|
Pimp
|
Insha'Alah!
|
|
|
Idefixe
|
en nu dus ONTOPIC verder...... (de rest wordt verwijderd)
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zo zo het is al een paar dagen rustig zeg, goed gedaan Tom Oh ja voor alle duidelijkheid ik nie mee gaan nie, nie Tarifa nie, nie el Gouna nie.
|
|
|
|
TBK
|
Zo zo het is al een paar dagen rustig zeg, goed gedaan Tom Oh ja voor alle duidelijkheid ik nie mee gaan nie, nie Tarifa nie, nie el Gouna nie. Je moet niet zeggen NIE Theo, we weten nl allemaal dat je thuis aangelijnd vast zit aan de poot van een stoel en net genoeg ruimte krijgt om je hond nog uit te laten en Shellie en Wijk aan Zee te bereiken. Jammer dat je niet mee gaat want je mist echt wat ! ZO DE RUST IS WEER VOORBIJ !
|
|
|
TBK
|
Zo zo het is al een paar dagen rustig zeg, goed gedaan Tom Oh ja voor alle duidelijkheid ik nie mee gaan nie, nie Tarifa nie, nie el Gouna nie. Je moet niet zeggen NIE Theo, we weten nl allemaal dat je thuis aangelijnd vast zit aan de poot van een stoel en net genoeg ruimte krijgt om je hond nog uit te laten en Shellie en Wijk aan Zee te bereiken. Jammer dat je niet mee gaat want je mist echt wat ! ZO DE RUST IS WEER VOORBIJ ! Oh ja niet te vergeten het zonovergoten en winderige TEKSEL, dus eigenlijk kom je nog wel is ergens.
|
|
|
|
|
Pimp
|
Zo zo het is al een paar dagen rustig zeg, goed gedaan Tom Ik durf niks te zeggen. En ook geen grote letters meer te gebruiken Oh ja voor alle duidelijkheid ik nie mee gaan nie, nie Tarifa nie, nie el Gouna nie. Hé Haring, gelet op deze onverwachte wending: zullen we dan maar meegaan vragen of we mee mogen naar El Gouna?
|
|
|
|
|
TBK
|
Hoeveel nachies nog ....................................... ............................... Richardt kunnen we El Juro en Leipe Lupa al laten weten dat je komt ? Je kan nog boeken voor deze onvergetelijke trip, wij krijgen namelijke nooit al die hamburgers en spaggeti op in El Gouna. Je weet het, HET KAN NOOIT SLECHTER ALS VORIG JAAR.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Kreeg vandaag een mailtje van Gerard (Pimp) dat hij niet mee gaat naar Tarifa Zit dus in een dilemma. Er wordt eigenlijk niet gereageerd op het Tarifa Topic Heb wel zin om te gaan kiten in September. Ook blijven er een hoop hamburgers en spagetti over. Zit alleen met mijn vacantiedagen voor dit jaar. Op dit moment hebben wij een reorganisatie gehad en in de toekomst wordt het veel moeilijker om te gaan overwerken en die dagen later te compenseren. Vorig jaar kostte mij El Gouna heel weinig vacantie dagen omdat ik ze had overgewerkt en later had gecompenseerd. Op dit moment : wintersport een week, meivacantie kinderen een week zomervacantie 3 weken. herfstvacantie met schoonfamile een week, zodat je kan zien dat ik weinig dagen over hou Heb ook gehoord in de wandelgangen dat Flying High intresse had. Zal hem wel even een pb sturen dilemma,s dilema,s dilemma,s, wat mot ik doen en inderdaad slechter als vorig jaar kan het zeker niet
|
|
|
TBK
|
Gewoon meegaan Ries, neem desnoods je hele schoonfamilie mee en verschuif die hersftvakntie naar El Gouna in september. Lekker met de hele familie in de penusbar. Ze weten niet wat ze meemaken. Er valt vast wel een mouw aan te passen op je werk, misschien wil je zwagert je dienst wel ovenemen. Gaat namelijk NIE mee NIE !
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Heeeeeeel misschien maar dan boek ik op het aller aller laatste moment. Heb nl ook al veel in de planning staan. En is ook al geboekt dus (behalve Fehmarn) kom er niet meer onderuit. 2 weken Turkije in april 1 week wintersport in maart (Saalbach) 4 dagen Fehmarn in mei ( Gold en Gruner Brink Jiiiihaaa) 2 weken Cabarete in juni (horloges kopen met Frank) juli aug heb ik nog nix (misschien ga ik wel werken) El-Gouna Sept? wie weet Mag ik dan wel mijn kite op 12uur zetten? En de vrouw wil in nov/dec ook nog naar de zon.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Hoe vaak moet ik het jullie nou nog zeggen mannen............ Als je al aan je werk denkt, moet je GEWOON UURTJES SCHRIJVEN Ga nou maar met ons mee Ries. Voordat jullie dat topic startten van Tarifa, was het al een verloren zaak. Op naar El Gouna. Volgend jaar zien we wel weer. JIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
|
TBK
|
Hoeveel nachies nog ?(kleine letters ik respecteer de moderator)
|
|
|
|
TBK
|
John wat doe je nou, ik zeg nog zo geen grote let.................................... ...s
|
|
|
|
Pimp
|
Brutale vlegels! Oh shit, dat mocht niet, sorry. Brutale vlegels!
|
|
|
|