Diefstal F-one bandit dos and tres

jorn

Geen avatar

Berichten: 10
November 25, 2010, 11:19:29
edit2Rapporteer  
Hallo,

Vannacht is mijn auto opengebroken in Amsterdam en is mijn bandit dos (2009, bruin) van 12 meter en mijn bandit tres(2010, zwart) van 9 meter gestolen (1 keer mee gevaren, snik). Tevens is het (net nieuwe) winterpak gestolen (en nog een zit-trapeze). Mocht iemand trachten bij jullie deze spullen te verpatsen of hoor je iets geef me dan aub even een seintje. Alvast dank voor de waakzaamheid.

groet

Jorn Felten
jorn_felten@hotmail.com
Bram Wilbrink

Berichten: 823
Antwoord #1 November 25, 2010, 11:50:12
edit2Rapporteer  
jesus zuur man.. hoop dat je het terugkrijgt.
sterkte met verwerken.
PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #2 November 25, 2010, 12:11:58
edit2Rapporteer  
Ook wel erg dom van je om het snachts in de auto te laten liggen. Dit is niet de eerste keer dat er uit een auto gejat wordt. Heb al diverse keren op KH of Hanglos dit soort berichten voorbij zien komen.Toch erg rot voor je. Ik moet er niet aan denken dat ze mijn boel jatten want als ik er achter kom wie dat heeft gedaan die wurg ik. Ik hoop dat je je spul terug vind. Zwaar klote.Zuuk6
Denice

Berichten: 186
Antwoord #3 November 25, 2010, 15:37:48
edit2Rapporteer  
Sorry, beetje dom om spullen in de auto te laten liggen, dat wil niet zeggen dat men met de fikken van andermans spullen af moet blijven.
Succes met je zoekaktie!!
Lampekap
Gast
Antwoord #4 November 25, 2010, 15:55:52
edit2Rapporteer  
Aangifte => Verzekering? Echt heel naar. Woon zelf in 020 en hier wordt mijn en dein soms niet helemaal lekker begrepen.... Succes!
martimor

Berichten: 1934
Antwoord #5 November 25, 2010, 16:37:19
edit2Rapporteer  
idd, aangifte doen en je en kijken of je verzekering dit dekt...
erg zuur.

heb wat advertenties op marktplaats lopen, dus hou het wel een beetje in de gaten voor je.

zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #6 November 25, 2010, 18:26:57
edit2Rapporteer  
Je kan ook een "zoek wekker " zetten die kan je instellen op je gestolen spullen en als die dan ergens op het internet op een verkoopsite te koop worden aangeboden krijg je vanzelf een mailtje ....
bespaart je weer speurwerk op marktplaats e.d
http://www.zoekwekker.nl/
D.D

Berichten: 1561
Antwoord #7 November 25, 2010, 20:27:34
edit2Rapporteer  
Niet dom van je kitespullen maar gewoon pech!
Bij mij was er een maand geleden ook ingebroken, 2 kites achterin en 1 board op de achterbank en ze hebben alleen de autoradio mee genomen. Gewoon pech dat dit jou overkomt
bezemsteel12

Berichten: 884
Logs: 0 | 69 uur
Antwoord #8 November 25, 2010, 22:16:09
edit2Rapporteer  
D.D dan ben je blij dat ze alleen je radio mee hebben genomen.

alleen jammer dat de eikels wel in je auto moesten zijn!
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #9 November 25, 2010, 22:57:13
edit2Rapporteer  
Niet dom van je kitespullen maar gewoon pech!
Bij mij was er een maand geleden ook ingebroken, 2 kites achterin en 1 board op de achterbank en ze hebben alleen de autoradio mee genomen. Gewoon pech dat dit jou overkomt

jou geluk dat de inbreker niet wist wat dat voor spullen waren Grin
D.D

Berichten: 1561
Antwoord #10 November 25, 2010, 23:52:16
edit2Rapporteer  
D.D dan ben je blij dat ze alleen je radio mee hebben genomen.

alleen jammer dat de eikels wel in je auto moesten zijn!

Nja die gasten waren zoiezo niet heel slim aangezien er nog een rayban zonnebril in me auto lag die ze uit me dashbord kastje hebben gehaald en op de bank hebben gegooit...

Maar het is gewoon balen als het gebeurd, ik heb me kitespullen tegenwoordig ook niet meer in me  auto liggen, heb er zeker wat van geleerd, en Jorn ook wel denk ik.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.