier heb ik het naar mijn zin! 

bang van ze ben ik zeker niet, maar ik moet zeggen dat ik ze over het algemeen niet zo erg mag! 

@ leeany ik heb niet gezecht dat iedereen slecht is!!  tuurlijk zitten er ook goede tussen en ik ken er zeker ook wel een paar
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #44 September 13, 2010, 17:50:44
edit2Rapporteer  
@Bikini: waarom doet iedereen toch zo lullig tegen jou? Inclusief myself, maar mij begrijp jij.
Jij vraagt direct begrip, en iedereen draait daaromheen. Beetje stoer doen, omdat jij je meld, zijnde het enige KH-meisje. Kom maar in mijn beschermende armen, dan voel je meteen dat ik ook nog ballen heb!
Over ballen gesproken, die kun je maar beter hebben, ook als vrouw, want de politiek is de tussenpersoon tussen de industrie en de consument (mens worden we al nooit meer genoemd), om de harde boodschap van de industrie, verzachtend over te brengen (in hapklare brokken dus). Meer is het niet! Kortom, wij moeten ons niet meer laten uitschelden als consumenten (is: opvreters letterlijk), we zijn MENSEN, los van economie!!
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #45 September 14, 2010, 22:03:24
edit2Rapporteer  
Waarom heb ik nou atijd het laatste woord bij elke discussie?
onzin

Berichten: 451
Antwoord #46 September 14, 2010, 23:07:38
edit2Rapporteer  
heeft toch geen zin om tegen jou in te gaan.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #47 September 15, 2010, 19:58:53
edit2Rapporteer  
Ja, ik win altijd (zeg eens nee!)
onzin

Berichten: 451
Antwoord #48 September 15, 2010, 23:50:15
edit2Rapporteer  
nee
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #49 September 16, 2010, 22:07:54
edit2Rapporteer  
Dan is er nu voor mij de uitdaging, om van die "nee" een "ja" te maken.

Alleen, ik heb nu geen tijd. Wat vraag je d'r voor?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.