wouterb
|
Na het inschrijven is er een bevestiging op de pagina gekomen. Daarin staat dat iedereen binnenkort een mailtje krijgt met de indeling van de caravans etc. Dus die komt nog ..... Dat kan dus pas als de inschrijving gesloten is. Wanneer is dat? komt er dan ook een acceptgiro (voor d ejonkies: ouderwetse manier van betalen) mee? Hebben jullie op voorhand een layout van het NKV-kamp? Ik neem 2 kids mee en hoef dus niet zonodig in het epicentrum van de enclave. Zijn de vrije kampeerplekken enigszins in de buurt of zit je dan aan de ander kant van het park.
|
|
|
Idefixe
|
ik ga deze week nog even contacten met Nick ( die houdt de inschrijvingen bij) en dan gooien we weer wat online.
|
|
|
Jesse M.
Geen avatar
|
Als er iemand tegen die tijd nog geen plek heeft om mee te rijden heb ik nog wel een plek over moet ik wel ff een dakkoffer regelen want zoveel plek heeft een C30 niet . (woon 50 km onder rotterdam)
|
|
|
AirtimeEddy
|
Tja 1keer geweest mij een beetje te veel DUITSERS daar
|
|
|
bitburger
|
Mijn heen en terugreis staan geboekt nu nog ff snel lid worden van de nkv (ik weet het , ik had het al lang moeten zijn ) en het feest kan beginnen
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
Mijn heen en terugreis staan geboekt nu nog ff snel lid worden van de nkv (ik weet het , ik had het al lang moeten zijn ) en het feest kan beginnen moet het ook nog doen
|
|
|
marving60
Logs: 0 | 5 uur
|
Tja 1keer geweest mij een beetje te veel DUITSERS daar
Duitsers? niet gezien daar? Tjah... een paar met een core kite. Waarvan een man die op de kant stond te emmeren met een 12m muhahahahaha. Heb trouwens net wat leuks besteld wat in fehmarn misschien wel van pas komt. http://www.wetsuitoutlet.co.uk/product_info.php?products_id=33Terugdenkend aan vorige editie zal dit wel lekker zijn !!!
|
|
|
Swiftenaar
|
hahahaha
@Marvin, aanvankelijk zou ik samen met rohan meerijden, dus nog niet daan, maar ist mogelijk dat er 3 man meerijdt? zo niet dan moeten we even wat anders verzinnen voor broederlief! Koffie -> klinkt goed! Emmer ook al ingeslagen?
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Ik ga naar Duitsland en ik neem mee. Liters Strorum Liters Koffie Emmer Pakken pijnstillers Jägermeister Redbull Vul aan..
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
joow mannen ik heb eindelijk mijn vrouw er van overtuigt dat Fehmarn een leuk uitje is (up_kitesmiley)Dus ben er zeker bij met de hele familie (wendy_kitesmiley)en Strohrum @Nick je bent de H vergeten haha dan drink ik het bruine vocht van jou niet whaha
|
|
|
Reflex
|
Top Ruud!!! Ben erg blij dat je er weer bij bent. Ik hoop nu wat langer als de eerste keer. Zal weer gezellig worden. Iemand al een idee of Rob en Jitze aanwezig zijn?
|
|
|
LF Ruud
|
Ja Nick maak het weekend nu vol kom met vrouw en kinderen Volgens mij komen die wel Rob en Jitze heeft ie op mirns gezegt toen ik hem voor het laatst sprak
|
|
|
|
|
jitze
|
Wij gaan weer mee, alleen heb ik mij niet opgegeven. Ik ben het pasje van de NKV kwijt, dus geen nummer. en ik wil helemaal niet in een caravan. Ik heb al wel vrij kunnen krijgen op het werk. Alleen rob is nog niet zeker of hij die week wel vrij kan krijgen
|
|
|
Reflex
|
Maar ook als je een eigen camper hebt moet je jezelf gewoon even opgeven zodat we weten wie er komt. Als je het pasje kwijt bent dan kan je dat in de opmerking zetten en zoek ik je nummer er wel bij. Binnenkort komen de 2011 pasjes dus heb je hem gelijk gevonden
|
|
|
|
|
jitze
|
Ingeschreven. Zet de strohrum maar klaar.
|
|
|
Reflex
|
ik heb mijn nkv pas nooit ontvangen... en wel betaald... hier klopt iets niet
Dan klopte je adres misschien niet. Ik heb hier een stapel liggen met pasjes die terug zijn gekomen. Maar mail even naar secretaris(at)kitesurfvereniging.nl en ik bekijk het even.
|
|
|
marving60
|
Ingeschreven. Zet de strohrum maar klaar.
JIHAAAAAAA!!!!!!!!! F ing vet man!!!! ik ga wel ff met rob bellen. Hij moet mee! heb jij toevallig van bart gehoord of die mee wil?
|
|
|
marving60
|
hoeveel mensen gaan er tot nu toe mee nick.
wil je anders eens een lijstje posten van de aangemelden. zou wel leuk zijn!
|
|
|
LF Ruud
|
@Jitze komt helemaal goed de vrijdag avond van het eerste kitecamp gaan we herbeleven
|
|
|
Strohrum Robby
|
Mannen, STROHRUM ROBBY is van de party hoor incl vrouw ;-) en Jitze gaat ook weer mee dus het feest kan weer helemaal los!!!! Ik las dat Ruud alweer wat strohrum verzorgd,laat ik dan zo slim zijn ff vatzoenlijke glazen mee te nemen want dat plastic bekertje was niet echt super hahahahaaa Heb er mega veel zin in mannen!!!! Excusses voor de late reactie,maar heb nieuwe baan dus moest ze ff voorzichtig paaien,maar het is gelukt hoor !!!!!! Waarschijnlijk aanstaande zaterdag/zondag ff weer naar Mirns oefenen ;-) Wie weet tot dan,gr strohrum robby!!!!
|
|
|