Woensdag 5 oktober oostvoorne?

Sebbi

Geen avatar

Berichten: 28
Oktober 05, 2010, 15:26:50
edit2Rapporteer  
Hi Allemaal, het ziet erna uit dat die Zuid richting nog even volhoud en morgen ook.

Afgelopen zondag met dezelfde voorspelling super lekker gevaren bij de zandbank van slufter. Daar was de wind heerlijk constant en enorm vlak water. Morgen geen vervoer maar wil enorm graag gaan. Wie gaat er heen en heeft er een plaatsje vrij? Ik kom zelf uit Breda maar kunnen bij Rotterdam of eventueel snelweg afslag 10, Schiedam noord meeten.

Ik hoor het graag.

Greetz!
jelle80

Berichten: 35
Antwoord #1 Oktober 05, 2010, 15:28:59
edit2Rapporteer  
volgens mij is het woensdag 6 oktober
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #2 Oktober 05, 2010, 16:42:37
edit2Rapporteer  
 met pal zuider wind is daar aflandige wind... gebeurt er iets en dan lig je zo in het vogelgebied, en we hebben daar over al genoeg gezeik, gebeurt er iets op het sluf... wie komt je halen dan? en als je voorbij de kaap bent drijf je zo langs de kust de zee in.

Sebbi

Geen avatar

Berichten: 28
Antwoord #3 Oktober 06, 2010, 00:25:47
edit2Rapporteer  
Hmm... idd 6 oktober... Dankje Jelle80 Smiley Maar bij laag water is het ideaal bij zuider wind. D'r komt een prachtige zandbank tevoorschijn waar je eventueel naar toe drijft als je lijnen knappen... beleef me... I know... vorige keer 2 uur bezig geweest door m'n gebroken deeppower cord. Maar jammer dat er geen interesse is... Word 'm blijkbaar niet morgen.
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #4 Oktober 06, 2010, 00:37:34
edit2Rapporteer  
Deze vraag kun je beter hier posten......
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=23915.0

Have fun
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.