Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
We zijn bezig om iemand in te huren voor een leuke film van deze editie.
En inderdaad alle velgen goed vastmaken mannen!!
|
|
|
Swiftenaar
|
Bij deze de 2e en 3e verjaardaguitnodigingen van rohan en mij! rohan 1 en ik 5 mei! neem je kite mee, bier word verzorgd, mogelijk BBQ!
HEB ER ZIN AN!
Kefslet(je) ik ben ze totaal vergeten naar je door te sturen met de post, je adres ligt nog steeds naast me pc (schaam schaam) zal morgen/vrijdag ff doen (dan ben k weer vrij)!
oja die duitser van wie rohan t vliesje heb gebroken zocht weer contact met hem sinds gister xD whaha
|
|
|
Swiftenaar
|
Oja marc, hahah oude verzamelbaas, mijn broek ligt daar ook nog ergens? xD
|
|
|
Marko
|
Yea ben er optijd bij met inschrijven!!!! geen gezeik deze keer vanuit school gewoon ziek melden!!!
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Oja marc, hahah oude verzamelbaas, mijn broek ligt daar ook nog ergens? xD
Heb ik netjes in de kast liggen.
|
|
|
Swiftenaar
|
TOP!
@Marvin, misschien willen rohan en ik ons wel aanmelden voor een rit per bus!!
|
|
|
schepers
|
Hopelijk verliest deze keer niemand z,n sleutels!!
|
|
|
marving60
Logs: 0 | 5 uur
|
Is goed swift. 5 man moet ook lukken! (als Nazar mee wil rijden) alleen ff checken hoe ik zit met gordels achter in ivm polizei.
|
|
|
|
Kevin
|
Kan er geen touring bus rijden dan met z'n alleeeee
|
|
|
marving60
Logs: 0 | 5 uur
|
Kan er geen touring bus rijden dan met z'n alleeeee op de trekhaak is nog plaats en evt. op de portapottie
|
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Kan er geen touring bus rijden dan met z'n alleeeee Geen slecht idee, maar hoe doen we het op het eiland dan?
|
|
|
Swiftenaar
|
Klinkt goed marfje! Daan had eventueel ook wel intresse!
Dammmn ik wil daarheen!!!!!!!
|
|
|
alain_
Geen avatar
|
Ga er hoe dan ook bij zijn. russen? had geen fatsoenlijke rus gezien hoor afgelopen keer? oh wacht idefixe zit al in een ander straatje natuurlijk.
|
|
|
Fly like hell
Logs: 0 | 33 uur
|
Hopelijk verliest deze keer niemand z,n sleutels!!
Of erger, hoperlijk steelt niemand deze keer een Ikea tas!!
|
|
|
Swiftenaar
|
gelukkig si inmiddels bekend waar de tas zich bevind.. helaas met diegene momenteel geen contact mogelijk..
Verder heb ik nog steeds de sleutels van de beveiliging in mijn bezit.. he he (A)
|
|
|
bitburger
|
heb der zin in ookal is het pas over4 maanden als we geen chicks kunnen krijgen gaan we met zn allen naar vanessa toe of ze komt naar ons (L)
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
gelukkig si inmiddels bekend waar de tas zich bevind.. helaas met diegene momenteel geen contact mogelijk..
Verder heb ik nog steeds de sleutels van de beveiliging in mijn bezit.. he he (A)
haha idd
|
|
|
Swiftenaar
|
@Crossbow, vorige keer was dat niet zo'n probleem.. eerste zaterdag moet alleen deze keer absoluut naar BURG! Duitsers ontvliezen Ala Rohan style (met jesse als toeschouwer ) hahaha
|
|
|
Jesse M.
Geen avatar
|
Lijkt me erg tof! Maar eens kijken of ik vrij kan regelen. Erheen rijden met de leasebak is gratis dus dat scheelt! Vooral voor beginners dit of vanalles? En qua leeftijd?
|
|
|
bitburger
|
@ jesse m Leeftijd of niveau maakt niet uit joh het is een groep kiters onder elkaar dat klikt altijd wel @swift het aftellen kan beginnen nog maar 4 maandjes
|
|
|
Gehaktdag
|
Misschien toch maar eens lid worden dan, lijkt me wel grappig om een keer mee te gaan, of hoef je niet persee lid te zijn van de NKV?
|
|
|