kan je trouwens nu nog in lycra kiten daar en hoe zit dat over een maand?
Heb 2 keer een shorty voor Jan l..l meegenomen maar laat hem deze keer maar thuis en als je het koud krijg kan je dat natuurlijk makkelijk uitschakelen want:
kan je trouwens nu nog in lycra kiten daar en hoe zit dat over een maand?
Heb 2 keer een shorty voor Jan l..l meegenomen maar laat hem deze keer maar thuis en als je het koud krijg kan je dat natuurlijk makkelijk uitschakelen want:
kou is een emotie en die kan je uit zette
hoop dat er iemand ff op die uitzetknop wil drukken dan!
Vorig jaar zijn we 2 oktober terug gekomen vanuit El Gouna en in de week dat wij er waren, was het water nog zo'n 28 graden. Gewoon een warm bad waar je in stapte. Heerlijk, laat je shorty maar thuis.
Oh ja Marco, vergeet ook geen wind mee te nemen ! Voor de komnede weken ziet het er weer slecht uit als ik windfinder mag geloven dus het chill en shopgehalte zal weer hoog zijn. jullie zullen me nu wel een azij...........r noemen !
Ik ga dit weekend op visite bij de 12uur kiter uit Emmen. Momenteel zit alles alles al ruim een maand alleen nog maar in de tas na zijn misstap in een konijnehol ! Als ik terugkom zal ik wel helemaal een Azij----------r zijn !
Als ik terugkom zal ik wel helemaal een Azij----------r zijn
En Zo Is Dat !!!!. Doe hem ff de groenten
Ik zit net even naar Guru te kijken maar dat ziet er weer best uit voor volgende week Het weekeind geen wind (geen probleem want dan moet ik toch werken )
Maandag dinsdag en woensdag top wind en laat ik dan vrij zijn , heb er nu al zin !!!!!!!! donderdag en vrijdag na het werk varen dus elke dag varen volgende week
Gelukkig gaan we dan zaterdag naar El Gouwna om lekker te Sjielen, niks doen, uit rusten, snurken en bij te komen van weeeeeer een top week in nederland
Ik ga dit weekend op visite bij de 12uur kiter uit Emmen. Momenteel zit alles alles al ruim een maand alleen nog maar in de tas na zijn misstap in een konijnehol ! Als ik terugkom zal ik wel helemaal een Azij----------r zijn !
Heey Frankie. Hoe laat ben je er?. Vergeet je paspoort niet als je bij de Drentse grens komt. Wat drink je, ranja of bier. Heb al een doos hamburgers gekocht. Wat over is kan je meenemen op de terugreis en aan Ries geven. Gaat mooi weer worden. Zal je dan eens op die E-Bike zetten en met 100km/u door de straten laten scheuren. Hier een filmpje genomen met het RC vleigtuig toen er nog geen konijnenholletjes bestonden.
Oh ja Marco, vergeet ook geen wind mee te nemen ! Voor de komnede weken ziet het er weer slecht uit als ik windfinder mag geloven dus het chill en shopgehalte zal weer hoog zijn. jullie zullen me nu wel een azij...........r noemen !
ik zal de komende week ff naar boven kijken en wat wind bestellen voor jullie voor die week daarop.. maar niet teveel natuurlijk anders blijft er niks meer over!
Ik heb even gekeken in de beelden van het archief van kitepower,. Op 13 augustus was het ook volle maan en op die dag en de dagen erna waren ze gewoon aan het varen. Allemaal weer larie dus namens Azij------r HH !
Dat je überhaupt ben gaan kijken in het archief.... alsof de maan enige invloed heeft op de wind. Je gelooft ook dat de stand van de sterren je karakter bepaalt en je de toekomst kan voorspellen?
Dat je überhaupt ben gaan kijken in het archief.... alsof de maan enige invloed heeft op de wind. Je gelooft ook dat de stand van de sterren je karakter bepaalt en je de toekomst kan voorspellen?
Wat doen we trouwens volgend jaar Cumbuco....................Jeroen had een mooie aanbieding gevonden. 650 euries naar Brasil incl vlucht en verblijf. Kan toch bijna niet. Volgens mij zit je dan in het bagageruim en slaap je in Brasil tussen de palmen.
Wat doen we trouwens volgend jaar Cumbuco....................Jeroen had een mooie aanbieding gevonden. 650 euries naar Brasil incl vlucht en verblijf. Kan toch bijna niet. Volgens mij zit je dan in het bagageruim en slaap je in Brasil tussen de palmen.
dan moet je wel eerst door de commisie komen john houdt van klokkies /ik hou van vermouth /richard houd van kibbeling /frank houd van boottochten en jeroen is gek op jeroen maar dit heeft niks met de commissie te maken hoor ik geef het alleen even aan wat je dan tegenzou kunnen komen als je meemag