Iemand ervaring met het mystic force drysuit ???

aroelfzema

Geen avatar

Oktober 20, 2010, 13:05:38
edit2Rapporteer  
Heeft er iemand ervaring met het mystic force drysuit?
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #1 Oktober 20, 2010, 17:15:19
edit2Rapporteer  
Ik niet, maar ik weet dat Zwafra er een heeft en die is er dacht ik wel goed over te spreken.
Hij zal nog wel reageren. Undecided
robbepop

Logs: 0 | 996 uur
Antwoord #2 Oktober 20, 2010, 19:57:40
edit2Rapporteer  
Ik heb er vorig jaar 1 gekocht, en de eerste helft van de winter super tevreden geweest. 2de helft begon ik wat problemen met de rits tekrijgen die er zo nu en dan bij het dicht doen uitschiet.
Als hij eenmaal zit geen problemen, maar het dichtdoen is een soort ritueel geworden.
Schoonmaken en div producten om te smeren geven 0 resultaat.
Wel moet ik zeggen dat ik van de zomer hetzelfde pak gezien heb met een veel grovere rits
( ik denk nav het probleem met het type  rits die ik erin heb zitten). Als ze daarmee het probleem hebben opgelost, of ik misschien gewoon pech heb met een kapotte rits dan is het verder gewoon een goed pak. Wel deed ik altijd tape om mijn enkels om de seals nog beter af telaten sluiten, en daarmee ben ik ook nooit meer nat geworden.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.