|
norton
|
Rockanje beter ?? Of oostvoorne ??
|
|
|
El Banditos
|
Rockanje is vandaag best te doen, het is van 10 tot een uur of half 3 laag water en dan is het best relax te varen daar. Met hoog water wil je daar weer weg zijn .
|
|
|
norton
|
Zijn er altijd kiters bij rockanje ?? Als ik alleen opt strand sta heeft t weinig zin nl.
Wellicht tot straks. Lees opt forum nl ook iets over de zandbank... Is dat iets voor beginners ????
|
|
|
rubencornelisse
Geen avatar
|
Alleen zal je wel niet zijn condities mbt tot de wind zijn daar wel goed als ik zo kijk, Ik ga er zo ook tegen 1uur naar toe Aangezien dit mijn eerste post op het forum is zal ik me maar gelijk maar even voorstellen Ben Ruben, woon in Leiden en kite nu net een jaartje, bijna altijd in Noordwijk bij beachbreak. Heb een 11.5 best kahoona.
Ltrs
|
|
|
norton
|
t wordt rockanje .
iemand tips ?? kleed je je om opt parkeer terrein of opt strand ?? ver lopen ??
tot straks
|
|
|
|
martijn
|
vliegerweer kloptniet, de wind is gewoon zuid hoor ipv noord!
|
|
|
|
jatochofniet
Geen avatar
|
Ik ben straks ook aanwazig op rockanje dan, hoe kan het trouwens dat vliegerweer er zo erg naast zit? En niet op 1 spot maar op alle spots langs de west kust?
|
|
|
El Banditos
|
Vliegerweer was een tijd terug ook al voor een poosje vastgelopen, volgens mij klopt nu de snelheid wel alleen de richting niet.
Om verder over Rockanje te hebben:
Je hebt twee slagen, 1e en 2e. Op 1e slag heb je vaak een vaste groep, en is het wat rustiger, de wind is hier iets anders (lastiger, minder stabiel) dan 2e slag. Daarin tegen is het wel lekker rustig. 2e slag is dus gewoon iets drukker.
Je kunt je omkleden bij de parkeerplaats en is op beide slagen niet ver lopen. Vanaf het parkeerterrein, waar je tot 1 oktober (strandseizoen) 3 euro moet betalen, is het 2 minuten lopen en je staat op het strand.
Rockanje is verder wel een lekkere spot alleen met hoogtij is het een flinke klotsbak, daar moet je mee om kunnen gaan of niet aan storen. Verder met laagtij vind ik het een heerlijke spot.
|
|
|
norton
|
vrijdag in rockanje geweest , 2e slag . van 12.30 tot 15.30 . wind trok nog even ietsjes aan , wat ik wel nodig had ivm oeffenen hoogtelopen.
al met al naar mijn zin gehad en vond het rustiger dan de brouwersdam , maarja het was dan ook vrijdagmiddag.......
ga hier zeker vaker heen . bedankt nog voor de info .
|
|
|
norton
|
iemand morgen in het ochtend gloren aanwezig op de brouwersdam ???
denk dat ik er wil zijn als het licht begint te worden 07.30 ofzo .
|
|
|
kiter.raphael
Logs: 0 | 38 uur
|
ja ik zit ook te twijfelen denk vroeg 8 uur aanwezig op de brouwersdam. even met mijn kite maten overleggen moet zelf weer net na de middag weg. vandaar vroeg en lekker rustig en nog droog. tot op het water
|
|
|
norton
|
ja ik zit ook te twijfelen denk vroeg 8 uur aanwezig op de brouwersdam. even met mijn kite maten overleggen moet zelf weer net na de middag weg. vandaar vroeg en lekker rustig en nog droog. tot op het water ok, laat ff weten , ik moet nl alleen . zorg ik dat ik klaar sta mag je m gelijk oplaten !!! tot later
|
|
|
|
norton
|
of oudorp...... lekker met west. oostvoorne zal druk zijn met festiviteit van eurofun ,toch ???
|
|
|
|
|
Bularoo
|
Morgen ga ik samen met nog iemand ook naar brouwersdam waarschijnlijk. Zolang het maar droog is n niet te hard waait. Hoe is de stroming daar? Als je je bord verliest. Kan die dan ver afdrijven bij afgaand water? Als ik het goed gezien heb is het om 1 uur smiddags laag:s
Misschien tot morgen!
|
|
|
norton
|
ik vertrek zo naar de b dam . 18 kn 12m mee.......
|
|
|
kiter.raphael
Logs: 0 | 38 uur
|
zo northon was leuk die downwinder van dam naar ouddorp jij woont dicht bij zeker je was er voor 8en moest je nog bedanken voor het testen van je kite van mijn maat. lekker kite had alleen wat meer wind mogen staan toch nog leuk kunnen spelen met 12 m2 heb het nog niet koud gehad dus we kunnen nog even door
|
|
|
norton
|
zo northon was leuk die downwinder van dam naar ouddorp jij woont dicht bij zeker je was er voor 8en moest je nog bedanken voor het testen van je kite van mijn maat. lekker kite had alleen wat meer wind mogen staan toch nog leuk kunnen spelen met 12 m2 heb het nog niet koud gehad dus we kunnen nog even door
eyy raphael , geen probleem , jij bedankt voor t ophalen van mijn board(je) is voor mij 30 min rijden. heb toch maar ff mn leash omgezet naar die spleene. ging lekker met hoogte lopen, alleen mijn depowersysteem van de bar ging stuk toen ik op het strand gesmeten werd , vanavond ff overzetten van mijn 8m . morgen ziet er ook weer best uit . laterss
|
|
|
norton
|
morgen ziet er ook weer best uit .
[/quote]
alhoewel........
|
|
|