Navelstaren met de PVV

Wimt

November 21, 2010, 22:37:32
edit2Rapporteer  
Moeten wij de tragi- en bijna komische door ons zelf gekozen "PVV-show" aanschouwen, wat ons nalaat om juist in crisistijd te knallen, snappen onze naaste oosterburen het veel beter: ze stemmen massaal groen, wij missen de groen boot totaal! Misschien wachten wij op de boot van de Sint, maar van mij mag ie 5 december doorvaren: wij verdienen de roe!
Nou staan duitsers innovatief bovenaan op technisch gebied, op sociaal gebied vroeger ook met hun fascisme, waar wij nu pas mee beginnen samen met onze PVV.

Maar dat terzijde allemaal: ik heb altijd gezegd: de wijzen komen uit het VERRE oosten, en zij verdienen zeker iets in hun schoen.
Zij hebben een accu uitgevonden, die een auto 800 km laat lopen, en in 10 minuten weer vol is: volgens hen, hun 5de wereldwonder.
De auto's zijn nu nog wel 40% duurder, maar de overheid betaalt het verschil! En over een jaar is dat probleem over.
Kan Shell opzouten met zijn zgn. betere Premium benzine(NOT volgens Radar).
Opzouten met die Koninklijke (dus Willem-Alexander, Maxima en Beatrix olie). Er kleeft olie aan hun handen, bijvoorbeeld door wat zij in Nigeria doen!

Natuurlijk moet die electriciteit nog worden opgewekt, maar dankzij nanotech kan dat nu met zonnecellen, die al met al ONDER de kostprijs van olie komen.
Tijd dus voor een nieuwe wereldrangorde:
de oliebaronne onderaan, onder mijn poepgat. Shit on them!

Men wil ons doen geloven, dat de energiemaatschappijen de oplaadpunten moeten leveren: is dus niet nodig: gewoon lekker decentraal opladen met je eigendak solarcentrale, los van de grote (pik in) grote jongens!

Een bekend gezegde luidt: het volk heeft de leiders die het verdient.
Kijk in de spiegel van de (misschien komend ) leider: de PVV, en je ziet dat je plotseling arisch hoorblond bent geworden, met dezelfde gedachtengang van een dom blondje, stinkt ongelooflijk uit je muil, als aftekening van wat er binnen aan het rotten is, en als er dan ook nog alleen maar rommel uit die muil komt, vraag je je in paniek af: dat is toch niet IK?

Eerlijk gezegd is er geen enkele leider die ik in mijn spiegel wil zien: het wordt tijd voor een algemeen hoger bewustzijn, met directe communicatie en dus begrip, zodat we geen leiders meer nodig hebben!
dr511

Antwoord #1 November 22, 2010, 00:20:45
edit2Rapporteer  
zo word tijd dat je weer es buiten gaat spelen
Ocean-Limbo

Antwoord #2 November 22, 2010, 00:28:49
edit2Rapporteer  
Nog nooit op dit forum meegemaakt dat iemand 5 keer op zichzelf reageert ...
dat even terzijde.

Ik ben het helemaal met jou eens dat we nog steeds in de wurggreep zitten van de multinationals die politici in hun greep hebben d.m.v. donaties voor verkiezingscampagnes en mooie baantjes na hun politieke carrière. Innovatieve en revolutionaire veranderingen hoeven we dus niet te verwachten van hen zolang de oliespons nog niet volledig is uitgeperst (lees: opgedroogd).

De Chinezen, die geen olievoorraden hebben en ook geen landbouwgronden kunnen opofferen voor plantaardige olie omdat ze te veel Chineesjes moeten voeden, willen niet afhankelijk worden van de oliemultinationals en oliesheiks. Toch willen al die miljoenen Chineesjes een auto rijden ..... en geld verdienen. Die batterij zal dus inderdaad wel uit China komen.

Trouwens, ...ik heb jou al een hele tijd niet meer zien kiten ....?  Shocked

Toch niet aan een of ander chinees vrouwtje blijven plakken ......?  Grin
Morres

Antwoord #3 November 22, 2010, 15:12:56
edit2Rapporteer  
politiek op een kitesurfforum,lounge of niet, kan gewoon niet.
vind ik het ook irri dat je maar over die auto van je blijft lullen
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #4 November 22, 2010, 15:43:02
edit2Rapporteer  
ik heb al eens vaker gezegd;
http://www.psychologischehulp.nl/

Wimt

Antwoord #5 November 22, 2010, 19:53:07
edit2Rapporteer  
Morres zout op, en doe een lichttherapy, word je wat vrolijker.

Limbo: waait ook niet. laatste weken toch wel geweest: wel windverwachting; geen wind, tja dan laat je het wel.

Wil Morres ook niet lezen: heb weer een verbeterde bamboeboard af, met alle new-tech: bult, 1 cm V-bodem, kleppen-tech en full-wood deze keer, maar daar wil ie niks over horen, dus gehoorzaam ik maar, anders wordt zwarte piet boos!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.