Ik heb al een droogpakkie, kheb hem alleen nog niet getest kheb er wel een met sokjes eraan. Kben alleen bang dat die latex neckseal nog wat te strak zit. Je kan daar van die ringen af snijden (kheb er al wat af gehaald) maar weet jij ook of er een richtlijn voor is?
Die weegschaal was bij ons ook aan poeier, ideaal!! maar wij hadden een extra koffer geboekt waardoor het gewicht geen probleem was. Maar we gaan ff een biertje halen in het dorpscafé!!
Richtlijn ken ik niet. Zolang hij maar afsluit, is het wel oké denk ik. Je kan wel even kijken in het topic over de droogpakken hier op het forum of daar je vraag stellen. Er is altijd wel iemand die het antwoord weet.
Aangezien ik nog ziek ben en geen zin had om een hele movie te monteren, heb ik effies een zogenaamd 'Teaser trailer' gemaakt. Geheel te zien in full HD. De hele film zit eraan te komen, maar voor nu nog even een klein voorproefje.
Ik ben net in staat om even onder de douche te stappen en dan weer gauw op de bank te gaan liggen Peet. Wat een drama zeg. Ik zit al 5 dagen binnen. Verschrikkelijk. Zonnetje schijnt lekker buiten. Had ik gewoon lekker met die meiden naar het strand kunnen gaan. Nou ja, ik voel me wel iets beter dan de voorgaande dagen, maar kiten zit er de komende dagen nog niet in denk ik. Wel jammer, zou morgen de hele dag met Jeroen gaan klimmen, maar dat gaat voor mij ook niet door. Halen we wel weer in. Zodra ik me weer wat beter voel, sta ik weer op het water. Ziet er de komende dagen weer redelijk uit. Veel plezier.
top trailer John. Kijk nu al uit naar de premiere in de bios, Beterschap man. Ik tuf hem morguh effe naar Mirns, Kijken hoe mijn nieuwe OR razor 10m gaat.
De movie is klaar. Heb er nog wat van geprobeerd te maken. De Teasertrailer kan ik toch niet meer overtreffen dus heb ik maar een filmpie gemaakt met een knipoog naar de man die nog steeds denkt dat ie een dolfijn gezien heeft. Ga er lekker voor zitten, zet hem op HD, doe het geluid aan en have fun.
John...Mijn complimenten. TOP FILM. Nog niet officieel maar het is al uitgelekt. Je bent uitgenodigd om bij de Oscar uitreikingen te zijn in Hollywood op 27 feb. 2012...
topmovie john mooie pica's en lekkere muziek mooie dolfijnen heb ik ook gezien word weer tijd voor een nieuw reisie al dat nare weer bijna weer weekend word weekendje kijkduin hey jeroen kan je daar varen met zuid oost ??????
Fantastisch gemonteerd John, je bent je roeping mislopen ! Ja had naas Paul Vehoeven en Haring Hai op de Golden Globe Awards kunnen staan. Misschien wordt je nog uitgenodigd voor de volgende uitreiking ! Ik heb er weer van genoten, op naar de volgende trip.