Swiftenaar
|
Gewoon de hele week party hardy voor jong en oud..
|
|
|
Marko
|
Hoe kan je je inschrijven? Ik wil ook graag mee!!! Ik ben dan vrij!!!
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Dat komt hier op Kitehigh vanzelf online te staan. Nog even geduld.
|
|
|
wouterb
|
valt in de mei-vakantie hier. Hoe is't voor de rest van de familie uit te houden daaro??
3 duinen, 5 struiken en veel strand is voor niet-kiters niet erg inspirerend....
|
|
|
Idefixe
|
valt in de mei-vakantie hier. Hoe is't voor de rest van de familie uit te houden daaro??
3 duinen, 5 struiken en veel strand is voor niet-kiters niet erg inspirerend....
Fehmarn is toch echt wel iets meer dan 3 duinen, 5 struiken en veel strand. Op de camping Wulfenerhals is er voor kinderen een behoorlijk dagprogramma. Het stadje Burg is erg gezellig, veel kleine winkeltjes enz. Op de camping is er o.a. een zwembad, kun je catamarans huren, trampoline springen, enz enz. Verder kun je vissen, paardrijden, diverse musea ( waaronder een bezoek aan een echte onderzeeboot) Fehmarn heeft de hoogste klimtoren van Europa ( 40mtr) Natuurlijk allemaal een beetje afhankelijk van hoeveel geld je te besteden hebt maar er is echt zat te doen.
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Wouter, ik ben ook van plan met mijn gezin te gaan. Hoe meer kinderen hoe leuker voor ze. Die van mij kiten nog niet echt, maar vliegeren en skimmen wel fanatiek. De jongens zijn dan 6 en bijna 8.
|
|
|
wouterb
|
die van mij zijn 6 (Marika) en 3 (Tane, met graafmachine te zien in het 'nieuwjaarssessie'-topic). Marika is druk bezig met haar zwemdiploma.....
|
|
|
mocem
|
ik kan helaas niet had niet. had graag mee gegaan. kan niet door moederdag... klerewijve
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
heelaas... had er wel zin in maar heb dan al een eigen kitesurfkamp op corsica en sardinië.
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
arend je weet niet wat je mist kan je dat dan niet een weekje uitstellen?? weet zeker dat je fehmarn top gaat vinden!
|
|
|
Marko
|
Dat komt hier op Kitehigh vanzelf online te staan. Nog even geduld. haha ik kan niet wachten
|
|
|
Swiftenaar
|
volgens mij gaat zo'n beetje heel Dronten die kant op.. xD
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Ik zoek iemand om mijn auto te vullen want alleen rijden is veel te saai
|
|
|
bitburger
|
reflex ik wil wel meerijden, ik heb nog geen vervoer
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Anders ik ook wel Nick, ik zit met precies het zelfde. Alleen rijden is maar niks.
|
|
|
guido
|
Lijkt me ook tof om mee te gaan, dan ga ik samen met Jesse M. In z'n lease bak.....
|
|
|
|
wouterb
|
www.wulfenerhals.de toch?? Ik wordt uit de site niet veel wijzer voor wat betreft de faciliteiten op de camping. Plan is nog wel om met de vrouw en kids te komen. Enig idee van de tarieven om een eigen vouwwagen neer te plempen?? hier wel camping infoen omgevingsinfo
|
|
|
Idefixe
|
Yup, dat is inderdaad de goede camping. Vouwagen enz is goed mogelijk. Echter, de NKV heeft een aantal caravans gereserveerd. De prijs voor deze caravans valt naar verwachting goedkoper uit / is gelijk aan , dan wanneer je zelf een vouwwagen mee neemt. Morgen hebben we binnen het bestuur een vergadering waar de uiteindelijke zaken betreffende kosten deelname en organisatie worden bepaald. Nadere info volgt zsm.
Kom je er op de website van de camping vwb faciliteiten enz niet uit geef dan maar een brul.
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
www.wulfenerhals.de toch?? Ik wordt uit de site niet veel wijzer voor wat betreft de faciliteiten op de camping. Plan is nog wel om met de vrouw en kids te komen. Enig idee van de tarieven om een eigen vouwwagen neer te plempen?? hier wel camping infoen omgevingsinfo er staan daar 2 grote tenten waarvan 1 circus tent, in ochtend kan je daar knutselen d8 ik, in avond is er soms caraoke enz.
|
|
|
Swiftenaar
|
en neit te vergeten zwembad, sauna, hottub/bubbelbad, supermarkt(je), restaurant, snackbar, kroeg of iets in die richting, etc etc! heb der zin an bezemsteel!
|
|
|
Idefixe
|
Voor de kleine kinderen is er in ieder geval iedere dag een programma. Zo geven de kinderen in de vooravond een eigen optreden in de feesttent en maken ze o.a. iedere week ( ik geloof op de donderdag) onder deskundige begeleiding een heuse piratentocht op een boot waarmee ze de Oostzee op gaan.
|
|
|
Bart13
Geen avatar
|
Als jullie nou mijn weekje daar betalen neem ik wel wat camera's mee deal?
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
Tot wanner kun je je opgeven? want ik weet nu nog niet of ik wel kan. Lijkt me wel gezellig
|
|
|