Haring High Richardt
|
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=21031.msg217805#msg217805ben van de zomer naar Tarifa geweest: AANRADER!!! Gewoon tickets scoren bij Martinair en dan een auto huren op het vliegveld. Ik zou dit niet van te voren regelen want dan sta je net als alle andere kuddedieren in de rij bij een veel te dure verhuurder. Ik heb een auto gehuurd bij het lokale AUTOS LIDO (ook op het vliegveld). 175 euri voor een ford fiesta voor een week. Iedere dag knoerdharde wind varierend van 6-8bft. Bow-kites van 5-7 meter waren de normaalste zaak van de wereld op het water, maar ik heb bijna alle dagen mijn 9m2 Yarga gewoon kunnen houden. Ik denk dat je je even af moet vragen wat je precies wilt: A Op het strand verblijven (camping/hotel) en telkens met de auto naar het oude dorp (erg gezellig) B In het oude dorp verblijven en met de auto naar de kitespots Ik heb zelf optie B gedaan en dit is me erg goed bevallen. Ik zat in Hotel Villenueve (of zo) staat ook in de lonely planet (sowieso goed boek om te hebben van die omgeving). Kon lekker iedere avodn uit eten en naar huis lopen.... Ik ga zeker weer eens terug naar Tarifa: echt super, helemaal voor europeze begrippen!
|
|
|
|
|
TBK
|
Wat ga je doen bij windkracht 6 Gerard ? Boeken lezen !
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
RELATIEBREUK TUSSEN DE NH-KITEKINGS Wordt lachen in die Zafira als ze al 2 anderen vinden die met die mannen mee willen. 4 man in een Zafira met alle kitespullen erbij. Succes. Kortom 2 auto's huren. Waarom denken jullie trouwens dat Harinkie niet meer meegaat naar El Gouna. Hij maakt er wel weer een mooi verhaal van, maar we werden gewoon gek van hem. Snurken, snurken en nog eens snurken. Was er wind, wilde hij niet varen. Bijzondere lastpak dus houd er rekening mee jongens voor wie er nog mee wilt..............................missc hien is er dan wel wind in Tarifa, gezelligheid zal je er niet vinden met die ouwe kibbelingvreter. Denk er goed over na mannen. Altijd maar die auto pakken. Of je nou naar de kitespot wilt of 's avonds lekker eten of naar de kroeg....die auto moet mee. Iedere keer weer je gear inpakken, uitpakken, niet kunnen drinken omdat je weer die auto in moet. Willen jullie gewoon varen, lol, lachen, gezelligheid, enz enz, check dit topic dan maar even http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=39256.0Wie met ons meegaat naar El Gouna, krijgt van ons 's avonds gratis drinken.
|
|
|
Pimp
|
Egyptische horloges kopen?
|
|
|
Haring High Richardt
|
Denk er goed over na mannen. Altijd maar die auto pakken. Of je nou naar de kitespot wilt of 's avonds lekker eten of naar de kroeg....die auto moet mee. Iedere keer weer je gear inpakken, uitpakken, niet kunnen drinken omdat je weer die auto in moet. Willen jullie gewoon varen, lol, lachen, gezelligheid, enz enz, check dit topic dan maar even https://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=39256.0Wie met ons meegaat naar El Gouna, krijgt van ons 's avonds gratis drinken. Mannen, mannen, mannen. Dit is pure vervuiling van dit topic. Lees de titel toch eens. Dat gaat niet over El Gouna Ik denk dat ik hiervan maar eens een melding moet maken aan onze moderators. Dit kan zo niet langer doorgaan
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
TARIFA SUCKS ALLEEN MAAR HOOGTE LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPEN JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
GO ELGOUNA
|
|
|
Haring High Richardt
|
of parafraseert ff wipikedia geraadpleegt: Een parafrase is een stijlfiguur waarbij een bestaande tekst door middel van een andere tekst wordt naverteld. Dit wordt onder andere gedaan als men het oorspronkelijke verhaal als te moeilijk beschouwt. Zo worden bijvoorbeeld in de kinderliteratuur verhalen uit de Griekse mythologie op deze wijze naverteld Ongelofelijk waar haal je zulke woorden vandaan ??? Waar gaat het heen met deze afvallige NH-Kiteking. Is hij nog te redden Dacht het niet TARIFA SUCKS ALLEEN MAAR HOOGTE LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPEN JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
GO ELGOUNA Dit is het allermooiste van kiten , lekker lopen langs het strand met een zonnetje
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Staat er op de achterkant van het T-Shirt een foto van die Hongaarse met of zonder skibril.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Staat er op de achterkant van het T-Shirt een foto van die Hongaarse met of zonder skibril. Ik heb ze zowel met als zonder skibril. Alleen die met ski bril zijn wel een stuk duuuurder, (collecters Item). Heb er ook nog maar een paar legge, dus je mot er snel bijweze
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Is er nog plek is er nog plek ja mooi zo............ houweh zo We zitten bijna vol maar jij mag natuurlijk altijd mee omdat je toch nie mee ga
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik. O nee, vergeten, ik ga al naar El Gouna. Geef het toch op Ries. Ga nou maar met ons mee. Kan er op dit topic gewoon een slotje.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Heb eigenlijk geen zin in die hele mooie foto, of geef jij (wind) garantie ????
|
|
|
Giertje
|
Top foto. Mooi vlak water en strak naar beneden hangende vlaggen
|
|
|
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Doorvliegen naar Brasil John..Dan wil ik wel mee en misschien die Haring Happer ook wel.
|
|
|