Gelukkig zijn er nog behulpzame mensen die zich realiseren dat ze dat uurtje (maximaal) kiten dat ze missen door andere mensen te helpen later ook nog in kunnen halen. Zij het op dezelfde dag of niet.
-het is nu een week later de hechtingen zijn er na 5dagen uitgehaald . ik ben de volgende dag wel gaan werken. ik heb er wel last van gehad maar het gaat de goeie kant op .ik denk over +/- twee weken weer te kiten
-het gebeurde met het terugsturen van 11 uur naar 1 uur
-het was een north bar en hij was zo scherp als een speerpunt (niet recht afgebroken) van het midden totaan het einde. dit is trouwens nr. 2 bij de eerste bar brak het eindstuk van plastic plus de stuurlijn.(dat ging goed) maar ook al 2 keer het depower koord gebroken.dat gaat er heftig aan toe , de bar wordt dan gewoon uit je klauwen gerukt.(het beste is om een keer per jaar je depower te vervangen) tip eerst de lengte opmeten totaan je depower koort. dan boor je je tauw uit je chickenloop nieuw touwtje er door heen en gewoon een knoop erin leggen.en op de juiste lengte maken. dit geldt voor de 2005\2006 bar zonder stopperbal.
ps: koop om de twee jaar gewoon een nieuwe bar en geen tweede hands.-en na het kite op zee effe in een emmer zoet water gooie beter voor de lijnen en de bar. aluminium en gietaluminium roest zowiezo altijd maar zout maakt het alleen maar erger .