xray
|
RESPECT wat een snelheid man!
|
|
|
diesel oo7
|
Respect F-one doet zijn naam weer eer aan
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Ik kan me uit een vaag verleden herinneren dat er 25 jaar geleden ook een stel van die maloten waren die achter een Daf55 deze snelheid haalden.
|
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Van Craig Kolesky's blog: http://craigkolesky.com/blog/Yesterday, kitesurfer Alexandre Caizergues beat the outright world speed record under sail with an average of 54.10 knots (100.19 km/hr) over 500 metres of the Luderitz channel (Namibia). The young Frenchman is the new outright speed record holder. He has deposed Hydroptère and its 51.36 knots. The 12th October 2010 will go down in the long history of speed records under sail. Alex Caizergues, a native of Port Saint-Louis in southern France, had an absolute blinder of a day. During his first run, with 45 knots of breeze blowing along Luderitz’s legendary lagoon spot, Caizergues immediately powered off at blistering speed, well positioned on his board and harnessed to his 8 m2 wing.
|
|
|
Morres
|
8meter met 45knopen is best wel aardig hardcore om dan halve wind te varen, i kbedoel, ik heb het ook wel eens gedaan, maar ab-sol-luut niet minder dan aan de wind en springen. gekkenwerk. al info over ongeluk :S ?
|
|
|
Kitemen
|
Goeie god dat gaat hard!
Hij ligt meteen op het strand al ie neer gaat!
Dik respect voor die gast!
|
|
|
Kevin van Gorp
|
Pak een een race bugymat. Kijken wat er dan gebeurd. Die dingen zijn iets efficienter qua snelheid. maar ook een foutje en je wordt heel hard afgestraft
|
|
|
VincentC
|
Sjoukje heeft een crash gemaakt en daarbij dr schouder en arm geblesseerd maar volgens mij niets ernstigs
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
8meter met 45knopen is best wel aardig hardcore om dan halve wind te varen, i kbedoel, ik heb het ook wel eens gedaan, maar ab-sol-luut niet minder dan aan de wind en springen. gekkenwerk. al info over ongeluk :S ?
Idd, wel respect maar je moet toch echt knetter-en knettergek zijn om door dat smalle stukje zo hard te gaan. dit heeft toch niks meer met ballen te maken maar gewoon met het significant ontbreken van een stuk hersenkwab.
|
|
|
fratser
Geen avatar
|
Euhm.... Ziek?! Maarja voor een beetje snelheids record moet dat ook wel! Anders kom je er niet
|
|
|
Snowman
|
echt knetter-en knettergek zijn om door dat smalle stukje zo hard te gaan. Enne dan ook nog zonder helm?. Maar ach als die goed fout gaat zal dat het verschil ook niet meer maken waarschijnlijk. Alles of Niets......
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
met een helm op haalt ie de 100 k\m niet... te veel lucht weerstand en extra gewicht ja en idd met Sjoukje is alles wel ok volgens haar post op F.B.
|
|
|
Snowman
|
met een helm op haalt ie de 100 k\m niet... te veel lucht weerstand en extra gewicht
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
ja lekker voor als je op je achterhoofd land... dan gaat het bandje door je strot, maar je heb wel een water rem, dat dan weer wel
|
|
|
rocket man
|
jeetje man lijkt bijna een los projectiel
|
|
|
xray
|
Ik kan me uit een vaag verleden herinneren dat er 25 jaar geleden ook een stel van die maloten waren die achter een Daf55 deze snelheid haalden. 105 achter de Honda van Marcel Drenth... ;-)
|
|
|
|