Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik heb er afgelopen mei op Fehmarn een van Neilpryde gekocht voor een klein prijsje. Binnenkort maar een keer gaan testen.
|
|
|
SanderH
|
is zoiets veel warmer dan een thermo shirtje eronder?
|
|
|
chico
|
Of het warmer is dan een thermoshirtje? Ligt aan je pak. Bij double lined wel maar bij single lined niet. Heb voor de winter toch maar n Pryde 5000 aangeschaft want mn Psycho II toch te veel windchill.
|
|
|
matti
Geen avatar
|
Kan alleen maar bevestigen wat Idefix zegt...zelfs over een single lined..want het houd behoorlijk de windchill van je af!!! greetz Matti
|
|
|
Morres
|
jup, ik heb na zelf een regenjassie erover heen, werkt ook top
|
|
|
Swiftenaar
|
zodeknetter gisteren even die van tom aangehad.. dat scheelt echt extreem veel! ben nogal een koukleum, maar had het gister opt water absoluut niet koud en op de kant duurde het koud krijgen ook aanzienlijk langer! topding!
|
|
|
|
bertvh
|
mistic heeht dan wel het voordeel dat er een sleufje in is voorzien voor de trapezehaak door te steken. of heb ik het mis,
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Nee klopt, je draagt hem over je trapeze, je kan hem er ook onder doen, maar langzaam kruipt hij er onder uit, en dan loopt hij vol met water omdat het er niet echt meer uit kan lopen.
|
|
|
matti
Geen avatar
|
heb die van decathlon, even zelf vierkantje eruit geknipt wat omgenaaid...en klaar is kees, dan kan je hem over je trapeze doen, wat beter is.
|
|
|
Nickeltje
|
Misschien een wat minder nozele vraag hoor en uit sommige reacties hier maak ik eigenlijk al een antwoord op op mijn vraag; maar jullie dragen dit dus over je wetsuite, ook tijdens het varen? Of alleen op het strand tijdens klaarmaken en opruimen?
|
|
|
Morres
|
ik heb dus een regenjasje aan tijdens het kiten bóven mn wetsuit, maar ónder mn harnas
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Z'n spraytop is ideaal...... Ik droeg het over mijn psychopak. Je bovenlichaam blijft langer droog en geen last van windchill.
Nu gebruik ik het nog wel eens als ik op de kant sta of foto's aan het schieten ben. Met deze temperaturen stap ik nu lekker comfi in mijn droogpak ;-)
|
|
|
Lude
|
ik heb dus een regenjasje aan tijdens het kiten bóven mn wetsuit, maar ónder mn harnas
Heerlijk zo'n oplossing hou ik wel van. Ben benieuwd hoe wimt het doet, met keuken-folie ofzo
|
|
|
piede
|
Hij is alleen nergens op voorraad?
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Decathlon Amsterdam heeft regenjasjes voor 15 euro bij de zeilafdeling. Mijn vriendin is gaan kijken en kwam met een degelijke variant thuis van 45 euri. (klittenbandsluitingen overal etc.) Nou moeten we er kennelijk een vierkantje uitknippen?
|
|
|
Fly like hell
Logs: 0 | 33 uur
|
Geen vierkanje uit knippen maar gewoon onder je trappeze. De neopreen sluitingen zorgt ervoor dat de spraytop goed op zijn plek blijft zitten en helemaal droog blijft. Door een gat in je spraytop te maken loopt hij (langzaam) vol en kan het water er niet meer uit,of je moet de sluiting aan de onderkant los doen, maar dan is hij weer minder warm. Ik vaar er nu 3 jaar mee, helemaal top.
|
|
|