De Cruyf methode

Wimt

November 30, 2010, 22:41:21
edit2Rapporteer  
Ik ben inderdaad slordig, maar dat werkt vaak in mijn voordeel. Direct een voorbeeld nu
Ik had een mal met channel voor een board. I.p.v. dat de losse zijkant tegen het verhoogde deel van de mal (de channel dus), als het goed is. Maar, het lag er net op.
Bij het vacumeren, hoorde ik het hout kraken.
Vacuum eraf, en de boel goed aanschuiven, verder niks doen.
Bleek dat later een voordeel te zijn. Vanwege de scheur, was de kracht van het hout eruit, en bleef de V van 1 cm ook na het vacumeren, 1 cm. De andere kant had een springback van een halve cm, maar dit was heelside.
Aan tooside had ik dus een cm, aan heelside een halve cm.
Ik was er zelf niet opgekomen, maar door "elk nadeel heb z'n voordeel", heb ik dus aan tooside de meeste V, en dat kwam beter uit, omdat de footpads 4 cm aan heelside zitten.
Snap je?
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #1 November 30, 2010, 23:46:35
edit2Rapporteer  
Nou das lekker dan. Grin
Pbter

Geen avatar

Antwoord #2 November 30, 2010, 23:52:21
edit2Rapporteer  
en wat als je nou je footpads 3 cm meer naar tipside had verschoven dan had je waarschijnlijk een mindere spanning in je kern gehad waardoor je anderzijds geen scheur in je hout had gekregen en je misschien je tip helemaal niet 3 cm naar je footpad had hoeven schuiven.
Snap je?
Wimt

Antwoord #3 December 01, 2010, 16:52:49
edit2Rapporteer  
Nee, klopt niks van Peter, je dysleksie speelt weer op.
Wimt

Antwoord #4 December 01, 2010, 17:14:54
edit2Rapporteer  
Ik heb het opgezocht: het is dislexy, Wimt, jij stomme analfabeet!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.