|
|
magic ed
Geen avatar
|
Stopt de winter? Wegens klimaatverandering?
Kiten kent geen seizoen!
|
|
|
El Banditos
|
Hahaha ja, nu is juist de tijd om te kiten. Bakken wind!!!
Maarr je kan ze afspoelen met zoet water drogen en dan opruimen, zelfde geld voor je bar.
|
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
watje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.... je moet pas stoppen als de pegels aan je bar hangen
|
|
|
Undergrounder
|
Het gaat de laatste tijd pas eindelijk weer eens waaien, herfst en winter zijn de winderigste maanden ! Goed pak kopen en je hebt geen enkele reden om niet te gaan. En mocht het gaan vriezen, mijn ijskiteboardje ligt klaar
|
|
|
bertvh
|
nee nee stop maar!!!!! hebben wij lekker meer ruimte
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Juist, voor mij is het de verlossing dat het kouder wordt. Er kunnen mij er niet genoeg de winterstop inlassen.
|
|
|
SanderH
|
haha alsof je feyenoord roept in de arena XD maar het ligt um meer aan dat mijn kite maatje er geen trek meer in heeft maar goed misschien dat ik nog door ga haha
|
|
|
|
surf-thijssie
|
mij ijs kiteboardje ligt ook klaar voor gebruik maar eerst nog lkkr normaal kiten ga gwn nog ef door totdat je al je ledematen niet meer voelt
|
|
|
|
SanderH
|
allemaal heel mooi dat jullie door kunnen tot er ijs ligt hoor (A) maar goed ik ben ok maar student dus een droog pak zit er voor mij niet in helaas, en verder als de meesten van jullie ergens gaan kiten zijn er meestal wel bekenden enz. voor mij is die stap een heel stuk groter aangezien ik dus bijna niemand ken die kite...
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
heb ook geen droogpak. ik ken ook niemand, maar er zijn altijd andere kiters op het water/strand die willen /kunnen helpen. of wil je hand in hand varen? :-)
|
|
|
SanderH
|
ja gezellig toch haha nee zonder gekheid natuurlijk niet maar als beginner is het altijd fijn om nog wat advies enz te krijgen
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
ja snap ik wel. ik loop ook gewoon naar iemand toe als ik hulp oid nodig heb. gewoon oefenen,oefenen. maar nooit alleen.
|
|
|
SanderH
|
oke mooi maar als je tenminste niet alleen bent dan scheelt het een heleboel
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
wat nou droog pak.... gewoon 5'4 met evt een 1mm thermos longsleave er onder. droog pak....bah kan wel begrijpen dat het voor een beginner wel moeilijker gaat worden...zeker als je veel in het water ligt. enneh Sander... je hoeft niet alleen te zijn....daar hebben ze dit forum voor bedacht
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik doen gewoon mijn 5/3 wetsuit aan en mocht het heel koud zijn mijn shorty eronder. Ik ben ook van mening dat een beginner best in de kou kan kiten mits het op een plek is waar je kan staan.
|
|
|
Swiftenaar
|
Winterstop? dat doen ze toch bij voetbal?
Oh en wat feyenoord roepen in de arena.. na de 10-0 tegen psv lachen ze daar alleen nog maar om xD
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Aangezien ik niet meer verwacht te gaan kiten tot het weer wat warmer wordt ga ik het materiaal opruimen... Ik denk dat het pas weer april gaat worden voordat ik het water op ga dan Maar moet ik de kite ok nog op een speciale manier schoonmaken of iets dergelijks? De laatste keer dat de ktie gebruikt is was met zout water, daarna met een vegertje al het zand eraf geveegd en laten drogen. Jij kan beter gaan korfballen ofzo......das zomers buiten en swinters binnen.
|
|
|
|
SanderH
|
lekker bezig... zo te horen kite jullie allemaal fanatiek door wat hebben jullie dan aan als ik vragen mag, gewoon dik wetsuit met thermo shirtje/handschoenen en schoentjes en muts en eventueel een jackje?
|
|
|