Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Een normale WA dekt kitesurfen niet dus ben je niet WA verzekerd tijdens het kiten, Om problemen te voorkomen en omdat eigenlijk iedereen verzekerd moet zijn hebben wij dat verplicht gesteld. Je wil niet weten wat er gebeurt als je iemand aanvaart of verwond tijdens het kiten... De WA verzekering bij je NKV lidmaatschap gaat direct na je inschrijving in. Dus het duurt 2 min De uiteindelijke verdere stappen duren wel even maar dat is geen probleem. De 10 caravans zitten nog niet vol hoor en we kunnen er zo bij bestellen indien gewenst. Wees dus maar niet bang dat je niet terecht kan.
|
|
|
Fly like hell
Logs: 0 | 33 uur
|
Net lid geworden van de NKV. Vorige keer was helemaal top dus in 2011 wil ik er ook weer bijzijn! En nu maar hopen dat ik snel mijn polisnummer krijg!
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Diegene die net lid zijn geworden mogen zich inschrijven en dan bij opmerkingen invullen dat ze nog geen polisnummer hebben. Ik kan het dan zelf opzoeken.
|
|
|
Marko
|
Gister ingeschreven en ook lid geworden van het NKV
|
|
|
Nazar
|
Als ik het zo lees dan zijn er vet veel mensen die nog geen lid zijn van het NKV. Ik vind het heel STOM en JAMMER!!!!!
|
|
|
Marko
|
Hehehe (6) je kan nu niks meer tegen mij zeggen Nazar ... Jij rijd met mij mee toch??
|
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
Als ik het zo lees dan zijn er vet veel mensen die nog geen lid zijn van het NKV. Ik vind het heel STOM en JAMMER!!!!!
eigen keus hé!!!
|
|
|
schepers
|
SCHRIJF ME VANDAAG NOG IN!! Nooit echt bij stil gestaan! Beter nu dan te laat. iemand vroeg of er nog meer mensen met het gezin komen, en ik neem ook mijn vrouw en kind mee!
|
|
|
Swiftenaar
|
kan vanessa de hele dag babysitten! whaha
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ghehe ik vandaag even een mooie hoedje opgezocht. Deze ga ik eerst even testen op de Duitserdam en daar op Fehmarn:
|
|
|
Marko
|
Haha moeten we eigelijk 1 dag doen he !!! Allemaal met oranje spullen aan mutsen op t-shirts aan over je wedsuit
|
|
|
|
Nazar
|
Hehehe (6) je kan nu niks meer tegen mij zeggen Nazar ... Jij rijd met mij mee toch?? YESSSSSSSSSSSS
|
|
|
Janus
Logs: 0 | 4 uur
|
#@$%$##@%^&!!! Ik zit precies die week op Fuerte!
Das nou vervelend... misschien kan je iemand anders blij maken met die tickets... kan je zelf lekker naar Fehmarn... Maar we kunnen ook een sessie op Fuerte plannen..
|
|
|
Marko
|
Hehehe (6) je kan nu niks meer tegen mij zeggen Nazar ... Jij rijd met mij mee toch?? YESSSSSSSSSSSS Mooi word lagge in de auto net zoals naar scheveningen toen ... nu de kar alleen nog wat voller
|
|
|
Nazar
|
Hehehe (6) je kan nu niks meer tegen mij zeggen Nazar ... Jij rijd met mij mee toch?? YESSSSSSSSSSSS Mooi word lagge in de auto net zoals naar scheveningen toen ... nu de kar alleen nog wat voller Daarom zeg ik nu al: "SHOOOOOOOOOOTGUNNNNNNNNNNNNNNNNNN"
|
|
|
Marko
|
Hehehe (6) je kan nu niks meer tegen mij zeggen Nazar ... Jij rijd met mij mee toch?? YESSSSSSSSSSSS Mooi word lagge in de auto net zoals naar scheveningen toen ... nu de kar alleen nog wat voller Daarom zeg ik nu al: "SHOOOOOOOOOOTGUNNNNNNNNNNNNNNNNNN" Whahahaahaha dat vecht je maar uit met Paul
|
|
|
Marko
|
HOEVEEL Dagen nog??
|
|
|
wouterb
|
nog 93 dagen voor de eerst aaanwezigen
|
|
|
Nazar
|
ohhh eerst ga ik 2 weken naar tarifa, daarna naar fuerte en frankrijk en dan pas naar Fehrman....dus voor mij is t miss 30 dagen wachten
|
|
|
Swiftenaar
|
muhahaha word weer lekker! Marc, ik heb dezelfde helm nog liggen! neem em mee!(Y)
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
muhahaha word weer lekker! Marc, ik heb dezelfde helm nog liggen! neem em mee!(Y)
Hehe laggen! Ik ga er bandjes aan maken zodat ik hem ook op het water op kan.
|
|
|
|