samsung E2370

NIELZZZZ

December 31, 2010, 18:09:27
edit2Rapporteer  
misschien weten jullie meer van deze pokkie af.
want heb nieuwe tel nodig en een 1 phone en dat soort dingen heb bij mij geen lang leven
door me werk en ik ben nogal lomp met me telefoon.

maar had nu de nieuwe samsung e 2370 gezien maar mijnvraag is of ik op deze tel gewoon kan internetten ik wil sites zoals windguru,waterdat,windfinder enzo kunnen zienmaar op me oude samsung kan ik dat niet omdat dan de site aangepast word omdat die te groot is ofzo volgens mij heb ik wap heb model van voor de 2370 nu

weten jullie dit?
bikiniisuit
Gast
Antwoord #1 Januari 01, 2011, 16:21:44
edit2Rapporteer  
heb ze allemaal uitgeprobeerd via kpn business centre, iphone, samsung, blackbrr de hele santenkraam. Conclusie: ze zijn allemaal RUK. je komt niet dieper de site binnen/rot scherm met scroll ge-emmer, opties die niet werken, ook al zijn ze super shock bestendig zgn "sport/werk mobieltjes" (r is n tread hierover) je hebt r geen ruk aan, Vooral die verkopers weten echt niet waar ze t over hebben, snappen nix over websites, wat een malloten. Voor goede weer info heb je n micro compu nodig. Ben vanaf mei overgestapt op ipad (maar je kunt welk ander merk ook nemen). s6
onzin

Antwoord #2 Januari 02, 2011, 13:28:10
edit2Rapporteer  
gewoon een iphone nemen kun je alles mee
Marc_87
Moderator

Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #3 Januari 02, 2011, 13:33:56
edit2Rapporteer  
Koop deze dan:

Ik heb hem ook internetten gaat prima. Wat voor site wil je ermee bezoeken?
Kan het namelijk wel een proberen.

En een pluspunt, hij is IP54 water en stof bestendig.
El Banditos

Antwoord #4 Januari 02, 2011, 15:50:00
edit2Rapporteer  
Er is maar 1 echte alles kunner,        ListenToMe IPHONE Joepie .

Moet hij wat steviger zijn, zoek dan een goed hoesje en wees er beetje zuinig op. Voor de zekerheid kan je er nog een verzekering op nemen.

Heb nu alle Iphones gehad vanaf de eerste tot de huidige, en blijft top. Tuurlijk gaan ze soms wel kapot of hebben ze mankementen, maar so what dat heeft alles wel eens. Er is echt geen mobiele telefoon die er bij in de buurt komt.
Morres

Antwoord #5 Januari 03, 2011, 14:20:42
edit2Rapporteer  
meelopers, een ipad met een telefoon vergelijken = fail, probeer m maar eens in je binnenzak te vouwen..i dare you. Waar ik nooit gezeik mee had, is nokia en htc, nachtje op strand+regen, no problemo Grin
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #6 Januari 07, 2011, 16:06:37
edit2Rapporteer  
Me zoon heeft ook een I phone en doet niet anders dan internetten met dat ding.
Heb zelf een samsung en kan ook hiermee op kitehigh, windguru, buienradar noem maar op. Tis idd wel wat wennen met beeld scrollen en vergroten maar het gaat best hoor. Moet wel zeggen dat ik nagenoeg zelden internet op me telefoon hoor ben zelf ook een kneus hiermee.
leeany

Antwoord #7 Januari 08, 2011, 01:52:25
edit2Rapporteer  
Heb een Blackberry, en werkt allemaal voldoende vind ik. Fijne telefoon, naast het feit dat het me al 1 pinpas heeft gekost (niet dat ik betaal daarvoor..). Magneet in hoesje, en in telefoon voor het kompas, en daardoor is hij kapot gegaan. Is overigens ook bij Iphone 4.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.