Handschoenen enz de laatste ontwikkelingen?

marving60

Logs: 0 | 5 uur
Antwoord #25 September 24, 2010, 20:34:25
edit2Rapporteer  
idd... zien er zeer relaxt uit. Hoe is dat zooltje? goede flex? goed gevoel? stevig?
Morres

Antwoord #26 September 24, 2010, 21:14:21
edit2Rapporteer  
http://www.oneill.com/#/men/asiapacific/collection/men/wetsuits/surf/boots_hoods_gloves/psycho_32mm_st_boot/black/ deze heb ik, geloof ik. 27euro, lach me de ballen uit mn broek. zitten goed om de voet, waardoor je weinig water erin hebt
Undergrounder

Antwoord #27 September 25, 2010, 10:11:25
edit2Rapporteer  
Kijk, daar heb te toch veel meer aan, zien er goed uit en voor weinig ! ThumpsUp
stefanatix
Gast
Antwoord #28 September 27, 2010, 19:39:17
edit2Rapporteer  
   Re: Handschoenen enz de laatste ontwikkelingen?
« Antwoord #25 Gepost op: September 24, 2010, 20:34:25 »   

--------------------------------------------------------------------------------

idd... zien er zeer relaxt uit. Hoe is dat zooltje? goede flex? goed gevoel? stevig?

zooltje is dun maar wel stevig ,heel flexi,zelfde als een neopreen sok iets warmer ,kwaliteit is goed.
1 seizoen gebruikt zien er nog als nieuw uit Wink

Geelco

Antwoord #29 September 27, 2010, 19:50:48
edit2Rapporteer  
tering, dat moet wel meuk zijn zoals het eruit ziet.

maargoed, waar haal je die in hollandia? Of bestel je die via het wereld wijde web?
Vinni

Antwoord #30 September 27, 2010, 19:54:41
edit2Rapporteer  
Sinds afgelopen winter ben ik helemaal overtuigt van de sokjes. Ik voer met prolimit sokjes. Deze hebben mijn voeten warmer gehouden dan alle schoentjes die ik heb gehad. Een nadeel daarvan was wel dat je erg snel met de voet uit de binding schoot. Maar dat heb ik liever dan dat ik er muurvast in zit gezien ik graag one-footers en Boardoffs doe! Aan het einde van de winter waren de sokjes wel versleten.

De handen zijn voor mij altijd een probleem geweest. Heb nog nooit de handschoentjes gevonden die mij warm houden.
Vinni

Antwoord #31 September 27, 2010, 20:08:55
edit2Rapporteer  
Oja, en wat is het voordeel van split too?  Lijkt mij alleen maar kouder omdat niet al je teentjes bij elkaar zitten. Lijkt me ook sterk dat je er meer boardgevoel van krijgt?
mocem

Antwoord #32 September 27, 2010, 20:15:14
edit2Rapporteer  
voor met een twintip maakt et volgens mij geen reet uit. Ik denk als je strapless vaar er misschien wel profijt kan van hebben.
Tim_GTS5

Antwoord #33 September 27, 2010, 20:36:03
edit2Rapporteer  
http://www.oneill.com/#/men/asiapacific/collection/men/wetsuits/surf/boots_hoods_gloves/psycho_32mm_st_boot/black/ deze heb ik, geloof ik. 27euro, lach me de ballen uit mn broek. zitten goed om de voet, waardoor je weinig water erin hebt

Dat vind ik echt 3x niks met zo'n klittebandje, had ik bij mijn schoentjes ook heb ze eraf gerukt omdat ze tegen me voetbanden aankwamen.

Die split-toe van o'neill ziet er wel goed uit alleen is dat warm genoeg ?
Morres

Antwoord #34 September 27, 2010, 21:17:20
edit2Rapporteer  

Dat vind ik echt 3x niks met zo'n klittebandje, had ik bij mijn schoentjes ook heb ze eraf gerukt omdat ze tegen me voetbanden aankwamen.

Die split-toe van o'neill ziet er wel goed uit alleen is dat warm genoeg ?

? Klitjesband van oneill blijven goed zitten
Tim_GTS5

Antwoord #35 September 28, 2010, 17:40:53
edit2Rapporteer  
Dat zeg ik toch niet....dat klitteband zit in de weg omdat je je voet niet ver genoeg in je pads/voetbanden kan steken. Bij mij ging dat klitteband tegen me voet/been schuren en dat is vrij irriterend.

Morres

Antwoord #36 September 28, 2010, 17:58:58
edit2Rapporteer  
ja, ik begreep het niet goed dan..

Maargoed, ik heb er bij deze geen last van, had het met mn vorige mystics ook idd. Maar deze zitten echt onderaan je been, waar je been in je voet over gaat. Dus zover kom je niet in je straps neem i kaan?
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.