Je beschrijft helaas niet waar dit is gebeurd en ook niet om wat voor kite het precies gaat. Wel noem je de reddingsdienst uit Renesse. Misschien is er een link met het volgende:
Ik lees net op "Hanglos" dat er vandaag iemand op de Brouwersdam een rode Best Kahoona 7,5 m2 is kwijt geraakt! Hopelijk gaat dat om de situatie die jij hierboven schetst. Dat zou immers betekenen dat er geen drenkeling is...
Sorry! Even voor de duidelijkheid. Het was een zwart/grijze kite weet het niet zeker maar volgens mij een een slingshot. Toen ik naar het strand reed zag ik deze ook al in de lucht hangen bij het scholderlaantje in Renesse en later dus in het water drijven...
De zoek actie is langs de kust van renesse geweest.
Er staat ook niks vermeld in onze krant en internet over een vermiste kiter.
Ik ga er dus vanuit dat alleen de kite is afgedreven en de kiter thuis op de bank zit en niet de moeite heeft genomen om de k.n.r.b. op de hoogte te stellen.
Daar zouden ze dan best eens een mooie rekening naar mogen sturen! Kleine moeite om eventjes te bellen dacht ik zo, zeker als je het vergelijkt met alle toestanden die er nu onstaan zijn.